PDA

Bekijk de volledige versie : Mordaunt-Short 908 goede keus ??



McReal
09-01-2007, 21:12
Aangezien dat ik alles van dit merk wil hebben omdat het zo super klinkt voor een redelijke prijs , zag ik een aanbieding in een winkel deze vloerstaanders voor de prijs van 299 euro per stuk

M,n reciever is een onkyo 702E

Is dit een goede keus ??

Alexander D
10-01-2007, 08:15
Zelf luisteren.....

Dat antwoord zal niet als een verrassing komen. Als je helemaal weg bent van MS neem ik aan dat je al bekend bent met de klank en vooral de klank op je Onkyo. :wink:

Of de prijs goed is weet ik niet maar de MS speakers zijn gewoon goed voor het geld.

Seth__Gekko
10-01-2007, 09:24
Inderdaad veel lovende verhalen.

Ga wel eerst eens rustig luisteren vóór de aanschaf.

Jeroen D
10-01-2007, 09:46
MS maakt inderdaad goede speakers maar ik zou eens kijken naar het merk Monitor Audio. Betere speakers en net zo duur/goedkoop. Maar dat is mijn mening :wink:

http://hear.nl/news/news.php?id=3410

Deze serie bedoel ik, moet je echt eens luisteren :wink:

Rob Eric Blank
10-01-2007, 12:20
De eerste meningsverschillen zijn er, zijn dus meer merken en ga eens naar een audio boer en ga eens lekker luisteren.

Jos A.
10-01-2007, 12:25
MS maakt inderdaad goede speakers maar ik zou eens kijken naar het merk Monitor Audio. Betere speakers en net zo duur/goedkoop. Maar dat is mijn mening :wink:

http://hear.nl/news/news.php?id=3410

Deze serie bedoel ik, moet je echt eens luisteren :wink:

Ooooh, daar zit ik stiekem al een tijdje op te wachten, maar ik zie ze maar niet in de winkel staan :o.

Neemt echter niet weg dat de MS 908, ook al is het een wat oudere serie, een erg nette luidspreker is.

Jeroen D
10-01-2007, 13:02
Ik heb zelf de Monitor Audio BR2 en die klinkt beter dan de MS 902i en/of de MS 906i. Niet een beetje beter maar een heel stuk beter, klinken eigenlijk te goed voor het geld :wink:

Alexander D
10-01-2007, 13:04
Ik heb zelf de Monitor Audio BR2 en die klinkt beter dan de MS 902i en/of de MS 906i. Niet een beetje beter maar een heel stuk beter, klinken eigenlijk te goed voor het geld :wink:

Je brengt deze persoonlijke mening als een feit...... :?

Jeroen D
10-01-2007, 13:05
Ik heb zelf de Monitor Audio BR2 en die klinkt beter dan de MS 902i en/of de MS 906i. Niet een beetje beter maar een heel stuk beter, klinken eigenlijk te goed voor het geld :wink:

Je brengt deze persoonlijke mening als een feit...... :?

Dat is het ook :wink:
Nee, natuurlijk is het persoonlijk........... :wink:

Jos A.
10-01-2007, 13:15
Ik heb zelf de Monitor Audio BR2

Waar heb je die gehaald dan? Ik zie hem alleen in buitenlandse webshops staan. De reviews in What Hifi waren zó positief dat ik ze eigenlijk zelf ook wel eens wil horen.

Jeroen D
10-01-2007, 13:16
Ik heb zelf de Monitor Audio BR2

Waar heb je die gehaald dan? Ik zie hem alleen in buitenlandse webshops staan. De reviews in What Hifi waren zó positief dat ik ze eigenlijk zelf ook wel eens wil horen.

www.raf.nl

Staan niet op de site maar je kunt ze daar wel kopen :wink:

Jos A.
10-01-2007, 13:19
Ik wacht wel even tot ze naar het oosten van het land waaien. Ben al een tijdje niet meer bij de audioboer hier geweest, maar hij pretendeert een MA dealer te zijn ^_^. Van de week nog maar es binnenlopen dan.

Jeroen D
10-01-2007, 13:29
Ik wacht wel even tot ze naar het oosten van het land waaien. Ben al een tijdje niet meer bij de audioboer hier geweest, maar hij pretendeert een MA dealer te zijn ^_^. Van de week nog maar es binnenlopen dan.

Ik heb toen contact gehad met de nederlandse distributeur van monitor audio en die zei dat de nieuwe serie bij elke dealer verkrijgbaar moet zijn.
Raf zit ook in Kampen, daar heb ik ze gehaald.
Je zult versteld staan als je de BR2 hoort, wat een geluid zeg, zo ontzettend mooi in belans.

McReal
12-01-2007, 01:40
Weer ontopic ..

Ik heb ze gereserveert staan .. als m,n nieuwe huisje klaar is eind januari dan haal ik ze op en daarna nog ff doorsparen voor een nieuwe sub (Rel Stampede)

Alexander D
12-01-2007, 07:58
Weer ontopic ..

Ik heb ze gereserveert staan .. als m,n nieuwe huisje klaar is eind januari dan haal ik ze op en daarna nog ff doorsparen voor een nieuwe sub (Rel Stampede)

Waarom een Stampede? Heb je ook nog concurrenten gehoord?