PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer DVR-540H Firmware



Vanto
12-01-2007, 08:37
Mijn vraag is simpel:

Waar kan ik deze firmware vinden ? (Ik heb echt al lang zitten zoeken :roll: )
Dus voor de Pioneer DVR-540H.

Psych
12-01-2007, 09:00
Mijn vraag is simpel:

Waar kan ik deze firmware vinden ? (Ik heb echt al lang zitten zoeken :roll: )
Dus voor de Pioneer DVR-540H.
Toch iets beter zoeken :wink:

Al je hier klikt (http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares) kom je op een site. Als je vervolgens onderaan kijkt zie je een link staan voor de DVR-440 en de 540H. Klik op die link en er opent een email met reeds ingevuld onderwerp. Vul vervolgens als vraag de volgende in:

Hi,

I desperatly need the newest firmware for my Pioneer DVR-540H (region2).
Thanks in advance!

Regards,

Als het goed is ontvang je dan vrij snel (binnen een dag) een mail terug waar je de Firmware kan downloaden inclusief een beschrijving hoe te installeren.

SUc6

p.s. heb dit zelf 2 dagen geleden nog gedaan voor mijn 530H, werkte uitstekend.

Vanto
12-01-2007, 09:14
Zijn dit officiele firmwares?

En weet je misschien ook waarom ik niks kan terugvinden op de officiele sites van pioneer.

edit: ik heb al een mailtje teruggekregen

Psych
12-01-2007, 09:24
Zover bekent zijn dit officiele firmwares. Pioneer heeft ze niet op de site staan, ik denk omdat er natuurlijk altijd wel een risico kleeft aan het updaten van firmware, mits er niet goed mee omgesprongen wordt.
Tevens kun je van veel mensen lezen dat ze na een mail naar Pioneer ook zonder al teveel moeite een firmware van Pioneer krijgen.

Ben benieuwd of het gelukt is :wink:

Vanto
12-01-2007, 10:26
Ja de update is goed gelukt.
En ik heb al ondervonden dat divx afspelen nu beter gaat.
Ik heb een paar films(divx) getest. Voor de update liepen beeld en geluid niet samen en na de update is dit opgelost.
Maar doorspoelen van een divx-bestand is toch nog altijd moeilijk. Ik kan maar doorspoelen tot 6 minuten en vanaf dan als ik doorspoel blijft hij zwart scherm staan. Misschien ligt dat aan de divx maar waarschijnlijk aan de speler.

Maar ik ben toch tevreden.

Psych
12-01-2007, 13:22
Graag gedaan :lol: :wink:

Avalan
12-01-2007, 14:27
Vanto: kun je na je update eens het volgende testen :
* In Guide+ ga je naar Mijn Schema en druk op de groene toets voor manueel. Geef een startdatum in, een starttijd, een eindtijd, en vervolgens moet je het kanaal kiezen. Wel, hier kan ik dus geen cijfers gebruiken om het kanaal in te geven. De cursor verspringt wel naar het volgende cijfer maar elk cijfer blijft op nul staan. Ik moet de pijltjes gebruiken om het cijfer in te geven (terwijl ik wel de cijfertoetsen elders kan gebruiken). BTW, dit is wanneer ik een kanaal voor een externe decoder kies. Moet nog eens proberen als hetzelfde probleem zich voordoet voor een opname van de interne tuner.
Anyway, duidelijk een bug, en ik vroeg me af of de nieuwe firmware dit probleempje oplost.
Tnx!

Vanto
12-01-2007, 14:32
@Avalan: Ik heb het ff uitgetest en ik heb het zo gedaan als je beschreven hebt en ik kan dus gewoon met de cijfertjes het kanaal instellen. :P

Avalan
12-01-2007, 14:43
Dank u wel!
Zal me dan toch misschien ook maar eens aan die firmware update wagen...

mbkoks
21-02-2007, 10:12
De updates kun je nu zo downloaden van de site
http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares
Ze staan er nu gewoon op...

Psych
21-02-2007, 11:04
De updates kun je nu zo downloaden van de site
http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares
Ze staan er nu gewoon op...
Check again :roll:

Als je op de link klikt wordt er alleen een email gegenereerd welke je kunt versturen om de Firmware aan te vragen. En dat was al zo!

rveldhuizen
21-02-2007, 11:20
De updates kun je nu zo downloaden van de site
http://www.pioneerfaq.info/index.php?question=Firmwares
Ze staan er nu gewoon op...
Check again :roll:

Als je op de link klikt wordt er alleen een email gegenereerd welke je kunt versturen om de Firmware aan te vragen. En dat was al zo!

als ik er op klik, kan ik gewoon een zip file downloaden (en dan branden etc...) (ik kies overigens de 545)

Psych
21-02-2007, 11:37
Ja duh :roll: , we hadden het toch over de 540!? :wink: