PDA

Bekijk de volledige versie : Wat staat op jouw verlangenlijstje voor 2007?



R Klemkerk
03-01-2007, 10:14
Hallo heren,

om even een leuk ander topic te posten, kun je hierin je te verwachtte upgrades en realistische wensen mbt 2007 posten.

mijn upgrades:

Muurbeugel voor Samsung
Kabelstrip voor onder de samsung
Apple Macbook laptop

Voorlopig niet meer vanwege het op kamers gaan.

Alexander D
03-01-2007, 10:17
Een paar dingetjes:

-Andere speakers (of modificatie door Artspeak van m'n huidige)
-Dedicated ruimte
-Projecter in die ruimte
-Nieuwe dvd speler
-Cd speler
-Lcd voor in de huiskamer

R Klemkerk
03-01-2007, 10:19
Zozo, dat is een flinke lijst Alex :) Niet misselijk ;)

Edgar Smit
03-01-2007, 10:19
Ik ben snel tevreden hoor:

-nieuwe speakers
-nieuw TV/HT meubel
-nieuwe sub

Alexander D
03-01-2007, 10:21
Zozo, dat is een flinke lijst Alex :) Niet misselijk ;)

Tja, je moet iets met je hobby. 8)

Afhankelijk van wat er precies door wat vervangen/geupgrade gaat worden kunnen er nog wat dingen bijkomen. Andere sub misschien, wat kabelarij natuurlijk. :wink:

Alexander D
03-01-2007, 10:22
Ik ben snel tevreden hoor:

-nieuwe speakers
-nieuw TV/HT meubel
-nieuwe sub

Valt die nieuwe receiver niet onder upgrades voor 2007???????

Rob Eric Blank
03-01-2007, 10:48
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....

Albert Kostwinder
03-01-2007, 10:48
Een Samsung laser plasma van 130 cm 8)

Edgar Smit
03-01-2007, 10:55
Ik ben snel tevreden hoor:

-nieuwe speakers
-nieuw TV/HT meubel
-nieuwe sub

Valt die nieuwe receiver niet onder upgrades voor 2007???????

je te verwachtte upgrades en realistische wensen mbt 2007 Nee dus :wink: .

darkraver
03-01-2007, 10:56
een SVS subwoofer

Edgar Smit
03-01-2007, 11:58
een SVS subwooferIk mis: een SVS dealer in Den Haag :wink: .

Seth__Gekko
03-01-2007, 12:19
Mijn Quake 2 verkopen, lijkt me een mooi prijsje toch zo....:wtf:

En dan een mooie nieuwe sub met wat meer druk :wink:

Alexander D
03-01-2007, 12:56
Eerstvolgende major upgrade aan mijn HT set zal een nieuwe luidsprekerset worden, maar da's op z'n vroegst in 2008 ;).

Staat SF nog steeds bovenaan het lijstje?

Remo van Vuuren
03-01-2007, 14:41
Een nieuw TV meubel (is al besteld!)
Een stel nieuwe speakerstands die ik laat maken.
Een mediacomputer.

Chiau T.
03-01-2007, 15:11
Ik wil nog begin dit jaar een MacBook kopen. Met de goedkoopste versie ben ik al blij mee... doe toch niet zo veel dingen meer op een computer. En het past mooi bij het interieur.

DVDProfilersFilmgek
03-01-2007, 16:05
wensen :roll:

Een 70 inch Full HD TV

Een BR en een HD DVD speler

Dat met een tikje van een toverstaf m'n collectie plots volledig in HD is

Een klapper maken in de staats en dan een kast van een villa om de HT, en knallen met die hap zonder anderen mee te laten dreunen en trillen.

Op dat tikje na toch wel een realistische wens :roll: :wink:

DVDProfilersFilmgek
03-01-2007, 16:10
Ik wil nog begin dit jaar een MacBook kopen. Met de goedkoopste versie ben ik al blij mee... doe toch niet zo veel dingen meer op een computer. En het past mooi bij het interieur.

Eet meer chips.... en win...ga naar:

www.win5laptops.nl

Stond op de zak, wens je veel geluk :wink:

dirk prins
03-01-2007, 16:11
mijn wens voor 2007 is

een nieuwe receiver van het merk onkyo en dan het liefst de 804
4 nieuwe boxen van het merk quadral

en zoals ht er nu naar uitziet wordt dit aangeschaft in februari dit jaar dus ik hoef er niet zo lang op te wachten.

later dit jaar hopelijk nieuwe speaker set voor mijn computer dolby geluid van logitech

groeten van dirk

R Klemkerk
03-01-2007, 16:28
Ik wil nog begin dit jaar een MacBook kopen. Met de goedkoopste versie ben ik al blij mee... doe toch niet zo veel dingen meer op een computer. En het past mooi bij het interieur.

Die wil ik ook!

Ik werk nu met een Acer laptop voor school, maar vind apple toch veel beter werken, dus ik probeer ook zo snel mogelijk over te stappen. :)

Chiau T.
03-01-2007, 19:23
Over die chips heb ik ook gehoord en ga zeker wat meer chips eten :p

Vista laat ik maar schieten. Mac OS here I come.

R Klemkerk
03-01-2007, 19:41
Over die chips heb ik ook gehoord en ga zeker wat meer chips eten :p

Vista laat ik maar schieten. Mac OS here I come.

Ik draai nu Vista op mijn laptop, een Prima OS, maar het kan niet tippen aan de kwaliteiten van OSX!

Seth__Gekko
03-01-2007, 20:56
Sja Mac is een andere koek....vista is nog zooo incompatible....jammer dat onze VPN client er nog niet mee werkt, anders had ik het ook op mijn werklaptop laten draaien.

Jos A.
03-01-2007, 23:42
- Verhuizen
- LCD scherm voor de pc
En deze is hopen:- Centjes overhouden voor evt. nieuwe fronts, een LCD/Plasma tv, een Xbox 360 of een PS3. Alleen nog de volgorde bepalen :(.

Avalan
05-01-2007, 12:58
Na de grote upgrade van 2006, namelijk losstaand huis met een slaapkamer ingericht als HT, is het nu nog kwestie van die HT wat verder af te werken...

Nieuwe receiver. Huidige amp heeft namelijk een probleempje van een krakend linkerkanaal, dat nu pas goed duidelijk wordt nu ik eindelijk het volume deftig kan opendraaien. Budget : €500
Nieuwe TV. Niet zo tevreden van onze huidige 32" Samsung. Ik wil dus iets groter en beter (minstens 40"). Budget : €2500
Subwoofer. Nooit gehad wegens appartement vroeger. Alhoewel mijn huidige B&W 3-reeks speakers het best wel prima doen, gaan ze eigenlijk niet heel laag (vooral merkbaar met calibratie-dvd's) en vermoed ik dat ze zelf een beetje ontlast gaan worden door een subwoofer te plaatsen. Budget : €500
Betere akoestiek. Op dit moment nog een gewone laminaatvloer en niets textiel. Akoestiek is al iets gebeterd door DVD- en andere kasten links, rechts en achter, maar het zou nog veel beter moeten. Budget : ???
PS3. Behoeft geen commentaar :). Budget : €600


Een deel van het budget staat overigens al klaar. Probleem is echter dat ik van om het even wat nogal moeilijk kan beslissen. Ik loop dan ook weken/maanden reviews en forums af en uiteindelijk weet ik het dan meestal nog niet ;).

xander32
05-01-2007, 18:55
Op mijn verlanglijst staat;

1 x Yamaha Rx V 659
1 x Yamaha Dvd S 559 mk2
1 x Infinity Beta HCS

Dat alles in `t zwart.

Enne, `t mooiste is; het is al in bestelling :D !!!
Nu maar wachten op `t seintje dat alles binnen is :? ...


Sander.

Roadster
06-01-2007, 12:21
Een mooie ht set bestaande uit losse componenten om mijn all in one start setje te vervangen.

En misschien een xbox 360/PS3

Seth__Gekko
06-01-2007, 13:25
@Xander32...minder lange wachttijden dus voor 2007

peter26
06-01-2007, 15:58
2006 was een hele stap voor mijn HT maar eigenlijk pas het begin. M'n verlanglijstje is als volgt:

- 2 vloerstaanders liefst B&W CDM serie
- Center speaker uit CDM serie
- Marantz DVD speler (HDMI & upscaling mogelijkheden) SV4001
- Kabels upgraden

Johan van den D.
06-01-2007, 17:17
Nu blijkt dat ik toch mee blijf lezen kan ik ook net zo goed blijven posten. :o

Gezien mijn set eigenlijk zo goed als klaar is staan de volgende dingen op mijn lijstje voor 2007.

-interlinks vervangen voor DiMarzio M-Path.
-stroomkabels vervangen voor mogelijk WireWorld Stratus 5.2.
-subwoofer van SVS of Velodyne.
-netfilter van mogelijk Isol-8 of AV-Pure

Verders staat er niet direct iets anders in de planning maar ja, sta open voor alles.

Alexander D
06-01-2007, 18:07
Nu blijkt dat ik toch mee blijf lezen kan ik ook net zo goed blijven posten. :o



Wijs besluit Johan! :lol:

En gezellig natuurlijk. :wink:

Seth__Gekko
06-01-2007, 19:10
Altijd leuk om die kooplustige Johan te volgen.

Johan van den D.
06-01-2007, 22:28
En we hebben expres wat oude berichten opgeruimd om je teller te saboteren :twisted:Inderdaad zeg...... :? :wink:


En gezellig natuurlijk. Yep. :P


Altijd leuk om die kooplustige Johan te volgen.Valt mee, ben immers zo goed als klaar.
Tenzij..............ik een leuke zwarte Arcam tuner tegenkomt, of een zwarte Arcam eindversterker, of....................... :roll:

A3aan
08-01-2007, 13:30
Zaterdag nog even een filmpje gekeken bij mijn broertje op B&W-speakerset.
Na wat overleg over de juiste instellingen gekeken naar the day after tomorrow. Dat was duidelijk ook een bevestiging van wat ik al wist: zo'n actieve subwoofer voegt nadrukkelijk wat toe en het HOEFT helemaal niet te 'bonken'.

Ergo: ja, dit jaar wil ik wel een sub aanschaffen. Maar we moeten eerst eens kijken hoe het budgettair gaat. Onze 2e auto is op de nipper door de APK gekomen en doet dat volgend jaar niet, dus daar hebben we al een kostenpost die er behoorlijk intikt. Na de zomer reizen we beiden zo'n 30 km woonwerk dus dan is die 2e auto belangrijker dan een sub... :cry:

Edgar Smit
08-01-2007, 14:31
Zaterdag nog even een filmpje gekeken bij mijn broertje op B&W-speakerset.
Na wat overleg over de juiste instellingen gekeken naar the day after tomorrow. Dat was duidelijk ook een bevestiging van wat ik al wist: zo'n actieve subwoofer voegt nadrukkelijk wat toe en het HOEFT helemaal niet te 'bonken'.

Ergo: ja, dit jaar wil ik wel een sub aanschaffen. Maar we moeten eerst eens kijken hoe het budgettair gaat. Onze 2e auto is op de nipper door de APK gekomen en doet dat volgend jaar niet, dus daar hebben we al een kostenpost die er behoorlijk intikt. Na de zomer reizen we beiden zo'n 30 km woonwerk dus dan is die 2e auto belangrijker dan een sub... :cry:verhuizen?

A3aan
08-01-2007, 14:39
Zaterdag nog even een filmpje gekeken bij mijn broertje op B&W-speakerset.
Na wat overleg over de juiste instellingen gekeken naar the day after tomorrow. Dat was duidelijk ook een bevestiging van wat ik al wist: zo'n actieve subwoofer voegt nadrukkelijk wat toe en het HOEFT helemaal niet te 'bonken'.

Ergo: ja, dit jaar wil ik wel een sub aanschaffen. Maar we moeten eerst eens kijken hoe het budgettair gaat. Onze 2e auto is op de nipper door de APK gekomen en doet dat volgend jaar niet, dus daar hebben we al een kostenpost die er behoorlijk intikt. Na de zomer reizen we beiden zo'n 30 km woonwerk dus dan is die 2e auto belangrijker dan een sub... :cry:verhuizen? :D Ja, is een idee. Maar parttime kids wonen hier en hebben dus nét (afgelopen mei ingetrokken) een huis gekocht.

Edgar Smit
08-01-2007, 15:33
Zaterdag nog even een filmpje gekeken bij mijn broertje op B&W-speakerset.
Na wat overleg over de juiste instellingen gekeken naar the day after tomorrow. Dat was duidelijk ook een bevestiging van wat ik al wist: zo'n actieve subwoofer voegt nadrukkelijk wat toe en het HOEFT helemaal niet te 'bonken'.

Ergo: ja, dit jaar wil ik wel een sub aanschaffen. Maar we moeten eerst eens kijken hoe het budgettair gaat. Onze 2e auto is op de nipper door de APK gekomen en doet dat volgend jaar niet, dus daar hebben we al een kostenpost die er behoorlijk intikt. Na de zomer reizen we beiden zo'n 30 km woonwerk dus dan is die 2e auto belangrijker dan een sub... :cry:verhuizen? :D Ja, is een idee. Maar parttime kids wonen hier en hebben dus nét (afgelopen mei ingetrokken) een huis gekocht.Part-time kids, die zou ik zoms ook wel willen :twisted: :twisted:

Rob Eric Blank
08-01-2007, 15:34
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....Oja misschien toch nog een nieuwe sub :shock:
Laat ik die center ff zitten en een SA7001 komt ook het huis denk ik wel in.
Oja staan ook wat fotografie upgrades in de planning..........Waar blijft mn geld :?: :?: :cry: :?

Seth__Gekko
08-01-2007, 15:38
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....Oja misschien toch nog een nieuwe sub :shock:
Laat ik die center ff zitten en een SA7001 komt ook het huis denk ik wel in.
Oja staan ook wat fotografie upgrades in de planning..........Waar blijft mn geld :?: :?: :cry: :?Ook geinteresseerd in de babySvS :wink:

A3aan
08-01-2007, 15:49
Maar parttime kids wonen hier en hebben dus nét (afgelopen mei ingetrokken) een huis gekocht.Part-time kids, die zou ik zoms ook wel willen :twisted: :twisted:Ja, parttime-kids hebben nadelen (hoezo inconsequente opvoeding) maar ook voordelen! Zo is het heerlijk om af en toe gewoon getweeën te kunnen zijn!

Rob Eric Blank
08-01-2007, 15:51
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....Oja misschien toch nog een nieuwe sub :shock:
Laat ik die center ff zitten en een SA7001 komt ook het huis denk ik wel in.
Oja staan ook wat fotografie upgrades in de planning..........Waar blijft mn geld :?: :?: :cry: :?Ook geinteresseerd in de babySvS :wink:Nee ik denk dat ik eerder voor een Velodyne zal gaan.

Alexander D
08-01-2007, 16:02
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....Oja misschien toch nog een nieuwe sub :shock:
Laat ik die center ff zitten en een SA7001 komt ook het huis denk ik wel in.
Oja staan ook wat fotografie upgrades in de planning..........Waar blijft mn geld :?: :?: :cry: :?Ook geinteresseerd in de babySvS :wink:Nee ik denk dat ik eerder voor een Velodyne zal gaan.

Vergeet de vooroordelen over muzikaliteit of wat dan ook en ga zelf luisteren. :wink:

Die babySVS heeft grootste prestaties voor het geld!

Rob Eric Blank
08-01-2007, 16:03
- Een andere cd speler/SACD speler
- Andere center (op niveau met mn fronts)

En voor de rest niets......maarja dat dacht ik 3 maanden terug ook....Oja misschien toch nog een nieuwe sub :shock:
Laat ik die center ff zitten en een SA7001 komt ook het huis denk ik wel in.
Oja staan ook wat fotografie upgrades in de planning..........Waar blijft mn geld :?: :?: :cry: :?Ook geinteresseerd in de babySvS :wink:Nee ik denk dat ik eerder voor een Velodyne zal gaan.

Vergeet de vooroordelen over muzikaliteit of wat dan ook en ga zelf luisteren. :wink:

Die babySVS heeft grootste prestaties voor het geld!De sub zal er pas komen NA een andere cd/SACD speler.
Dus dan mogelijk gaan luisteren een misschien ook wel naar een andere Rel Liefst test je de gehele sub zooi :wink:

Christiaan Sauer
08-01-2007, 16:08
Hopelijk komende week kijken en vooral luisteren naar een Velodyne CHT-12R. Even afwachten of die dan ook echt binnen is 8)

Seth__Gekko
08-01-2007, 17:59
@ Rob Eric, tuurlijk, elke sub heeft zijn eigen kwaliteiten. Jammer alleen dat ook de beste ht subs zo ontiegelijk groot zijn, anders had ik echt z.s.m. een PB12-Plus aangeschaft als ik eindelijk eens definitief die koper van mijn sub spreek/mail. Maar ik denk dat het niet door de WAF komt......maar ik kan het natuurlijk voorstellen, weg met die bijzettafel en laat maar komen :wink:

Alexander D
08-01-2007, 18:28
@ Rob Eric, tuurlijk, elke sub heeft zijn eigen kwaliteiten. Jammer alleen dat ook de beste ht subs zo ontiegelijk groot zijn, anders had ik echt z.s.m. een PB12-Plus aangeschaft als ik eindelijk eens definitief die koper van mijn sub spreek/mail. Maar ik denk dat het niet door de WAF komt......maar ik kan het natuurlijk voorstellen, weg met die bijzettafel en laat maar komen :wink:

Realiseer je wel dat hij ECHT groot is. Niet gewoon heel groot dus. :D

R Klemkerk
08-01-2007, 20:03
Realiseer je wel dat hij ECHT groot is. Niet gewoon heel groot dus. :D
Je bent gewoon niks gewend! :twisted:

2 SVS PB12 subs vormen bij jou gewoon de eettafel! :lol:

R Klemkerk
08-01-2007, 20:04
Rob, Velodyne is een goede keus ;)

Alexander D
09-01-2007, 08:03
Rob, Velodyne is een goede keus ;)

Dat ontkent ook niemand. :wink:

Edgar Smit
09-01-2007, 08:09
2 SVS PB12 subs vormen bij jou gewoon de eettafel! :lol:
Yep, met een paar SPL-8R's eromheen als krukjes :D.En dan U571 tijdens het eten, goed voor de spijsvertering :twisted:

Alexander D
09-01-2007, 08:13
2 SVS PB12 subs vormen bij jou gewoon de eettafel! :lol:
Yep, met een paar SPL-8R's eromheen als krukjes :D.En dan U571 tijdens het eten, goed voor de spijsvertering :twisted:

Goed voor je achterwerk en dus de WAF-factor al die trillingen..... :lol:

Seth__Gekko
09-01-2007, 08:26
2 SVS PB12 subs vormen bij jou gewoon de eettafel! :lol:
Yep, met een paar SPL-8R's eromheen als krukjes :D.En dan U571 tijdens het eten, goed voor de spijsvertering :twisted:

Goed voor je achterwerk en dus de WAF-factor al die trillingen..... :lol:Eet smakelijk! Zijn er nog PC-Ultra's als barkrukken te vinden?

Rob Eric Blank
09-01-2007, 13:13
@ Rob Eric, tuurlijk, elke sub heeft zijn eigen kwaliteiten. Jammer alleen dat ook de beste ht subs zo ontiegelijk groot zijn, anders had ik echt z.s.m. een PB12-Plus aangeschaft als ik eindelijk eens definitief die koper van mijn sub spreek/mail. Maar ik denk dat het niet door de WAF komt......maar ik kan het natuurlijk voorstellen, weg met die bijzettafel en laat maar komen :wink:Ik zoek niet perse een HT sub.......Ook voor stereo weergave, dus vandaar ook mogelijk het velodyne id.

Edgar Smit
09-01-2007, 14:58
Rob, waarschijnlijk heb je hem allang gelezen, maar hier (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54140.0) staat een review van de SB12-Plus.

Rob Eric Blank
10-01-2007, 09:25
Rob, waarschijnlijk heb je hem allang gelezen, maar hier (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=54140.0) staat een review van de SB12-Plus.Zeker gelezen en ik denk dat dit ook een goeie zou kunnen zijn voor stereo weergave. Is geen geweldenaar als de PB, maar closed-box is meestal sneller en daardoor beter geschikt voor muziek dan subs met reflexpoorten (over het algemeen, zijn altijd uitzonderingen).

Jasper_K
15-01-2007, 15:45
Updates voor 2007:

Een plasma scherm in het nieuwe huis :!: Ik wil daar ook meteen een aparte groep (laten) aanleggen voor m'n set. Als er daarna nog wat over blijft komen er nieuwe front speakers. :D Daarna een nieuwe center en rearspeakers maar ik weet niet of dat ook nog 2007 is ...

mvmoock
16-01-2007, 01:08
Voor mij gaat het komende jaar hopelijk een nieuwe receiver brengen en dvd speler (is al besteld :)) En een aantal kleine dingen als goede kabels voor mijn rear speakers en een nieuw bed :P

hstadman
16-01-2007, 02:52
Voor mij gaat het komende jaar hopelijk een nieuwe receiver brengen en dvd speler (is al besteld :)) En een aantal kleine dingen als goede kabels voor mijn rear speakers en een nieuw bed :P

Kijk, dat zijn nog eens updates: gewoon liggend in je bed dvd's kijken. 8) :lol:

Seth__Gekko
16-01-2007, 07:21
Mijn verlanglijstje blijft tot nu toe beperkt.
Een nieuwe sub, oude eindelijk verkocht, maar toch ook wel weer een paar super series en mooie films op dvd.

mvmoock
16-01-2007, 08:05
Voor mij gaat het komende jaar hopelijk een nieuwe receiver brengen en dvd speler (is al besteld :)) En een aantal kleine dingen als goede kabels voor mijn rear speakers en een nieuw bed :P

Kijk, dat zijn nog eens updates: gewoon liggend in je bed dvd's kijken. 8) :lol:

hehe idd me ma wou al die speakers niet meer beneden gege heb ik ff mazzel :D

Chiau T.
16-01-2007, 11:28
Gisteren ff een ticket gekocht naar MB. Kan deze maand geen pc kopen.

Johan van den D.
16-01-2007, 16:11
Gisteren ff een retourticket gekocht naar Hong Kong. Dat zijn nog een leuke dingen.

R Klemkerk
16-01-2007, 16:37
Gisteren ff een retourticket gekocht naar Hong Kong. Kan deze maand geen Macbook kopen... even wachten maar.

Geen Macbook?! Jij moet aan de schandpaal! :twisted: :wink:

Veel plezier alvast in Hong Kong :D 8)

Seth__Gekko
16-01-2007, 17:48
Of je koopt een Macbook in HK!

El-Jorge
17-01-2007, 06:48
Verlanglijstje is te lang, en wordt vast niet gerealiseerd.

Maar in ieder geval.

De SVS SB12 ipv PB12isd (ik twijfel hier nog over, ik verwacht neit echt een upgrade, maar wel een downgrade in de ruimte die de sub in beslag neemt. Ik ben namenlijk uiterst teverden over mijn PB12.)

Een plasmascherm, hierbij gaat het vooral om de financiele haalbaarheid. Maar plasma schermen worden steeds goedkoper. Ik heb me in ieder geval alwel georienteerd in wat voor scherm ik zou willen hebben.

Bekabeling voor mijn rears, Nordost Wyrewizard waarschijnlijk.
Een stroomkabel voor mijn sub.
En een goede contactdoos.

En dan wil ik ergens in de loop van het jaar mijn pc weer wat upgraden, maar ik denk dat dit het lange baan project wordt (zal dus wel ruim 1,5 jaar duren voordat dit zover is ;)

Er staan vanaf nu tot volgend jaar mei 3 vakanties geplanned, dat is ook nog flink sparen! En dat zal de upgraderitus dus flink indammen.

Chiau T.
17-01-2007, 08:28
Haha!

In MB kopen kan ook; kost omgerekend ongeveer 850 euro. Stukken minder dan hier en garantie is wereldwijd. Ik zie wel.

@ R Klemkerk: het is uitstel geen afstel haha. Wanneer ga je trouwens je MB halen? Binnenkort?




Of je koopt een Macbook in HK!

Seth__Gekko
20-01-2007, 09:58
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Alexander D
20-01-2007, 10:25
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Misschien wil je tegen het einde van het jaar weer upgraden....

Hoe lang heb je die Quake gehad? :wink:

Seth__Gekko
20-01-2007, 11:03
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Misschien wil je tegen het einde van het jaar weer upgraden....

Hoe lang heb je die Quake gehad? :wink:8 maanden :lol:

R Klemkerk
20-01-2007, 11:05
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Misschien wil je tegen het einde van het jaar weer upgraden....

Hoe lang heb je die Quake gehad? :wink:8 maanden :lol:

Mooie periode om up te graden dus 8)

Seth__Gekko
20-01-2007, 11:07
Alleen wel erg jammer dat de Quake 2 ineens werd verkocht voor 399,- deed geen goed voor mijn verkoopprijs.

R Klemkerk
20-01-2007, 11:10
Alleen wel erg jammer dat de Quake 2 ineens werd verkocht voor 399,- deed geen goed voor mijn verkoopprijs.

Inderdaad! Maargoed, daar doe je helaas niets aan. :( Ben je al in het bezit van de SVS? of wanneer krijg je hem geleverd?

R Klemkerk
20-01-2007, 11:16
Ben je al in het bezit van de SVS?
Als dat niet zo is, dan kan 'ie verrekte goed fotoshoppen :shock: ;). Hint, zie Seths HT topic ;)

zover was ik dus nog niet ;)

Alexander D
20-01-2007, 11:21
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Misschien wil je tegen het einde van het jaar weer upgraden....

Hoe lang heb je die Quake gehad? :wink:8 maanden :lol:

Dan kun je over acht maanden weer een mooie stap maken naar een DD18. :wink:

R Klemkerk
20-01-2007, 12:14
Schrap die nieuwe sub maar van het verlanglijstje!

Misschien wil je tegen het einde van het jaar weer upgraden....

Hoe lang heb je die Quake gehad? :wink:8 maanden :lol:

Dan kun je over acht maanden weer een mooie stap maken naar een DD18. :wink:

Als ie wil mag ie mijn velo wel overnemen ;), dan ga ik wel voor de dd18 ;)

R Klemkerk
20-01-2007, 12:29
Als ie wil mag ie mijn velo wel overnemen ;), dan ga ik wel voor de dd18 ;)
Dacht dat jij geen (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49089&postdays=0&postorder=asc&start=13) grote sub wilde? ;)

zo groot issie toch ook niet? :shock:

R Klemkerk
20-01-2007, 14:22
zo groot issie toch ook niet? :shock:
Zo groot als de PB12-Plus/2 vind je ze zelden idd ;), maar de DD18 is natuurlijk wel een flinke sub (drivermaat is al 45 cm).

Desalniettemin; ik vermoed dat na een demo alleen nog de prijs een stuikelblok is 8) ;).

Zo klein als mijn SPL-800 heb ik ze nog niet gezien. Zeker gezien de herrie die het beestje weet te maken ;)