PDA

Bekijk de volledige versie : dvd recorder sony RDR HX825



streekhost
21-01-2007, 12:00
Hallo,
ik heb een 2 weken geleden een harddisc recorder gekocht de sony rdr hx825,

als hety apperaat gewoon uitstaat hoor ik van tijd tot tijd ik denk de harddisk opstarten of de fan draaien/koelen..is dat normaal? ikkan niks terug vinden in de gebruiksaanwijzing...
Wie weet hoe of wat....
bijvoorbaat dank.

streekhost
22-01-2007, 19:51
Goh...zoveel leden en niemand een antwoord?? hmmm :evil:

A3aan
23-01-2007, 08:11
Goh...zoveel leden en niemand een antwoord?? hmmm :evil:Ach ja, geduld is een schone zaak.

Dit forum heeft wel veel leden, maar de 'harde kern' die dit soort vragen beantwoordt is klein. Niet iedereen zit dag en nacht achter de pc en natuurlijk weet niet iedereen van je probleem.

Als je een media-center hebt, heb je in feite gewoon een pc. In stand-by staat hij dan ook niet UIT, maar in slaapstand. dat hij daarbij af en toe even iets doet is niet gek.
Echt uitschakelen kost meer tijd, zeker straks als je 'm weer wilt aanzetten.

Alex T
23-01-2007, 09:07
Hallo,
ik heb een 2 weken geleden een harddisc recorder gekocht de sony rdr hx825,

als hety apperaat gewoon uitstaat hoor ik van tijd tot tijd ik denk de harddisk opstarten of de fan draaien/koelen..is dat normaal? ikkan niks terug vinden in de gebruiksaanwijzing...
Wie weet hoe of wat....
bijvoorbaat dank.

Ik heb ook sinds drie weken deze apparaat en ik moet zeggen dat ik er niet tevreden mee ben. Behalve de bediening en allerlei kleine functies die ik voorheen had en nu niet is er inderdaad ook het grote probleem van het gezoem en plotseling aanslaan van de harde schijf etc...

Het gezoem en plotseling aanslaan komt door de Guideview. Dit moet continue voorzien worden met nieuwe informatie. Dus om de uur ofzo zit de dvd 10 minuten te "brommen".
Dit is niet alleen ontzettend irritant qua geluidsoverlast, maar ook qua elektriciteitsverbruik etc...

Het eea staat ook aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Niet duidelijk zichtbaar, maar het staat er.
Verder kan je via het internet ook veel hierover vinden.

streekhost
23-01-2007, 18:21
Bedankt voor je reactie en antwoord, opzich ben ik er wel tevreden mee, maar idd dat gebrom om de zoveeltijd is niks.. en idd de onnodige stroom verbruik...dan zet ik er wel een klikaan klik uit tussen :)