PDA

Bekijk de volledige versie : sub: high vs low level



Avalan
19-01-2007, 10:56
Hallo, kan iemand mij het verschil tussen beide uitleggen ? Als ik het goed voorheb is low-level gewoon de line-input die je op de sub lijn-uitgang van een versterker aansluit en de high-level input gewoon de normale (passieve) luidspreker-inputs die je dus op de luidspreker-uitgang van een versterker aansluit ?
Maar wat is nu eigenlijk te verkiezen en waarom ? (Ben van plan een sub aan te schaffen voor een Yamaha HT-receiver).

Tnx!

Alexander D
19-01-2007, 11:12
Dan is mijn antwoord:

Probeer de zoekfunctie ook eens... :roll:

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49177) nog een heel toepasselijk topic.

Als je dat gelezen hebt moet je hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49068) maar eens lezen. :wink:

Succes.

Avalan
19-01-2007, 13:02
Probeer de zoekfunctie ook eens... :roll:

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49177) nog een heel toepasselijk topic.


Had ik ook effectief gedaan. Probeer het anders zelf eens 'subwoofer high level low level'. Aantal matches: 0 (nul, zero, nothing). Dus misschien had je het zelf beter eens geprobeerd. Dus geen nood om me op die thread te wijzen.
Overigens vond ik met Google ook niet direct iets nuttigs. :evil:

Alexander D
19-01-2007, 13:09
Probeer de zoekfunctie ook eens... :roll:

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49177) nog een heel toepasselijk topic.


Had ik ook effectief gedaan. Probeer het anders zelf eens 'subwoofer high level low level'. Aantal matches: 0 (nul, zero, nothing). Dus misschien had je het zelf beter eens geprobeerd. Dus geen nood om me op die thread te wijzen.
Overigens vond ik met Google ook niet direct iets nuttigs. :evil:

Dat jij niets nuttigs kunt vinden lijkt me geen reden om met :evil: te reageren naar mij.

Ik zoek hier op het forum op sub high level in het forum luidsprekers (aanvinken: zoeken in de titel) en vind wel een antwoord dus gewoon een beetje beter je best doen. :D :wink:

Daarbij heb ik je ook een linkje gegeven naar de antwoorden op je vragen dus probeer vooral alles effe in het juiste perspectief te plaatsen. :wink:

Avalan
19-01-2007, 13:21
Daarbij heb ik je ook een linkje gegeven naar de antwoorden op je vragen dus probeer vooral alles effe in het juiste perspectief te plaatsen. :wink:

Yep, waarvoor dank. En jouw ergernis is, denk ik, vooral het feit omdat jij zelf net op dergelijke vraag antwoord gegeven had in een andere thread. Maar nogmaals: ik weet echt wel hoe ik moet zoeken, maar dat werkt niet altijd even goed blijkbaar. Ik snap trouwens niet waarom ik met mijn Search geen antwoord vond, want in jouw thread komen al mijn zoektermen voor ?!

Alexander D
19-01-2007, 13:25
Daarbij heb ik je ook een linkje gegeven naar de antwoorden op je vragen dus probeer vooral alles effe in het juiste perspectief te plaatsen. :wink:

Yep, waarvoor dank. En jouw ergernis is, denk ik, vooral het feit omdat jij zelf net op dergelijke vraag antwoord gegeven had in een andere thread. Maar nogmaals: ik weet echt wel hoe ik moet zoeken, maar dat werkt niet altijd even goed blijkbaar. Ik snap trouwens niet waarom ik met mijn Search geen antwoord vond, want in jouw thread komen al mijn zoektermen voor ?!

Het kwam een beetje door de beide topics die ik aanhaalde. Maar zo groot is de ergernis niet hoor want dan was het makkelijker geweest niet te reageren. :wink:

Te weinig zoektermen werkt niet, te veel ook niet.

Succes met het instellen van je sub.

En mocht je vragen hebben: Stel ze gerust. :P

Edgar Smit
19-01-2007, 13:38
Daarbij heb ik je ook een linkje gegeven naar de antwoorden op je vragen dus probeer vooral alles effe in het juiste perspectief te plaatsen. :wink:

Yep, waarvoor dank. En jouw ergernis is, denk ik, vooral het feit omdat jij zelf net op dergelijke vraag antwoord gegeven had in een andere thread. Maar nogmaals: ik weet echt wel hoe ik moet zoeken, maar dat werkt niet altijd even goed blijkbaar. Ik snap trouwens niet waarom ik met mijn Search geen antwoord vond, want in jouw thread komen al mijn zoektermen voor ?!

Het kwam een beetje door de beide topics die ik aanhaalde. Maar zo groot is de ergernis niet hoor want dan was het makkelijker geweest niet te reageren. :wink:

Te weinig zoektermen werkt niet, te veel ook niet.

Succes met het instellen van je sub.

En mocht je vragen hebben: Stel ze gerust. :PJa, dan zoekt hij de antwoorden voor je op en zet ze in een mooi linkje :twisted: :twisted: :twisted: :wink: