PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe kan ik een reply verwijderen ??



Jan
13-04-2002, 14:39
Ik wilde een reply van mij verwijderen, netjes de checkbox aan de linker kant aangevinkt, toen rechts op de button gedrukt, toen kreeg ik de melding dat ik dat niet mocht doen ???
Doe ik iets fout of.....

Jaded
13-04-2002, 14:49
Nee je doet niets verkeerd, Eric heeft die optie uitgezet.
Dat kan je hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6165) vinden.

Jan
13-04-2002, 15:42
Juist ja,
Dat had ik dus niet gevonden, maar in hartelijk bedankt voor je antwoord !!
Dan blijft mijn reply maar tot in de eeuwigheid bestaan.
:D

Jan

Arnold van Oostrum
13-04-2002, 15:49
Dan blijft mijn reply maar tot in de eeuwigheid bestaan.Mocht je erg ongelukkig worden van je reply en deze persé verwijderd willen hebben, dan kun je een PM sturen naar één van de crewleden. Geef in dat PM even aan welk reply weg mag.

Pat
13-04-2002, 15:50
Dan blijft mijn reply maar tot in de eeuwigheid bestaan.
:D
Je kan wel (nog) je reply editen zodat er iets anders staat, of enkel wat smileys of gewoon niks. :)

Jan
13-04-2002, 15:53
Mocht je erg ongelukkig worden van je reply en deze persé verwijderd willen hebben, dan kun je een PM sturen naar één van de crewleden. Geef in dat PM even aan welk reply weg mag.

Och, als dit het grootste probleem was in mijn leven zou ik dat zeker doen, ik heb er maar een smiley ingezet !:confused: :D
dus probleem weer opgelost

Pat
13-04-2002, 16:04
Mocht je erg ongelukkig worden van je reply en deze persé verwijderd willen hebben, dan kun je een PM sturen naar één van de crewleden. Geef in dat PM even aan welk reply weg mag.
Is het niet mogelijk er een 'verjaartermijn' op te zetten ? Ik bedoel, als iemand na een minuutje zijn reply weg wil dan is dat toch met reden ? Na een paar dagen of zo kan het een sabotagedaad zijn maar toch niet na een paar minuten ? :)