PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Recorder (sony rdr-hx725) op computer aansluiten



mikezwet
26-01-2007, 18:04
Hey,
Ik heb een harddisk recordertje gekocht, een sony rdr-gx725.
Nu wilde ik de harde schijf eruit halen en aansluiten op z'n externe behuizing.

Blijkt dat er geen IDE aansluiting opzit, wat het wel is ??? (de voeding is ook ongebruikt, die zit vlak naast de andere kabel zegmaar)

Heeft er iemand een idee hoe ik toch de harddisk op de computer kan aansluiten om de opgenomen bestanden eraf te halen (zonder eerst op dvd te moeten kopieren)

DVDProfilersFilmgek
27-01-2007, 06:35
Hey,
Ik heb een harddisk recordertje gekocht, een sony rdr-gx725.
Nu wilde ik de harde schijf eruit halen en aansluiten op z'n externe behuizing.

Blijkt dat er geen IDE aansluiting opzit, wat het wel is ??? (de voeding is ook ongebruikt, die zit vlak naast de andere kabel zegmaar)

Heeft er iemand een idee hoe ik toch de harddisk op de computer kan aansluiten om de opgenomen bestanden eraf te halen (zonder eerst op dvd te moeten kopieren)

Dit is een HT forum en geen PC forum, een enkele keer worden er wel eens aanhangende vragen beantwoord, maar hier ga je al helemaal de richting van het PC gebeuren op.

Waarom brand je niet gewoon je bestanden op een RW schijfje en zet het daarna over, geen zinnig mens gaat toch elke keer zijn DVD recorder slopen om een bestandje over te zetten :? :?: