PDA

Bekijk de volledige versie : Wild Hogs (2007)



The Gr8oNe
18-01-2007, 01:39
Heb vandaag voor het eerst de trailer van deze film gezien en heb me dood gelachen bij paar scenes.

Alleen heb geen onderwerp kunnen vinden van deze film vandaar dat ik deze maar open ;).

In de film spelen onderandere John Travolta, Tim Allen, Martin Lawrence, Ray Liotta en William H. Macy.

Plot:
A group of middle-aged friends decide to rev up their routine suburban lives with a freewheeling motorcycle trip. Taking a long dreamed-of breather from their stressful jobs and family responsibilities, they can't wait to feel the freedom of the open road. When this mis-matched foursome - who have grown far more used to the couch than the saddle - set out for this once-in-a-lifetime experience, they encounter a world that holds far more than they ever bargained for. The trip begins to challenge their wits and their luck, especially during a chance run-in with the Del Fuegos, a real-life biker gang who are less than amused with their novice approach. As they go looking for adventure, they soon find that they've embarked on a journey they will never forget.


Website (http://wildhogs.movies.go.com/)

Quicktime Trailer (http://www.apple.com/trailers/touchstone/wildhogs/high.html)

Dennis Kuijper
13-04-2007, 14:24
Wild Hogs (2007)
Vier mannen in een midlife-crisis besluiten hun geroutineerde en doorsnee leven een andere draai te geven en beginnen aan een freewheeling trip op de motor. Na lang dromen van een tijdelijke bevrijding van hun zware banen en familie verantwoordelijkheden, kunnen zij niet wachten de vrijheid van echte motorrijders te voelen. Ze ontdekken een hele nieuwe wereld maar de reis begint wel hun verstand en hun geluk op de proef te stellen. Vooral wanneer ze meerijden met de 'Del Fuegos', een echte biker-gang die allerminst zitten te wachten op een benadering van de groentjes. Tijdens de zoektocht naar avontuur van de vier vrienden, realiseren ze zich al gauw dat ze zich in hebben gelaten met een reis die ze nooit zullen vergeten.

Ik twijfelde een beetje aan de film vooral omdat Tim Allen en Martin Lawrence erin meespelen,maar moet zeggen dat ik best een leuke en grappige film is. Soms zijn de grappen wel erg flauw en voorspelbaar maar een aantal zijn ook erg leuk,vooral William H. Macy vond ik erg grappig,wist niet dat hij zo grappig kon zijn,ken de man eigenlijk alleen van serieuze rollen. Ray Liotta is ook erg overtuigend als de biker-leader. Verder zien we ''Easy Rider'' Peter Fonda ook nog even langs komen in een grappige cameo. 7/10

Ashley v. R.
16-04-2007, 10:43
Was wel grappige film 8-)

Rickje
16-04-2007, 14:12
Travolta en Macy hielden deze film omhoog.. ik vond hem wel aardig maar niet goed. 6/10

Kendorjia
16-04-2007, 18:16
Ik heb wel paar keer moeten lachen, maar vond dat er al (te) veel was weggeven in de trailer... iets wat wel vaker voorkomt bij komedies, jammer genoeg

Bjorn S.
16-04-2007, 21:50
Er werd inderdaad ERG veel weggegeven in de trailer. Ik heb em gezien in de sneak 2 weken geleden en vanavond nog eens gaan kijken met mn vrouw en wat vrienden. Ook de 2e keer nog goed kunnen lachen! Lekker luchtig filmpje met een paar goede grappen!

Het einde bij de aftiteling vond ik dan weer echt geweldig! (y)

Wouter van Dis
17-04-2007, 14:59
Het einde bij de aftiteling vond ik dan weer echt geweldig! (y)

Was inderdaad heel erg leuk! Ray Liotta erg grappig!

Evil Hobbit
17-04-2007, 18:21
Deze binnenkort even bekijken, lijkt me wel een leuke film. Beetje Space Cowboys achtig.

Oudlid_X5
17-04-2007, 18:32
Wat een boutfilm, ik kon het van martin lawrence en tim allen wel verwachten maar Ray liotta, william h. macy en John travolta niet?! Is hun zakgeld op?

Dennis Kuijper
18-04-2007, 01:03
Beetje Space Cowboys achtig.
Die vindt ik persoonlijk wel een stuk beter hoor.;-)

Marcel v/d H.
18-04-2007, 16:09
Wild Hogs (Walt Becker, 2007)
Wild Hogs gaat over vier mannen in hun midlife-crisis die besluiten op hun motoren door Amerika te trekken. Dit mede om hun leven thuis en hun werk te ontvluchten. Verhaal van niks natuurlijk, maar dat hoeft bij een komedie niet meteen tot teleurstellende resultaten te leiden. Vaak zie je bij dit soort films eigenlijk alle leuke stukjes al in de trailer, Wild Hogs weet zich hier wel in te onderscheiden. Bij Wild Hogs zie je namelijk zelfs enkele leuke stukjes in de trailer die in de film niet eens terug zijn te vinden! Erg merkwaardig, maar een totale mislukking mag je deze film ook zeker niet noemen. Tim Allen, Martin Lawrence en William H. Macy zetten hun rollen goed neer (dit gaat niet op voor Travolta die zeer middelmatig weet te presteren). En verder zijn er leuke bijrollen voor Ray Liotta en John C. McGinley (Dr Perry Cox in Scrubs). De humor is vooral erg plat en eenvoudig, maar er zitten zeker enkele lachwekkende momenten in de film. Zeker ook blijven zitten tijdens de aftiteling, hierbij zie je namelijk nog een van de leukste stukjes van de hele film. 6.3/10

Evil Hobbit
19-04-2007, 20:55
Net terug, op ongeveer 3/4 ging de lamp stuk van de projector dus de voorstelling stopte er mee :). Ik vond het scenario errug slap. Nergens leefde je echt met die gasten mee, hoe tof de acteurs ook zijn. Viel me vies tegen helaas. Leuke Toy Story grap van Allen, best vermakelijk bij vlagen maar meer ook niet. Gemiste kans imho. 3/10