PDA

Bekijk de volledige versie : SVS News



deejay1970
14-01-2007, 17:45
Hoi allemaal,

CES achter de rug...dus wat nieuwigheden in SVS world

- De nieuwe PB13ULTRA werd aangekondigd....gevolgd door een PB13ULTRA2 voor eind dit jaar.
- Auto EQ met de AS-EQ1 room-response correctie voor eender welk subje.

Prijzen en levertijden kondigen we asap aan.

En eindelijk pdf-brochures over de SVS producten, die je op de SVS News pagina kan downloaden. http://www.svsound.com/news-news.cfm
Het wordt weeral een veelbelovend SVS-jaartje.

Vr.Gr.
Mario

Johan van den D.
14-01-2007, 20:14
Heel mooi nieuws en dit zal de keuze voor mij niet gemakkelijker gaan maken als het zover is.

Seth__Gekko
14-01-2007, 20:21
PB 13 ultra....woazers! Nieuwe 13"driver die de ultra familie gaat ondersteunenen... :shock:

Geen nieuws dus over een andere SB achtig iets? De SB13-Ultra :roll:

Alexander D
14-01-2007, 21:44
Geen nieuws dus over een andere SB achtig iets? De SB13-Ultra :roll:

Dat zou een mooie zijn zeg... 8)

Verder ben ik wel super nieuwsgierig! :D

Seth__Gekko
15-01-2007, 09:37
Inderdaad zijn volgens mij ook zo te zien concepten...Ik vind dat gaas ook niet om aan te zien.

woazers die PB13-Ultra2....2 x 13,5"woofers erin...knallen!!

Alexander D
15-01-2007, 09:45
Inderdaad zijn volgens mij ook zo te zien concepten...Ik vind dat gaas ook niet om aan te zien.

woazers die PB13-Ultra2....2 x 13,5"woofers erin...knallen!!

Afhankelijk van de prijs natuurlijk vind ik de 'gewone' ultra veel interessanter. Die is nog een beetje een normaal formaat. :wink:

Seth__Gekko
15-01-2007, 09:47
Inderdaad zijn volgens mij ook zo te zien concepten...Ik vind dat gaas ook niet om aan te zien.

woazers die PB13-Ultra2....2 x 13,5"woofers erin...knallen!!

Afhankelijk van de prijs natuurlijk vind ik de 'gewone' ultra veel interessanter. Die is nog een beetje een normaal formaat. :wink:Oef toen ik de plaatjes van Rob zag van zijn "normale" PB12-plus...hoeveel groter is de PB12-plus2 dan wel niet>?>?>?

Laat maar....
http://www.hififorum.nl/index.php?PHPSESSID=f6227a732dacc10cb98a24495b5709 af&topic=4638.msg93263
:shock: :shock: :shock:

Lijkt niet eens zo veel groter dan de PB12-plus

Alexander D
15-01-2007, 10:27
Lijkt niet eens zo veel groter dan de PB12-plus

Het scheelt maar centimers. Verwaarloosbaar gezien het totaal aan centimeters. :wink:

Seth__Gekko
15-01-2007, 11:17
Relatief bijna hetzelfde.

darkraver
15-01-2007, 11:17
Dag,

het is voor ons ook allemaal nog afwachten en al de info hebben we ook nog niet.
SB13Ultra zou mooi wezen ja, zelfs internationaal gezien zijn er veel mensen die dit nu aan SVS vragen !!
PB13Ultra en ultra 2.......
Ultra chassis moet 6 tot 8 db extra leveren in vergelijking met het vorige 12 inch ultra chassis :D

Ik wacht het eerst effe af tot ik alle data heb....ook wat betreft prijzen enz enz


Marcel

Seth__Gekko
15-01-2007, 11:41
Hmm zolang de SB12-plus maar niet duurder wordt :whipped:

R Klemkerk
15-01-2007, 12:08
Inderdaad zijn volgens mij ook zo te zien concepten...Ik vind dat gaas ook niet om aan te zien.

woazers die PB13-Ultra2....2 x 13,5"woofers erin...knallen!!

Afhankelijk van de prijs natuurlijk vind ik de 'gewone' ultra veel interessanter. Die is nog een beetje een normaal formaat. :wink:Oef toen ik de plaatjes van Rob zag van zijn "normale" PB12-plus...hoeveel groter is de PB12-plus2 dan wel niet>?>?>?

Laat maar....
http://www.hififorum.nl/index.php?PHPSESSID=f6227a732dacc10cb98a24495b5709 af&topic=4638.msg93263
:shock: :shock: :shock:

Lijkt niet eens zo veel groter dan de PB12-plus

Zulk formaat zou ik echt nooit in mijn kamer willen hebben! Dat is gewoon niet mooi meer! :shock:

darkraver
15-01-2007, 12:15
Wat prijzen betreft heb ik het puur over de nieuwe aankomende producten !!

De nieuwe producten zoals vermeld daar wil ik wat prijzen betreft nog niet op ingaan daar we zelf nog geen idee hebben wat betreft prijzen en ik heb ook geen idee wanneer we ze binnenkrijgen :!:

De prijzen van de reeds leverbare producten zijn toch reeds bekend ??

darkraver
15-01-2007, 12:18
ja wat betreft de +2 die is behoorlijk groot.
Voor de een te groot en voor de andere acceptabel ! Ieder zo zijn ding ,,,,,
Perfect toch dat de SB12 mooi klein is en ook presteerd ?

R Klemkerk
15-01-2007, 12:24
Zulk formaat zou ik echt nooit in mijn kamer willen hebben! Dat is gewoon niet mooi meer! :shock:
Al vraagt heel incidenteel bezoek hier zich wel eens af waarom er een draad naar dat tafeltje loopt ;). :lol: 8)

Dit verklaart maar weer eens de ernst van de situatie bij jou thuis ;)

Seth__Gekko
15-01-2007, 13:39
Wahaha, is dat geen koelkast...ooh.

Sphinkx
15-01-2007, 13:44
Jammer dat er geen nieuws is over hun speakers... Daar kijk echt wel naar uit. Maar dat zal dus nog even afwachten worden...

Alexander D
15-01-2007, 13:47
Jammer dat er geen nieuws is over hun speakers... Daar kijk echt wel naar uit. Maar dat zal dus nog even afwachten worden...

Waarom kijk je daar zo naar uit? Zonder een negatief woord over SVS te willen zeggen maar er zijn 'nogal wat' alternatieven. Meer dan voor de subs. :wink:

darkraver
15-01-2007, 14:27
Op het moment kan ik alleen de SBS 5.0 set aanbieden.
MTS en LTS ( Medium Tower Speakers + Large Tower Speakers ) zijn in ontwikkeling maar SVS geeft geen data prijs aan ons...helaas.

Sphinkx
15-01-2007, 14:53
Jammer dat er geen nieuws is over hun speakers... Daar kijk echt wel naar uit. Maar dat zal dus nog even afwachten worden...

Waarom kijk je daar zo naar uit? Zonder een negatief woord over SVS te willen zeggen maar er zijn 'nogal wat' alternatieven. Meer dan voor de subs. :wink:

Eigenlijk vooral uit nieuwsgierigheid :oops:

Ik heb nu B&W 603 & 602 in combi met mijn SVS sub maar ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig wat ze op speaker gebied gaan presteren. Ze hebben al bookshelfspeakers maar enkel op basis daarvan kan je moeilijk oordelen vind ik. Daarom vraag ik mij dus af wat hun medium en large tower speakers zal brengen...

Seth__Gekko
16-01-2007, 15:43
Vrijdag een afspraakje om de SB12-Plus sub te gaan beluisteren. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

hstadman
16-01-2007, 15:57
Vrijdag een afspraakje om de SB12-Plus sub te gaan beluisteren. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ai, seth, dat gaat je geld kosten... 8) :lol:

Alexander D
16-01-2007, 16:25
Vrijdag een afspraakje om de SB12-Plus sub te gaan beluisteren. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Vrijdag een eerste date....

Zaterdag samenwonen.....

De rest van je leven getrouwd met SVS?

:wink:

hstadman
16-01-2007, 16:32
Vrijdag een afspraakje om de SB12-Plus sub te gaan beluisteren. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Vrijdag een eerste date....

Zaterdag samenwonen.....

De rest van je leven getrouwd met SVS?

:wink:

Zondag scheiden en naar velodyne?! 8) :lol: :twisted:

Veel plezier seth, draai hem maar eens flink open. 8)

darkraver
16-01-2007, 17:44
Seth Gekko,

waar ga je hem beluisteren ??



Sphinx

Heb geen info betreffende MTS en LTS. Weet net zoveel als iedereen EN WEL NIKS :shock:

R Klemkerk
16-01-2007, 17:53
Volgens mij gaat Seth hem beluisteren in Dordrecht. :)

Johan van den D.
16-01-2007, 18:00
Volgens mij gaat Seth hem beluisteren in Dordrecht. :)Zal ik ook doen als ik hem was....... :P

Seth__Gekko
16-01-2007, 18:53
@ Rob Clercks?

Inderdaad in Dordt, geen idee hoe ik er moet gaan komen, ik ben echt hopeloos als het om richtingsgevoel gaat. Maar ik tank de auto vol en ga lekker vroeg weg, neem SPR U571 The Incredibles en een paar cd's mee....laten dat ding eens openzettten.

Trouwens id die PEQ alleen op de houtsoorten te krijgen? Niet met zwart of met piano lak?

darkraver
16-01-2007, 18:57
op elke SB12 zit een PEQ.......
Dordrecht heeft geloof ik alleen de SB12 mat zwart.

Heb je geen TOMTOM ??

Alexander D
16-01-2007, 19:14
@ Rob Clercks?

Inderdaad in Dordt, geen idee hoe ik er moet gaan komen, ik ben echt hopeloos als het om richtingsgevoel gaat. Maar ik tank de auto vol en ga lekker vroeg weg, neem SPR U571 The Incredibles en een paar cd's mee....laten dat ding eens openzettten.

Trouwens id die PEQ alleen op de houtsoorten te krijgen? Niet met zwart of met piano lak?

Er zijn genoeg topics over demodvd's maar ik wil je zeker Finding Nemo's 'tapping the tank' aanraden. Die geeft een beter beeld dan de dieptebommen van U571 (naar mijn bescheiden mening) :wink:

Seth__Gekko
16-01-2007, 19:18
op elke SB12 zit een PEQ.......
Dordrecht heeft geloof ik alleen de SB12 mat zwart.

Heb je geen TOMTOM ??Hmm nee geen TOMTOM ik maak heel weinig kilometers.

Mijn vriendin wil het liefst een mat zwarte....ik had een piano lak gedacht.... :shock: :shock: dat scheelt weer!

darkraver
16-01-2007, 19:32
Seth,

www.mappy.com en anders bel je Alonso als je verdwaalt bent :D
Is een schappelijke vent, serieus !
Ben zeer te spreken over hem.......


Marcel

darkraver
16-01-2007, 20:18
Met een hondehok thuiskomen, wat als je geen HOND hebt ??
Rob die kleine witte Malteser van jouw die slaapt toch op bed ipv een hok :D

Johan van den D.
16-01-2007, 21:03
Inderdaad in Dordt, geen idee hoe ik er moet gaan komen, ik ben echt hopeloos als het om richtingsgevoel gaat. Maar ik tank de auto vol en ga lekker vroeg wegJammer dat het vrijdag is anders had ik wel met je mee kunnen gaan, woon zelf ongeveer 1½ kilometer bij Audiovision vandaan.

Als je trouwens toch in Dordt ben moet je ook eens langs de Radiobeurs gaan, zit niet zo ver (schat 300 meter) bij Audiovision vandaan.
Het zijn een beetje vage gasten maar de spullen zijn mooi die ze hebben staan.

deejay1970
16-01-2007, 21:08
:twisted: *SVS is not responsible for possible damage caused by SVS subwoofers to your ears, furniture, building or housepets...and this in a range of 300m around your own SVS sub.
:twisted:
Rob, had je die kleine lettertjes dan niet gelezen? :lol:

Alexander D
16-01-2007, 21:12
:twisted: *SVS is not responsible for possible damage caused by SVS subwoofers to your ears, furniture, building or housepets...and this in a range of 300m around your own SVS sub.
:twisted:
Rob, had je die kleine lettertjes dan niet gelezen? :lol:

:lol:

Gelukkig is schade aan de partner wel gedekt door SVS. :wink:

hstadman
16-01-2007, 22:21
Als mensen zich BEESTACHTIG gaan gedragen door de zware bas, kan SVS daar niet verantwoordelijk gesteld voor worden. 8) :lol:

Alexander D
16-01-2007, 22:23
Gelukkig is schade aan de partner wel gedekt door SVS. :wink:
Maar DAAR heb ik dan weer net niks aan ;).

Voor alles een oplossing (ik voel me al een beetje Dr. Phil)

www.thesewomenlikeyouevenifyouspendmoremoneyonupgr adingyourht.nl/regiobrabant/Helmond_<20km

hstadman
16-01-2007, 22:26
Gelukkig is schade aan de partner wel gedekt door SVS. :wink:
Maar DAAR heb ik dan weer net niks aan ;).

Voor alles een oplossing (ik voel me al een beetje Dr. Phil)

www.thesewomenlikeyouevenifyouspendmoremoneyonupgr adingyourht.nl/regiobrabant/Helmond_<20km

Link doet het niets eens...mooie hulp.... :roll: 8) :lol:

Alexander D
16-01-2007, 22:29
Gelukkig is schade aan de partner wel gedekt door SVS. :wink:
Maar DAAR heb ik dan weer net niks aan ;).

Voor alles een oplossing (ik voel me al een beetje Dr. Phil)

www.thesewomenlikeyouevenifyouspendmoremoneyonupgr adingyourht.nl/regiobrabant/Helmond_<20km

Link doet het niets eens...mooie hulp.... :roll: 8) :lol:

Jij woont (zie link) niet binnen een straal van 20 km van Helmond. :wink:

hstadman
16-01-2007, 22:30
Gelukkig is schade aan de partner wel gedekt door SVS. :wink:
Maar DAAR heb ik dan weer net niks aan ;).

Voor alles een oplossing (ik voel me al een beetje Dr. Phil)

www.thesewomenlikeyouevenifyouspendmoremoneyonupgr adingyourht.nl/regiobrabant/Helmond_<20km

Link doet het niets eens...mooie hulp.... :roll: 8) :lol:

Jij woont (zie link) niet binnen een straal van 20 km van Helmond. :wink:

En dat is maar goed ook. :roll: 8) :lol:

Seth__Gekko
16-01-2007, 22:49
Brabant :nono: Helmond :nono:

Nou ik heb al geïnformeerd....er staat alleen nog maar een SB12-plus in Dordt....zeg dat moet sneller aangevuld worden. Nee alle gekheid op een stokje, ik kan niet thuiskomen met een PB10 / PB12-plus, dan heb ik zeker gelijk ruzie. Ook is mijn woonkamer hier echt te vol en te klein voor om weg te stoppen.Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden, ik ben er helemaal klaar voor om eens flink overtuigd te worden.

Jos A.
16-01-2007, 23:44
Brabant :nono: Helmond :nono:

Nou ik heb al geïnformeerd....er staat alleen nog maar een SB12-plus in Dordt....zeg dat moet sneller aangevuld worden. Nee alle gekheid op een stokje, ik kan niet thuiskomen met een PB10 / PB12-plus, dan heb ik zeker gelijk ruzie. Ook is mijn woonkamer hier echt te vol en te klein voor om weg te stoppen.Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden, ik ben er helemaal klaar voor om eens flink overtuigd te worden.

De PB12 kan ik me wel voorstellen, dat is écht een bakbeest, maar die PB10 is volgens mij niet zo belachelijk groot toch? Vergeleken met de SB12 is ie misschien wat aan de forse kant... *gaat even met een rolmaat meten*... hmmm, zo klein is ie nu ook weer niet nee :P.

Vraagje aan de SVS-boer (één van de twee): wat kost die PB10 in euries? Ben stiekem wel eens benieuwd...

darkraver
17-01-2007, 06:19
PB10NSD = 749 ( dealer kan en geeft vaak kortingen )

Heb een PB10NSD te Arnhem achtergelaten, wie weet is er spoedig in Arnhem ook een dealer ?? hoop het...........


Marcel

El-Jorge
17-01-2007, 07:52
PB10NSD = 749 ( dealer kan en geeft vaak kortingen )

Heb een PB10NSD te Arnhem achtergelaten, wie weet is er spoedig in Arnhem ook een dealer ?? hoop het...........


Marcel

Smits??? Dat zou echt geweldig zijn als het Smits is!

El-Jorge
17-01-2007, 07:53
De PB12 kan ik me wel voorstellen, dat is écht een bakbeest, maar die PB10 is volgens mij niet zo belachelijk groot toch? Vergeleken met de SB12 is ie misschien wat aan de forse kant... *gaat even met een rolmaat meten*... hmmm, zo klein is ie nu ook weer niet nee :P.

Vraagje aan de SVS-boer (één van de twee): wat kost die PB10 in euries? Ben stiekem wel eens benieuwd...

Het verschil tussen een PB10 en een standaard PB12 is qua grootte echt verwaarloosbaar. De PB10 is meer een rechthoek en de PB12 meer een vierkant.

Seth__Gekko
17-01-2007, 08:24
De enige compacte is dan ook de SB12-plus.

Zeg Darkraver, laat nog een paar subjes achter in Dordtrecht!

Alexander D
17-01-2007, 09:18
..... ik ben er helemaal klaar voor om eens flink overtuigd te worden.

:lol: Gezien het verschil met een Quake moet dat echt wel lukken. :wink:

Seth__Gekko
17-01-2007, 10:46
..... ik ben er helemaal klaar voor om eens flink overtuigd te worden.

:lol: Gezien het verschil met een Quake moet dat echt wel lukken. :wink:Ahhh je wilt niet weten hoe erg ik mijn Quake II mis zeg, die Kefs bakken er echt helemaal niks van zonder sub. Alles op large maar ik heb echt helemaal geen enkel beetje wat in de buurt komt van een beetje respectabel laag :shock: :shock: :evil: :evil:
Ik weiger dan ook nog een enkele dvd te kijken zonder sub. Omfg wat is een sub toch belangrijk zeg.

Nu maar hopen dat ik vrijdag overtuigd ben, dan denk ik niet dat ik voor het zelfde budget een vergelijkbare sub kan krijgen.

Sja dan komen er weer levertijden en beschikbaarheid om de hoek kijken :cry:

Alexander D
17-01-2007, 10:51
Ik weiger dan ook nog een enkele dvd te kijken zonder sub. Omfg wat is een sub toch belangrijk zeg.

Haha, ik snap hoe je je voelt. Ik zit helemaal zonder speakers, behalve de sub dan, en heb de dvd rechtstreeks aangesloten op de tv voor geluid. Geen lol aan om zo dvd's te kijken. :wink:

Seth__Gekko
17-01-2007, 10:55
Ik weiger dan ook nog een enkele dvd te kijken zonder sub. Omfg wat is een sub toch belangrijk zeg.

Haha, ik snap hoe je je voelt. Ik zit helemaal zonder speakers, behalve de sub dan, en heb de dvd rechtstreeks aangesloten op de tv voor geluid. Geen lol aan om zo dvd's te kijken. :wink:Inderdaad da's ook drama.

Jos A.
17-01-2007, 12:24
Het verschil tussen een PB10 en een standaard PB12 is qua grootte echt verwaarloosbaar. De PB10 is meer een rechthoek en de PB12 meer een vierkant.

Het scheelt aan iedere kant toch nog een paar duim (en daar verkijk je je snel op), maar ik had in eerste instantie de PB12-NSD/2 te pakken, vandaar :P. Die is wéér een slagje groter. En zwaarder (125 pond, daar heb je bijna twee mensen voor nodig :o).

A3aan
17-01-2007, 12:31
Smits??? Dat zou echt geweldig zijn als het Smits is!
Da's toch die fanatieke Stassen-basher he? :evil:
:shock: :shock: :shock: :roll: :shock: :shock: Edgar??

Seth__Gekko
17-01-2007, 17:40
Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHt

darkraver
17-01-2007, 20:43
Seth,

Wat SVS te Dordrecht betreft neem simpelweg contact op met Alonso.

SVS demo te Arnhem, nee niet Smits te Arnhem, ken die firma niet maar geloof dat is die Vincent van het HTforum die zo enthousiast reclame maakt van alles wat los en vast zit in die winkel en verkoopbaar is :D

El-Jorge
18-01-2007, 08:13
Seth,

Wat SVS te Dordrecht betreft neem simpelweg contact op met Alonso.

SVS demo te Arnhem, nee niet Smits te Arnhem, ken die firma niet maar geloof dat is die Vincent van het HTforum die zo enthousiast reclame maakt van alles wat los en vast zit in die winkel en verkoopbaar is :D

Enthousiaste reclame maakt die zeker. Maar het is gewoon een goede winkel. Je betaalt net zoveel dan bij een gemiddeld dozenschuiver, en krijgt daar ook nog eens een goed advies bij IMO.
Het enige wat ik zonde vind is hun luisterruimte.

Maar welke winkel is het dan? Ik zag laatst wel een nieuwe hifi winkel in Arnhem, is die het?

Edgar Smit
18-01-2007, 08:59
Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHtGelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .

Alexander D
18-01-2007, 09:02
Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHtGelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .

Al moeten die foto's van je beest nu wel HEEL snel komen. :wink:


@Seth: twijfel je nog over een andere SVS dan de SB12?

Seth__Gekko
18-01-2007, 09:11
Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHtGelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .

Al moeten die foto's van je beest nu wel HEEL snel komen. :wink:


@Seth: twijfel je nog over een andere SVS dan de SB12?Nope, qua formaat kan ik het gewoon niet kwijt,

@Darkraver ik heb al een luisterafspraak gemaakt met Alonso, maar ik zou toch wel graag ook een referentie hebben aan een PB (plus 2) ofzo.

Aan de andere kant wordt de luistersessie wel interessant, want deze SB12-Plus zal de beste sub worden die ik ooit heb gehoord :wink:

darkraver
18-01-2007, 14:33
Dag Seth,

Sorry AudioVision heeft de +2 niet, verwacht zijn nieuwe bestelling elk moment.

HChifi heeft twee +2 subs staan alsook de PB12NSD !!


Marcel

Seth__Gekko
19-01-2007, 19:14
Ik kan niet anders zeggen dan geweldig.
Meer review komt met de tijd.

Kijk even mijn thuisbios topic er op na!

Alexander D
19-01-2007, 19:34
Ik kan niet anders zeggen dan geweldig.
Meer review komt met de tijd.

Kijk even mijn thuisbios topic er op na!

Met de tijd????? Dat klinkt alsof het een eeuwigheid gaat duren. :wink:

Proficiat met je aankoop. 8)

Seth__Gekko
20-01-2007, 11:08
Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.

Alexander D
20-01-2007, 11:26
Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.

En heb je die?

Johan van den D.
20-01-2007, 11:43
Zoniet dan heb ik die nog voor een leuk prijsje.

Alexander D
20-01-2007, 11:43
Zoniet dan heb ik die nog voor een leuk prijsje.

Ik was weer te bescheiden zie ik.... :x :wink:

Johan van den D.
20-01-2007, 11:48
:mrgreen:

Seth__Gekko
20-01-2007, 12:19
Hmm dat vind ik wel aardig, van wie mag ik em even lenen :wink:

Die zien gelijk weer upgrade euro's hoor, fijne gasten.

Alexander D
20-01-2007, 12:22
Hmm dat vind ik wel aardig, van wie mag ik em even lenen :wink:

Die zien gelijk weer upgrade euro's hoor, fijne gasten.

We doen het voor jou Seth.... :wink:

Seth__Gekko
20-01-2007, 17:13
Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.
Voor de fase kun je het beste een bass loopje gebruiken (met behulp van de A-B repeat van je dvd/cd speler), en met de db meter kijken wat de grootste uitslag geeft (dan zit je in fase met de hoofdspeakers). Ik gebruik zelf meestal het intro'tje van Faithless' "Reverence" ;).

De PEQ kun je niet inregelen met DVE; hier heb je echt individuele testtonen voor nodig. Je kunt hier (http://www.realtraps.com/test-cd.htm) evt. een testtoon cd'tje downloaden.Kijk daar heb ik wat aan! De testtonen cd is aan het branden, die faithless cd heb ik niet.

Eens kijken wat ik dan wel kan gebruiken, misschien die thx optimizer sweep tone?

joostpolletje
21-01-2007, 13:08
Ja, Na het lezen van al deze reviews is het duidelijk voor me..
Ik zat eerst te denken aan de REL QUAKE 2, en wilde altijd dan eens een SVS of Velodyne luisteren..
Maar na dit alles. Neig ik zeer sterk naar de SVS. Het is in een kamer van 12m2, budget is goed!

darkraver
21-01-2007, 13:34
Joostpolletje,

welke regio woon je ?

Marcel

joostpolletje
21-01-2007, 14:01
Joostpolletje,

welke regio woon je ?

Marcel

Utrecht..

darkraver
21-01-2007, 14:09
ah maar dat is niet zo heel ver van radioroelandschap.nl.

Seth__Gekko
21-01-2007, 14:34
12 vierkante meter, mwa dat kan een Quake wel aan, en is dan ook wel een stuk goedkoper. Maar als je budget hebt, zeker eens gaan beluisteren die SB12-Plus !

joostpolletje
21-01-2007, 15:24
Ik zie zojuist dat Amersfoort (Roelandschap) de SVS ook heeft ja..
Ik ga morgen maar eens een afspraak maken daar.

Het is inderdaad voor een kleinere ruimte.. Maar de SVS doet met meer dan een REL :)

darkraver
21-01-2007, 16:07
Radioroelandschap:

contact = maarten

Bel liever voor je gaat buurten om onnodige km's te besparen !!

deejay1970
04-07-2007, 01:23
Hoi allemaal,

Cinedream te Antwepen werd deze week officiële SVS dealer.

www.cindedream.nl (http://www.cindedream.nl)

Vr.Gr.
Mario

Alexander D
04-07-2007, 09:42
Hoi allemaal,

Cinedream te Antwepen werd deze week officiële SVS dealer.

www.cindedream.nl (http://www.cindedream.nl)

Vr.Gr.
Mario

http://www.cinedream.be/ Deze bedoel je denk ik...

Maar wel proficiat voor beide partijen.

Seth__Gekko
04-07-2007, 10:09
Gefeliciteerd!

deejay1970
06-07-2007, 00:11
M-PRO BeNeLux, SVSound BeNeLux en Control4 BeNeLux verhuizen.

http://m-pro.be/images/OFFICE%20M-PRO%20II.jpg

Nieuw adres vanaf 26-07-07:

Bedrijvenstraat 4501
3800 Sint Truiden
België

Nieuwe contact info volgt op de websites, van zodra de kantoren in het nieuwe pand operationeel zijn.

Vr.Gr.
Mario

M-PRO, SVSound en Control4 BeNeLux
http://www.htforum.nl/yabbse/Themes/default/images/icons/modify_inline.gif

Seth__Gekko
06-07-2007, 08:00
Mooi pand! Meer ruimte nodig :wink:

deejay1970
06-07-2007, 08:09
Mooi pand! Meer ruimte nodig :wink:

Idd, groter volume nodig, want in het huidige pand, zou de druk van de nieuwe PB13Ultra niet weg kunnen :wink:

Alexander D
06-07-2007, 09:27
Mooi pand inderdaad.

Van harte gefeliciteerd met deze groei! :grin:

darkraver
08-07-2007, 18:22
Volgens mij is de afstand voor me identiek, echter alleen meer Belgische boerenweggetjes. AMAI AMAI
Wordt tijd dat de Doblo daarom snel verlaagd wordt zodat de wegligging beter wordt voor al deze weggetjes....chiptuning volgt in een later stadium om de SVS'jes sneller te kunnen bezorgen !!

Alexander D
01-08-2007, 14:04
Is er al meer bekend over de AS-EQ1?

http://www.svsound.com/CES2007/SVS_AudyessyRelease.pdf

darkraver
01-08-2007, 18:25
Beste Alexander,


Als eerste gaan nu komen : PC 13ulta en PB 13 ultra eind 2007
Vervolgens naar mijn weten MTS speakers eind 2007 begin 2008

AS-EQ1, vrees 2008 :?

Marcel

Alexander D
01-08-2007, 19:56
Beste Alexander,


Als eerste gaan nu komen : PC 13ulta en PB 13 ultra eind 2007
Vervolgens naar mijn weten MTS speakers eind 2007 begin 2008

AS-EQ1, vrees 2008 :?

Marcel


Okay, thanks! :razz:

darkraver
02-08-2007, 07:36
Ze hebben blijkbaar de belangrijkheid / noodzaak van de Ultra's voorgetrokken en de AS-EQ1 op de agenda vooruitgeschoven.

Zou het ding ook graag willen zien en kunnen aanbieden maar helaas nu nog effe niet.

Seth__Gekko
02-08-2007, 07:38
Leuk speelgoed inderdaad.

Alexander D
02-08-2007, 09:18
Ze hebben blijkbaar de belangrijkheid / noodzaak van de Ultra's voorgetrokken en de AS-EQ1 op de agenda vooruitgeschoven.


Een voor de prijzen van de Ultra's is het nog steeds te vroeg? :-D

darkraver
02-08-2007, 16:52
Beste Alexander,

Op het moment kunnen we de ultra's nog niet aanbieden.
Zal serieus het laatste kwartaal 2007 gaan worden.

Wat prijzen betreft in de VS is de PB13ultra qua prijs gelijk aan de PB12+2, derhalve verwacht ik dat de PB13 ultra in ongeveer dezelfde prijsklasse als de +2 zal vallen, echter kan ik er nog zeer weinig over zeggen derhalve praat ik nog liever niet over prijzen.

Heb vernomen dat de PB13 / PC 13 Ultra in de VS reeds bij enkele klanten zijn afgeleverd en de reacties zijn uiterst positief.

SVS zelf is ook zeer positief over de performance van de nieuwste generaties ( +6 db meer dan de vorige series van de Ultra )

Wordt tijd dat ze arriveren want ben zelf ook nieuwsgierig.

Marcel

Alexander D
18-10-2007, 10:29
Wat actiefoto's van de nieuwe Ultra:
http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=5537056&postcount=28


Wel grappig dat een 'Bigger is better' Amerikaan klaagt over de diepte.....:-P

Ondanks dat natuurlijk gewoon een prachtsub.

Alexander D
18-10-2007, 10:44
Vooral jammer eigenlijk dat het geen downfiring sub is; dat maakt de opstelling toch net wat makkelijker, aangezien je'm dan ook zonder problemen dwars kunt plaatsen. Als ik 'm hier nu neer zou zetten op dezelfde plek als mijn PB12-Plus, dan staat de woofer precies tegen de DVD speler en receiver aan te blazen :razz:.

Dan heb je dus twee keuzes:

Kopen en de sub ergens anders neerzetten;
Kopen en je apparatuur verplaatsen....

:-P

Alexander D
18-10-2007, 12:58
Kopen en customizen :D.

Een eindejaarsbonus goed besteed.....(y)

Rob Eric Blank
18-10-2007, 17:07
Vooral jammer eigenlijk dat het geen downfiring sub is; dat maakt de opstelling toch net wat makkelijker, aangezien je'm dan ook zonder problemen dwars kunt plaatsen. Als ik 'm hier nu neer zou zetten op dezelfde plek als mijn PB12-Plus, dan staat de woofer precies tegen de DVD speler en receiver aan te blazen :razz:.
Draai je de sub toch gewoon om, is die ook downfiring ;-)

Alexander D
18-10-2007, 17:27
Dan leg je daar een kleedje over....:-P

Rob Eric Blank
19-10-2007, 11:36
Dan leg je daar een kleedje over....:-P
Ik zie ook geen enkel probleem.

Alexander D
19-10-2007, 11:56
En dat uit het "boehoe wat is die pb12-plus toch groot"-kamp :razz: ;) ;).

Volgens mij is de Ultra (behalve in de diepte) wat kleiner dus jij wil in size ook downgraden....:-P

deejay1970
11-11-2007, 11:54
Hoi allemaal,
Na overleg met SVS US hebben wij besloten om de distributie van SVS in BeNeLux stop te zetten.

Wij posten asap een uitverkooplijst,voor hen die nog een SVS sub willen kopen voor een prikje.

Daarna zal L-Sound zal ook de verkoop in BeNeLux weldra overnemen, net zoals de service en garantie.

Het waren leuke momenten hier op het forum, SVS is en blijft een schitterend product, maar wij hebben besloten om afscheid te nemen van SVS en ons te concentreren op meer rendabele activiteiten.

(wegens tijdsgebrek zal ik het forum niet alle dagen lezen, dus kan je ons best via e-mail contacteren)

Je zal ons echter nog wel kunnen terugvinden hier, van zodra we het Control4 home automation verhaal opstarten.

Vr.Gr.
Mario

Alexander D
11-11-2007, 12:00
Jammer Mario, maar als het niet rendabel voor jullie is snap ik de beslissing.

Hopelijk kan L-sound ons ook van zoveel informatie voorzien als jullie gedaan hebben.

Seth__Gekko
12-11-2007, 07:47
Da's jammer, maar goed de boterhammen moeten wel belegd blijv hè.

deejay1970
12-11-2007, 13:17
Hallo,

Bij deze onze uitverkooplijst voor de snelle beslissers:

SBS 5.0 Surround Set: 2 pr SBS-02 + 1 center SCS-01: € 490 (Zilver en Zwart)
SBS-02 Wit: € 170 per paar

PB10NSD: € 500 (Zilver demo)
PB12NSD: € 600 (Zilver, demo)

PB12Plus Text Black: € 1.000
PB12Plus Oak (demo/nieuw): € 1.100
PB12Plus Piano Black: € 1.200

Amp panels:
PB10NSD: € 150
PB12NSD: € 185
PB12Plus2: € 400

AVIA DVD: € 50
BetterCable Sub interconnect: 3m € 40, 5m € 50

Prijzen incl. btw, excl. Transportkosten.
Prijzen geldig tot einde voorraad.

Vr.Gr.
Mario

hstadman
12-11-2007, 14:03
Wat actiefoto's van de nieuwe Ultra:
http://www.avforums.com/forums/showpost.php?p=5537056&postcount=28

En een review op Home Theater Hifi:
http://www.hometheaterhifi.com/volume_14_3/svs-pb13-ultra-subwoofer-9-2007-part-1.html

Bedoel je met actiefoto's het feit dat de sub je ramen eruit blaast?!8-) :wink: :grin:

Alexander D
12-11-2007, 19:06
Dat zijn inderdaad errug mooie prijzen.

Balen dat ik net een subamp heb gekocht anders was zo'n amp-panel een 'no-brainer'....

Sphinkx
14-11-2007, 16:42
Kan het kwaad dat mijn PB12+ dicht bij een radiator staat? Ik heb net een radiator geinstalleerd in mijn zolderkamer die dienst als home cinema ruimte en daardoor komt de radiator op zo'n 20 cm van mijn sub.

Is dit erg? Of zet ik mijn sub toch beter in een andere hoek?

hstadman
15-11-2007, 05:41
Kan het kwaad dat mijn PB12+ dicht bij een radiator staat? Ik heb net een radiator geinstalleerd in mijn zolderkamer die dienst als home cinema ruimte en daardoor komt de radiator op zo'n 20 cm van mijn sub.

Is dit erg? Of zet ik mijn sub toch beter in een andere hoek? Als het niet te warm wordt. Voel eens hoe warm de buitenkant van je sub wordt, wordt deze erg heet dan zul je hem wel moeten verplaatsen. Er wordt vaak spaanplaat gebruikt voor subs, die kunnen niet echt goed tegen (veel) warmte!

Wat je ook kunt doen is een soort van warmte scherm/plaat plaatsen tussen je radiator en de sub. dan vangt het scherm de meeste warmte op.

joostpolletje
15-11-2007, 09:13
zo wat een prijzen! Mooie actie.

Zal ik mijn no-name kabeltje voor de SVS maar vervangen voor de Bettercable?!

Alexander D
15-11-2007, 19:57
Kan het kwaad dat mijn PB12+ dicht bij een radiator staat? Ik heb net een radiator geinstalleerd in mijn zolderkamer die dienst als home cinema ruimte en daardoor komt de radiator op zo'n 20 cm van mijn sub.

Is dit erg? Of zet ik mijn sub toch beter in een andere hoek?

Je zou in ieder geval de andere hoek eens kunnen proberen, misschien klinkt het zelfs wel beter....:bier:

Alexander D
15-11-2007, 19:58
zo wat een prijzen! Mooie actie.

Zal ik mijn no-name kabeltje voor de SVS maar vervangen voor de Bettercable?!

Is dat een retorische vraag? ;)

hstadman
16-11-2007, 05:45
Is dat een retorische vraag? ;)

Ik denk dat hij bevestiging zoekt voor hetgeen hij eigenlijk al weet.8-)

joostpolletje
16-11-2007, 08:38
Ik denk dat hij bevestiging zoekt voor hetgeen hij eigenlijk al weet.8-)


Je hebt gelijk..
Ik weet dat ik het moet doen, maar wilde het even bevestigd hebben :)

Ga maar even mailtje sturen.

Edgar Smit
16-11-2007, 08:50
wel zonde dat ze er mee stoppen, maar zakelijk ook wel weer begrijpelijk.

Alexander D
16-11-2007, 20:12
wel zonde dat ze er mee stoppen, maar zakelijk ook wel weer begrijpelijk.

Altijd jammer als een 'forumactieve' dealer stopt vind ik.

Seth__Gekko
19-11-2007, 08:31
Zolang het met de garanties maar goed blijft gaan.

hstadman
19-11-2007, 10:03
Zolang het met de garanties maar goed blijft gaan.

Zijn verplicht om een x aantal jaren service te verlenen. Maar heb je garantie nodig bij svs?!

joostpolletje
19-11-2007, 10:33
Zijn verplicht om een x aantal jaren service te verlenen. Maar heb je garantie nodig bij svs?!


Garantie dat die perfect werkt heb je..

Seth__Gekko
19-11-2007, 12:05
Kweetnie, denk het niet, ik heb goede (extra) garantie via Audiovision, puur omdat er een verschil op de driver en versterker zat en hij dat gelijk heeft getrokken.

hstadman
19-11-2007, 12:10
Garantie dat die perfect werkt heb je.. Meestal neemt de nieuwe importeur de garanties over.

hstadman
19-11-2007, 12:11
Kweetnie, denk het niet, ik heb goede (extra) garantie via Audiovision, puur omdat er een verschil op de driver en versterker zat en hij dat gelijk heeft getrokken.

Bedoel je dat de de versterker of te licht of te zwaar zou zijn?! voor de driver?!

deejay1970
19-11-2007, 17:56
Hoi allemaal,

Garantie is echt geen probleem. SVS US heeft daar een reputatie voor hoog te houden en zal dat ook doen.
Dat is dan voor hun het nadeel van online te verkopen en actief te zijn op verscheidene fora....kom je je service verplichtingen niet na, maakt de eindklant je uiteindelijk af op zo'n forum...en dat kunnen ze uiteraard niet hebben bij SVS.

Maar wees gerust, ze sturen je als het moet het onderdeel rechstreeks naar je toe.

Vr.Gr.
Mario

Alexander D
19-11-2007, 18:27
Hoi allemaal,

Garantie is echt geen probleem. SVS US heeft daar een reputatie voor hoog te houden en zal dat ook doen.
Dat is dan voor hun het nadeel van online te verkopen en actief te zijn op verscheidene fora....kom je je service verplichtingen niet na, maakt de eindklant je uiteindelijk af op zo'n forum...en dat kunnen ze uiteraard niet hebben bij SVS.

Maar wees gerust, ze sturen je als het moet het onderdeel rechstreeks naar je toe.

Vr.Gr.
Mario

Ik had niet anders verwacht. :bier:

Alexander D
19-11-2007, 18:28
Kweetnie, denk het niet, ik heb goede (extra) garantie via Audiovision, puur omdat er een verschil op de driver en versterker zat en hij dat gelijk heeft getrokken.

Nog iemand die echt niet snapt wat u met bedoelt....

Seth__Gekko
20-11-2007, 13:26
Volgens mij zat er een verschil in het aantal jaren garantie op het versterker gedeelte en op het driver gedeelte oorsprongkelijk....kweetnie, komt allemaal wel goed!

Alexander D
20-11-2007, 20:21
Volgens mij zat er een verschil in het aantal jaren garantie op het versterker gedeelte en op het driver gedeelte oorsprongkelijk....kweetnie, komt allemaal wel goed!

Dat zou kunnen maar wel raar zijn. Je koopt 1 product dan zou het raar zijn als je per onderdeel een garantieperiode krijgt.

Rob Eric Blank
21-11-2007, 09:57
Die SVS-en gaan volgens mij ook niet snel stuk, dus dan is garantie niet eens een issue.

Edgar Smit
21-11-2007, 11:43
gaat er nog 1 SVS verloot worden als een soort afscheidsknaller?

hstadman
21-11-2007, 11:55
Dat zou kunnen maar wel raar zijn. Je koopt 1 product dan zou het raar zijn als je per onderdeel een garantieperiode krijgt.


Vanuit de Nederlandse wet en Europese wetgeving is nu standaard 2 jaar garantie verplicht!

hstadman
21-11-2007, 11:56
gaat er nog 1 SVS verloot worden als een soort afscheidsknaller?

Ik weet al wie er eventueel graag eentje zou winnen, of niet Edgar?!8-)

Seth__Gekko
21-11-2007, 12:17
Ik kan er ook nog wel 1 gebruiken hoor!

hstadman
21-11-2007, 12:21
Ik kan er ook nog wel 1 gebruiken hoor!

Wie niet.:wink:

hstadman
21-11-2007, 12:25
Als ik de artikeltjes hierover nalees op Consuwijzer, blijft dit m.i. een beetje vaag. De 2-jaar norm uit de EU wetgeving is door Nederland niet overgenomen, maar de NL wet stelt wel dat een consument recht heeft op een goed product.

Uit de brochure "Garantie" van Consuwijzer:

1. Altijd recht op een goed product
U heeft altijd recht op een goed product, ook zonder garantie of na afloop van de garantieperiode. Een goed product wil zeggen dat uw aankoop geschikt is voor normaal gebruik. Het soort product (nieuw of tweedehands), het merk, de prijs, het soort winkel en de mededelingen van de verkoper of de fabrikant bepalen wat u van uw aankoop mag verwachten. Hoe lang u het product probleemloos moet kunnen gebruiken, kan van geval tot geval verschillen. Soms gebruikt de verkoper zelf een richtlijn voor de levensduur van zijn producten. Informeer hiernaar bij de winkel of bij de fabrikant.

2. Garantie is extra
Over garantie bestaan veel misverstanden. Krijgt u van de verkoper of fabrikant garantie op uw aankoop, dan is dat iets extra’s. Met het verstrekken van een garantie staat de verkoper of fabrikant uitdrukkelijk in voor de kwaliteit van dat product voor de periode van bijvoorbeeld een jaar. Voordeel is dat u in die periode gemakkelijk terug kunt met klachten over het product. U hoeft namelijk niet te bewijzen wat de oorzaak van het mankement is. Buiten de garantieperiode is dat anders. Dan moet u aannemelijk maken dat u het product op de juiste wijze heeft gebruikt als u wilt dat de winkelier zorgt voor reparatie. Maar uw klacht over een product mag door de winkelier nooit van de hand gewezen worden omdat u geen garantie (meer) heeft. U heeft namelijk ook zonder garantie of na het verstrijken van de garantietermijn nog steeds recht op een goed product.

3. Winkelier is aanspreekpunt
Bij problemen met een product moet u terug naar de winkel waar u de aankoop heeft gedaan. De winkelier hoort samen met u naar een redelijke oplossing te zoeken. Hij mag u niet wegsturen omdat bijvoorbeeld de garantieperiode voorbij is. Ook mag hij u niet doorverwijzen naar de fabrikant of u houden aan de garantievoorwaarden van de fabrikant. Staat in die garantievoorwaarden van de fabrikant bijvoorbeeld vermeld dat onderzoekskosten altijd in rekening worden gebracht, dan kunt u de verkoper voor deze kosten aanspreken.

4. De eerste 6 maanden staat u extra sterk
Vertoont het product in de eerste zes maanden na aankoop een mankement, dan neemt de wet aan dat het product op het moment van aankoop al niet in orde was. Daarom staat u in deze periode extra sterk als u de verkoper aanspreekt op herstel of vervanging van het product. De verkoper kan uiteraard wel onderzoeken of u het product op een normale wijze heeft gebruikt.

"Veel ondernemers en consumenten menen dat er een Europese wettelijke garantie bestaat van twee jaar.

Europese Richtlijn Koop en Garantie
In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen.

Bij het omzetten van de Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen.
De richtlijn bevat namelijk minimale eisen waaraan lidstaten moeten voldoen.

Nederlandse wet
Omdat de Nederlandse wet er vanuit gaat dat u recht heeft op een deugdelijk product (een product dat beantwoordt aan de overeenkomst) zou de termijn van twee jaar een beperking zijn van uw rechten; veel producten gaan namelijk veel langer mee.

Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.

Zie ook:
www.wetten.overheid.nl (http://www.wetten.overheid.nl/)
vink aan: wetten
zoek onder: Burgerlijk Wetboek Boek 7
Consumentenkoop en garantieVeel ondernemers en consumenten menen dat er een Europese wettelijke garantie bestaat van twee jaar.

Europese Richtlijn Koop en Garantie
In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen.

Bij het omzetten van de Richtlijn naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen.
De richtlijn bevat namelijk minimale eisen waaraan lidstaten moeten voldoen.

Nederlandse wet
Omdat de Nederlandse wet er vanuit gaat dat u recht heeft op een deugdelijk product (een product dat beantwoordt aan de overeenkomst) zou de termijn van twee jaar een beperking zijn van uw rechten; veel producten gaan namelijk veel langer mee.

Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.

Zie ook:
www.wetten.overheid.nl (http://www.wetten.overheid.nl/)
vink aan: wetten
zoek onder: Burgerlijk Wetboek Boek 7
Consumentenkoop en garantie



in nederland kan dus eventueel langer garantie geclaimd worden als er vanuit gegaan wordt dat het product langer dan 2 jaar gewoon moet kunnen draaien! Hiervan wordt ook door de wet gebruik gemaakt. helaas is het dus wel zo dat als je garantie wilt claimen, je meteen naar de rechter moet.

Edgar Smit
21-11-2007, 12:25
Ik weet al wie er eventueel graag eentje zou winnen, of niet Edgar?!8-)
absoluut, maar volgens mij kun je beter vragen wie dat NIET zou willen, dan ben je denk ik een stuk sneller klaar (6).

hstadman
21-11-2007, 12:45
Precies dezelfde tekst staat ook op Consuwijzer. En zoals je zelf al onderstreept: "naar Nederlands recht is er voor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen."

Voor wat betreft de (inmiddels verwijderde ;)) opmerking dat Consuwijzer niet de NL wet is; correct. Het is echter wel een voorlichtingsorgaan van de overheid:

ConsuWijzer is het informatieloket voor consumenten van de Nederlandse overheid. Het is ontstaan uit een samenwerking tussen drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen; de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (Opta).


Zoals ik het lees, heeft de Nederlandse wet besloten zich niet vast te leggen op een wettelijke garantietermijn van 2 jaar, maar op het "recht op een deugdelijk produkt" omdat dat (theoretisch althans) meer bescherming biedt. Het komt er op neer dat je mag verwachten dat bijv. een wasmachine 10-15 jaar mee gaat, en de verkoper/fabrikant je na 5 jaar niet met een defect in de kou mag laten staan als je aannemelijk kunt maken dat het defect is ontstaan bij normaal gebruik (en niet te wijten is aan reguliere slijtage).

Wat dit zegt is dat de rechter kan bepalen of er sprake is van een deugdelijk product en of er tegen een kleine vergoeding gerepareerd moet worden of vervangen moet worden. Inhoudelijk houdt de rechter weldegelijk rekening met een minimale termijn van 2 jaar, daar een product wat goed werkt mininaal zolang of langer goed moet kunnen werken!

Daar veel mensen geen zin hebben om naar de rechter te stappen hebben slimme winkeliers het garantiekopen bedacht. Vaak is dat gewoon extra inkomsten omdat een product ook vanuit de wet langer dan 6 maanden of 2 jaar onder deugdelijk product moet vallen.:wink:

Wel is het natuurlijk zo dat als een fabrikant een goede garantietermijn geeft, bijv. 2 jaar, dat dat meer vertrouwen aan de consument geeft dan 6 maanden garantie. In dit geval zullen veel consumenten voor het product kiezen wat 2 jaar garantie geeft, vandaar dat vaak ook fabrikanten 2 jaar aanhouden.

hstadman
21-11-2007, 13:10
Vandaar ook mijn opmerking dat de NL wetgeving 'theoretisch' meer bescherming biedt ;). In de praktijk ben je dus iets meer aangewezen op de welwillendheid van de leverancier of producent.

Mijn praktijkervaring tot nu toe is dat het loont om je spullen te betrekken van een leverancier die vierkant achter zijn spullen staat.

Uiteraard. Er zijn derhalve ook al veel levernaciers/fabrikanten die ook gewoon in nederland 2jaar garantie geven standaard i.p.v. die 6 maanden.

Alexander D
21-11-2007, 18:42
absoluut, maar volgens mij kun je beter vragen wie dat NIET zou willen, dan ben je denk ik een stuk sneller klaar (6).

Ik niet in ieder geval want dan heb ik twee verschillende subs.

Zo, da's een minder....(6)

joostpolletje
21-11-2007, 23:26
Helaas geen antwoord van Mario op mijn mailtje..

darkraver
22-11-2007, 07:27
Mario's vrouwtje lag korte tijd in DA HOSPITAL.
Zover ik weet is 5m kabel nog aanwezig :D
Zal Mariooke efkes ne mail sturen :bier:

joostpolletje
22-11-2007, 08:17
Ohh oke dat verklaart het..
Inmiddels alles weer goed hoop ik!

Alexander D
22-11-2007, 18:28
Mario's vrouwtje lag korte tijd in DA HOSPITAL.
Zover ik weet is 5m kabel nog aanwezig :D
Zal Mariooke efkes ne mail sturen :bier:

Gezondheid gaat voor alles! Dat het snel weer 100% mag zijn. :bier:

darkraver
22-11-2007, 19:29
Nou een gebroken rug is niet mis.
Maar het gaat geloof ik alweer, zie ze dinsdag pas weer dus,,,
Maar mevrouw is alweer thuis, gelukkig :bier:

Seth__Gekko
22-11-2007, 20:55
Beterschap!

deejay1970
26-11-2007, 23:37
@ Joostpolletje: Je kabel ligt klaar, nog even je factuurtje sturen en dan volgt de kabel.

@ de nationale loterij organisator in Nederland :grin: : helaas, geen laatste model in de loterij.

L-Sound wou alle voorraad enkele weken geleden al overnemen, maar wij vonden het gepaster om de voorraad eerst in BeNeLux uit te verkopen.

Die voorraad is bijna op, dus zij die nog snel willen zijn, einde deze week loopt de uitverkoop op z'n einde. Volgende week vertrekt de resterende voorraad naar L-Sound.

Bij elke sub krijg je nu ook een 3m Better Cable kado, en voor alle snelle beslissers nemen we de transportkosten (subs only) in BeNeLux voor onze rekening, en dit voor bestellingen tot einde deze week. (en zolang er voorraad is).

Vr.Gr.
Mario

Alexander D
27-11-2007, 18:44
Mooie laatste geste Mario. :bier:

joostpolletje
27-11-2007, 21:17
Hey Mario ik zie de factuur wel tegemoet komen! Dankje

Alexander D
05-01-2008, 13:47
Het is wederom een volbloed SVS zo te zien :D.


Hij ziet er inderdaad weinig subtiel uit....(6) :bier:

joostpolletje
06-01-2008, 20:22
Hij ziet er inderdaad weinig subtiel uit....(6) :bier:

En toch heeft die wat aantrekkelijks!

Seth__Gekko
07-01-2008, 07:57
Wat een beest!

Hé die fauteuils heb ik ook, die gaan bij mij de verkoop in.

Alexander D
07-01-2008, 17:56
Wat een beest!

Hé die fauteuils heb ik ook, die gaan bij mij de verkoop in.

Dat je die uberhaubt binnen hebt gekregen.

De WAF van de SVS en die fauteuils is gelijk....:mrgreen: ;)

deejay1970
08-01-2008, 18:22
Hoi allemaal,

De heren van L-Sound nemen helemaal geen voorraad terug, zo goed gaat het daar dus.
De uitverkoop zetten we gewoon door, dus hieronder de SVS uitverkooplijst:

SBS 5.0 Surround Set: 2 pr SBS-02 + 1 center SCS-01: € 490 (Zilver)
SBS-02 Wit: € 170 per paar (1 set)
SBS-02 Zwart: € 170 per paar (1 set)

PB12Plus Oak (demo/nieuw): € 1.000 incl. 3m BETTER CABLE subconnect (1 stuk)
PB12Plus Piano Black: € 1.000: incl. 3m BETTER CABLE subconnect (1 stuk)

Amp panels en woofers
PB10NSD: € 150 (1)
PB12NSD: € 185 (1)
PB12Plus2: € 400 (1)
NSD12 woofer: € 90 (1)
AVIA DVD: € 50 (1)
BetterCable Sub interconnect: 3m € 40

Prijzen incl. btw, incl. Transportkosten.
Prijzen geldig tot einde voorraad.

Vr.Gr.
Mario
http://www.htforum.nl/yabbse/Themes/default/images/icons/modify_inline.gif