PDA

Bekijk de volledige versie : Bugje in Guide+ of in mijn Pioneer 540 ?



Avalan
11-01-2007, 18:15
In Guide+ kun je een opname ook manueel ingeven. Ga daarvoor naar Schema en daar kun je met de groene knop een opname manueel programmeren.
Wat mij echter opviel, is dat je het kanaalnummer van een externe decoder/receiver niet met de cijfertoetsen kunt ingeven. De cursor springt wel verder maar de cijfers blijven op 0 staan.
Is dit een bugje in mijn recorder of is het een algemene Guide+ bug ?
Overigens vroeg ik mij af of de Guide+ software ook automatisch geüpdatet kan worden via gedownloade data (dus meegestuurd met het Guide+ signaal) of is Guide+ niet zo geavanceerd ? ;)

Tnx!

Willem vab Buijtene
11-01-2007, 22:33
Bij mijn recorder Pioneeer 545 werkt het wel. Je kan zowel met de cijfertoetsen als via de curser een drie-cijferig kanaal ingeven.

P@trick_DVD
12-01-2007, 15:08
Bij mij werkt dit ook gewoon (Pioneer 530). Heb je Guide Plus+ wel helemaal correct ingesteld op je recorder?

Avalan
12-01-2007, 16:31
Bij mij werkt dit ook gewoon (Pioneer 530). Heb je Guide Plus+ wel helemaal correct ingesteld op je recorder?

Dat heeft m.i. weinig met Guide+ instellingen te maken. Het is duidelijk een bugje, want voor de rest doet Guide+ het perfect. Het zou me redelijk abnormaal lijken dat instellingen van Guide+ bepalen dat je de kanaalkeuze op dat ene schermke met pijltjes ipv cijfertoetsen moet instellen.
Nu, in andere thread blijkt iemand met een geüpdatet 540 model in elk geval dat probleem niet te hebben. Dus misschien doe ik gewoon eens een firmware update.