PDA

Bekijk de volledige versie : Gezocht: subwoofer-demo's



Herjan
04-01-2007, 18:21
De tijd is gekomen dat ik nu echt op zoek moet naar een nieuwe sub. De huidige begint te brommen bij het minste signaal. Niet echt handig. Kan vast wel gerepareert worden, maar vanwege de nieuwe huiskamer is wat meer vermogen ook welkom.

Ik ben op zoek naar mensen waar ik hun sub even mag komen beluisteren. En dan vooral mensen die een sub hebben staan van zo'n 1000 à 1200 euro (give or take) van bijv. Velodyne of SVS.

Oh ja: mocht iemand nog hele mooie aanbiedingen zien van sub, plaats ze hier gerust!

Alexander D
04-01-2007, 18:40
Het is maar een REL Strata 5 maar die valt in het budget en mag je best komen beluisteren.

El-Jorge
05-01-2007, 07:07
Ik ben op zoek naar mensen waar ik hun sub even mag komen beluisteren. En dan vooral mensen die een sub hebben staan van zo'n 1000 à 1200 euro (give or take) van bijv. Velodyne of SVS.

You have not been paying attention :twisted: !!

Ik heb momenteel een SVS SB12-Plus ter demo, waarvoor ik zondagmiddag a.s. een demosessie heb gepland voor geinteresseerden. En uiteraard kan naast de SB12 ook mijn PB12-Plus ge-demo'd worden 8).

PM me even als je wilt komen; je bent in ieder geval van harte welkom :).

Jammer dat dit zondag a.s. is. Ik heb zeker wel interesse in een demo, ben zelf in het bezit van een PB12, maar ben zeker geinteresseerd om een keer de plus versie te horen, maar vooral ook de SB12 waar mijn interesse naar uitgaat.

Seth__Gekko
05-01-2007, 07:09
Ik vind het een heel leuk initiatief!

( Ik kan helaas niet komen.)

darkraver
05-01-2007, 08:28
saampjes,

waardeer het ECHT zeer dat Rob er zo de tijd voor neemt.
Natuurlijk ben ik graag bereid bij voldoende animo vaker een datum te prikken wat SVS producten betreft. Ook met het oog op nieuwe SVS producten. ( info hierover volgt later, heb helaas zwijgplicht :( )

Verder werken we nu met dealers dus beluisterbaar zijn ze TEVENS in de shops, voor dealers zie de website

Veel luisterplezier............


Marcel

Seth__Gekko
05-01-2007, 08:40
Hier wordt ik natuurlijk niet vrolijk van.

Ik heb dus de kans wanneer ik deze maand een SVS aanschaf deze na een maand of twee vervangen is door een ander model?
Of erger nog, de cylinders naar Europa toe komen en ik met een boxed sub zit....De SB12-Plus is al gereleased in de US eind augustus 2006...dus komt er al weer iets nieuws aan? Nieuwe Ultra-based woofered subs?? Op de MTS01/LTS01 luidsprekers zit ik niet echt te wachten, maar wel op elk nieuws m.b.t. subs 8)
Oei oei oei.

darkraver
05-01-2007, 08:46
Seth,

wees niet ongerust, het valt reuze mee :wink:
Er gaats niets vervangen worden, SB12 is net nieuw, NSD series zijn ge-update, plus series hebben net nieuwe drivers dus vervangen NO WAY

Nogmaals wees niet ongerust !

Marcel

Seth__Gekko
05-01-2007, 08:53
Seth,

wees niet ongerust, het valt reuze mee :wink:
Er gaats niets vervangen worden, SB12 is net nieuw, NSD series zijn ge-update, plus series hebben net nieuwe drivers dus vervangen NO WAY

Nogmaals wees niet ongerust !

MarcelAh,...ik zal het dan maar houden op nieuwe alles in 1 setjes. :roll:

darkraver
05-01-2007, 09:03
Volgende week maakt SVS op de show in de VS het bekend en dan wij ook.

Nogmaals no worries !!

Alexander D
05-01-2007, 09:12
Volgende week maakt SVS op de show in de VS het bekend en dan wij ook.

Nogmaals no worries !!

Klein tipje van die grote sluier kan toch wel.... aaaah?

Wij vertellen het verder tegen niemand. :lol:

Seth__Gekko
05-01-2007, 10:27
Inderdaad ik hou mijn mond wel. Moeten we op de CES wachten....neeee

Herjan
05-01-2007, 10:40
Ik ben op zoek naar mensen waar ik hun sub even mag komen beluisteren. En dan vooral mensen die een sub hebben staan van zo'n 1000 à 1200 euro (give or take) van bijv. Velodyne of SVS.

You have not been paying attention :twisted: !!

Ik heb momenteel een SVS SB12-Plus ter demo, waarvoor ik zondagmiddag a.s. een demosessie heb gepland voor geinteresseerden. En uiteraard kan naast de SB12 ook mijn PB12-Plus ge-demo'd worden 8).

PM me even als je wilt komen; je bent in ieder geval van harte welkom :).
Ik heb 't gisteravond wel gelezen, maar nog niet gereageerd. PM me even je postcode, dan kan ik kijken hoe lang het rijden is. Lijkt me wel interessant.

Sphinkx
05-01-2007, 13:36
Het nieuwe SVS gerief zal wel gaan over hun boxen gamma dat ze aan het uitbreiden zijn. Daarover staat er trouwens nieuws op de site met release data in 2007...

Ik heb ook een SVS PB12 Plus staan. Dit in combi met B&W en Marantz. Dus als je wil komen luisten, je bent welkom! Ik woon wel in het verre Belgie...

Herjan
11-01-2007, 22:32
Even ter info: ik heb de bekabeling opnieuw aangesloten van m'n huidige sub en nu is het bromprobleem verleden tijd lijkt het. De aanschaf van een nieuwe wordt hiermee vooruit geschoven. Demo's hoeven dus voorlopig ook niet.

Alexander D
11-01-2007, 22:56
Had je niet sowieso plannen om in januari voor een nieuwe sub te gaan kijken?

Herjan
11-01-2007, 23:08
Ja, omdat m'n sub bromde. Maar we moesten van de week alles even aan de kant schuiven om plinten te monteren en nu doet ie 't weer als vanouds! Mocht er toch nog wat mis zijn, dan gaan we gewoon weer beginnen met zoeken...

Alexander D
12-01-2007, 07:57
Ja, omdat m'n sub bromde. Maar we moesten van de week alles even aan de kant schuiven om plinten te monteren en nu doet ie 't weer als vanouds! Mocht er toch nog wat mis zijn, dan gaan we gewoon weer beginnen met zoeken...

Ik dacht dat je gewoon upgrade plannen had. :D

Maar zolang je huidige nog goed werkt en je tevreden bent geef ik je groot gelijk. :wink:

reason
12-01-2007, 14:17
Onderschat de akoestische invloed van plinten niet! :D

En het beste is als je vergulde spijkertjes gebruikt. Als je dat nog niet hebt gedaan, zou ik dat als eerste upgraden.

Seth__Gekko
12-01-2007, 14:24
Onderschat de akoestische invloed van plinten niet! :D

En het beste is als je vergulde spijkertjes gebruikt. Als je dat nog niet hebt gedaan, zou ik dat als eerste upgraden.Tssk speciaal daarom heb ik rhodium plated spijkers!

Herjan
12-01-2007, 14:28
Ik gebruik schroefjes. Die grijpen beter vast dan spijkers, waardoor je een beter contactoppervlak hebt.

Tsss.. amateurs... "spijkers".... :roll:

reason
12-01-2007, 14:28
jezussss, tweede hands gekocht neem ik aan? :shock:
Of heb je de loterij gewonnen?

Herjan
12-01-2007, 14:29
jezussss, tweede hands gekocht neem ik aan? :shock:
Of heb je de loterij gewonnen?
Ik heb die Veoldyne SPL-1000R niet gekocht, dus ik had wat geld voor messing schroefjes.

Seth__Gekko
12-01-2007, 14:46
Neen, spijkers zijn voor HT toepassingen beter, meer druk op de plinten. Schroeven zijn door de gesloten constructie beter voor stereo gebruik.

Alexander D
12-01-2007, 14:54
Het is veel belangrijker dat de plinten goed op elkaar aansluiten en dat de spijkers danwel schroeven niet uitsteken anders verstoren ze de golfbeweging van het geluid en dat hoor je. :wink:

Peter Porrio
12-01-2007, 14:56
Ik heb de plinten vastgelijmd, daarmee voorkom je dat de ruimte achter de plint als ongewenste klankkast gaat fungeren.

Hoezo het is vrijdagmiddag? :lol:

reason
12-01-2007, 15:09
Tsssssssss....ruimte ACHTER de plint gelaten???? :shock:

Dat moet je dus opvullen met kit/schuim/oude kranten!!
Alsof lijm een klankkast doet verdwijnen. Is net zoiets als de vloer aanvegen, en dan alles maar onder de bank laten.

Ik hoop dat je geen secondenlijm hebt gebruikt.

A3aan
15-01-2007, 15:46
ik heb de plinten verwijderd. Ik had ze prima aangesloten met verzinkbare schroeven van witgoud (voor HT onovertroffen), maar als je merk hoe vrij het geluid staat zonder plinten dan wil je niet meer anders!