PDA

Bekijk de volledige versie : dUiTsE verSCHilleN ???



rObErTzz
20-08-2001, 09:48
Haai Folkz,

Ik ben nog steeds die NITWIT, maar ben mij ook even wezen orienteren in DUITSLAND.
Ik heb besloten dat ik de DENON AVR-1801 ga kopen om mee te beginne. Ik kan deze al
nieuw met 24 maanden garantie kopen (en thuis gestuurd) voor DM 754 ,- Dit is zelfs
inclusief BTW.

Maarrrrrr hier zit toch een haak en een oog aan....

Kan iemand mij vertellen , heeft er iemand ervaring mee, met deze DUITSE RECEIVERS.

Zit er een wezenlijk verschil tussen DUITSE PAL en Nederlandse PAL.

Vraag dus: kan ik met een duitse receiver ook uit de voeten of moet ik toch maar in
Nederland verder zoeken???

Thanx a lot y'all !!!!

Arnold van Oostrum
20-08-2001, 09:59
Er zit geen enkel verschil tussen een Denon receiver die je koopt in Duitsland of Nederland.

Wees je wel bewust dat je voor je garantie ook altijd naar Duitsland zult moeten gaan. Alhoewel, Europese eenwording??

Eric van Ballegoie
20-08-2001, 10:00
PAL is in Europa overal hetzelfde en een Duitse receiver kan PAL signalen dan ook net zo goed doorgeven als een Nederlandse.
Overigens is het totaal niet aan te raden om beeld via je receveiver te laten lopen, veel beter is het om direct van je DVD speler naar je TV te gaan.

PS: Post in het vervolg aub geen berichten meer met afwisseldend hoofdletters en kleine letter, we willen het forum graag overzichtelijk houden.

Nathan Strik
20-08-2001, 10:37
REVEIVER?!?!? Kan hij mijn overleden oma ook tot leven brengen? :D



PAL is in Europa overal hetzelfde en een Duitse reveiver kan PAL signalen dan ook net zo goed doorgeven als een Nederlandse.

Eric van Ballegoie
20-08-2001, 10:39
HUH? Waar heb je het over ?? :) ;) :D

:rolleyes: