PDA

Bekijk de volledige versie : geluidprobleem hdd/dvd rec stein en tv jvc



goldnugget
06-01-2007, 17:01
Waarde mensen,

Enige tijd geleden heb ik een Hdd/dvd recorder van stein gekocht met een 300Gb HDD. was net voor de kerst een actie bij de mediamarkt.

Nu heb ik het hele spulletje aangesloten op mijn tv.

coax kabel van muur naar hdd recorder en van hdd recorder naar tv

hdd recorder met scart aangesloten op tv

wanneer ik iets van tv opneem met de hdd recorder is het geluid gewoon goed.

Wanneer ik een dvd erin stop en deze bekijk is het geluid heel slecht.
althans, ik vermoed dat het geluid via de tv (2 speakers ingebouwd) wordt afgespeeld in dolby surround. want de stemmen klinken heel zacht en het overige geluid (meestal film muziek) klinkt gewoon normaal.

Ik heb al geprobeerd andere scart aansluiting op tv, maar helaas.

weet iemand hier meer over? ik word er echt radeloos van.

bij voorbaat dank.

teunissen
10-04-2007, 19:44
Waarde mensen,

Enige tijd geleden heb ik een Hdd/dvd recorder van stein gekocht met een 300Gb HDD. was net voor de kerst een actie bij de mediamarkt.

Nu heb ik het hele spulletje aangesloten op mijn tv.

coax kabel van muur naar hdd recorder en van hdd recorder naar tv

hdd recorder met scart aangesloten op tv

wanneer ik iets van tv opneem met de hdd recorder is het geluid gewoon goed.

Wanneer ik een dvd erin stop en deze bekijk is het geluid heel slecht.
althans, ik vermoed dat het geluid via de tv (2 speakers ingebouwd) wordt afgespeeld in dolby surround. want de stemmen klinken heel zacht en het overige geluid (meestal film muziek) klinkt gewoon normaal.

Ik heb al geprobeerd andere scart aansluiting op tv, maar helaas.

weet iemand hier meer over? ik word er echt radeloos van.

bij voorbaat dank.
ik dezelfde de hdd kwa geluid is altijd wat zachter als op de tv wij hebben hem op een dolby aangesloten (gokocht bij de hema werkt zeer goed nu doen de dvd het ook want er kwam bij mij geen geluid uit nu wel )geluid is prima maar ik had een vraag aan u mischien dat u het weet
ik heb een hdd dvd speler merk stein als ik een film heb opgenomen op de hdd ik wil hem op de dvd zetten alleen de reclame moet er nog uit weet u toevallig hoe dat moet
graag hoor ik van u

pretorian22
13-04-2007, 10:46
is het wel mogelijk om te bewerken met die dvdrecorder? heb nog nooit van het merk gehoord zelfs?

het feit dat hij kan opnemen zegt nog nix over extra opties etc. is met alle respect niet voor niets een recorder uit de goedkopere klasse?