PDA

Bekijk de volledige versie : versterker van in de auto aansluite op de pc + sub?



mxs
22-01-2007, 08:46
zoals mijn onderwerp luid , is het mogelijk een versterker van in de auto aan te sluite op pc , met sub , heb een logitech surround system enzo , ik heb die opengedraaid , en de kabels van die sub van de surround door geknipt en aan geslote op mijn subwoofer van in de auto , (650W) het werkt vlotjes , maar zou ik ook nog mijn versterker erbij kunne aansluite en hoe ??? mvg jimmy

8t88
22-01-2007, 09:20
Ik denk dat je in het verkeerde forum je vraag stelt...... :lol:

mxs
22-01-2007, 09:39
pfff :D waar moet ik dan zijn :p lol hehe

Edgar Smit
22-01-2007, 09:45
pfff :D waar moet ik dan zijn :p lol heheEen auto-audio forum :wink: ?

Hier gaat het voornamelijk over Home Cinema.
Je kunt het proberen in de overige discussies, maar ik denk dat je hier weinig antwoord zult krijgen.

Herjan
22-01-2007, 23:02
Zoals gemeld in je andere 2 topics: één thread is genoeg! Deze laat ik staan, de anderen zijn gesloten.

Ik geef je overigens meer kans op slagen op een forum als Tweakers.

A3aan
23-01-2007, 09:05
Ja natuurlijk kan dat! Is niet echt moeilijk ook.

Twee mogelijke problemen onderweg:
* een goede bromvrije (afgevlakte) voeding met voldoende vermogen
* de aansluiting van de bron (pc) op de autoradio (die vaak maar weinig aansluitingen voor 'in' hebben. Je wilt toch wel een digitale in)

De rest is aansluiten en inbouwen (voor het oog dan).
Voor boxen is goed inbouwen wel erg belangrijk (anders ben je alle bas kwijt)

Ik ken je autoradio niet, maar verwacht niet de kwaliteit van een lossecomponentenhtsysteem.

mxs
23-01-2007, 15:53
hoi mercie , het is gelukt , lekker bass hier nu op mijn kamer , beetje veel rommel nog voorlopig maar moet alles nog zo op zijn plaats zette :) alvast bedankt groetz jimmy