PDA

Bekijk de volledige versie : Midsomer Murders en Lime - Lights



Pieter D
21-01-2007, 16:07
Onlangs gehoord dat Seizoen 6 van Midsomer Murders verschijnt in mei! :D Wel goed, maar zal de DVD wel ok zijn? Meestal mankeert er altijd wel iets aan! Zo'n mooie serie en zo slecht gereleased! Maar toch, Midsomer Murders rules!!!

mjlfadriaans
23-01-2007, 05:20
Klinkt goed. Er zijn er al aardig wat van geschoten ... afleveringen bedoel ik. Ja, die DVD releases zijn niet perfekt, maar meer dan genoeg, het komt iig uit. En betaalbaarder dan in de UK, 20+ euro per aflevering.

Ikzelf ben ook er gecharmeerd van deze serie, laat maar komen het volgende seizoen.

Pieter Kleine
22-03-2008, 22:07
Ik heb vandaag bij mijn ouders de eerste dvd van seizoen 6 bekeken. Prachtige serie, maar weer fout op dvd gezet. Het lijkt het oude probleem te zijn van eerdere seizoenen. Het beeldformaat is duidelijk 1.56:1. Maar het beeld is anamorphic gecodeerd, zodat het heel smal op jouw scherm verschijnt. Dat de codering fout is zie ja al heel snel in deze aflevering, de volle maan is wel heel erg plat in de 16:9 modus.
Als de aflevering goed wilt zien en via hdmi niet de 3:4 handmatig kan worden ingesteld zul je de dvdspeler met scart moeten aansluiten op de tv, dan werkt vaak de handmatige omschakeling naar 3:4 wel.

.:Quadran:.
31-03-2008, 06:53
Het is echt schandalig bij Lime Lights.
Wat een gepruts om deze serie deftig op je tv te laten verschijnen.

Nog andere Limelight bagger:
Laatste disc van Rebus seizoen 1 is gewoonweg kapot (stopt na 30 min.). Je ziet dat er iets fout gelopen is met dvd (bedrukking - schijfje zelf lijkt uitgelopen).

Ik heb het ticket niet meer, met kerstmis gekocht. Voel me echt wel bedrogen, kan je ergens terecht me klachten of vraag tot ruilen?