PDA

Bekijk de volledige versie : Lipsync



Mr. Black
10-01-2007, 12:00
Hallo allemaal. Ik ben van plan om een nieuwe versterker aan te schaffen. Moet ik er dan 1 nemen met of zonder Lipsync? Ik las namelijk dat sommige lcd en plasma schermen last hebben van vertraging van het geluid. Of is dit tegenwoordig niet meer zo met de nieuwere LCD en plasma schermen?

Avalan
10-01-2007, 12:45
Als je met je huidige versterker + TV geen probleem hebt, dan zal het met een nieuwe versterker ook niet het geval zijn he.
Natuurlijk, als je later van plan bent een andere TV te kopen dan kan het handig zijn van nu lip sync correctie op de versterker te hebben. Zoniet moet je later goed uitkijken dat de TV die je dan koopt geen lag introduceert. Maar ik zou eigenlijk denken dat alle TVs die nu nog uitkomen geen problemen meer met lag hebben (tenzij misschien cheapo stuff).

Mr. Black
10-01-2007, 21:25
Dat is juist het probleem ik heb nog geen nieuwe versterker. Maar ik heb nu een philips breedbeeld en ik wil binnenkort een plasma of LCD scherm kopen. Vandaar dat ik het nu vraag zodat ik er later geen last mee krijg. Maar als de nieuwere plasma en LCD shermen hier geen last meer van hebben dan hoef ik het ook niet te hebben. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Eclipse
11-01-2007, 15:48
Ik heb er geen last van op mijn LCD. :lol:
Op de DVD speler kan ik het wel instellen maar heb het niet nodig.