PDA

Bekijk de volledige versie : Zoek een Cd/dvd opbergsysteem



remcobeek
28-01-2007, 16:25
Hoi ken iemand mij helpen ik zoek een Cd/dvd Archiveringsstation(opbergsysteem)
tot nu toe heb ik alleen nog maar een opbergsysteem gevonden waar ik 100 dvd's/cd's in kwijt kan maar zoek een opbergsysteem waar ik meer dan 100 stuks in kwijt kan...

Hier een plaatje waarna ik zeg maar opzoek ben:
http://www1.nl2.conrad.com/m/9000_9999/9700/9700/9704/970499_LB_00_FB.EPS.jpg

hoop dat iemand mij kan helpen..

Patrick van den Hul
28-01-2007, 17:10
Heb je geen hoesjes om ze in op te bergen? :roll:

Dennis Oosterhuis
28-01-2007, 17:16
Ik heb zo'n gevoel........ :roll:

Hugo R
28-01-2007, 17:17
Kopieen?

Tim Wiselaar
28-01-2007, 17:24
Kan hij niet weten dat het hier altijd alleen maar om orginele gaat, maarja.. ga een V&D ofzo in, moet iets te vinden zijn

Bas Reuver
28-01-2007, 17:57
Gebruik gewoon spindels zou ik zeggen. Die heb je in allerlei verschillende formaten en die nemen totaal geen ruimte in beslag.

Maar eh, zoals hier boven ook al werd aangegeven:

DVD.NL IS EEN FORUM VOOR ORIGINELE DVD'S!!!!

Herjan
28-01-2007, 17:59
Is dit iets voor je?

http://www.opussupplies.com/produkten_detail.asp?l=ned&pdid=4303

F.v.Eenbergen
28-01-2007, 18:37
Het kan zijn dat hij zijn dvd's archiveerd zoals mijn moeder haar cd-collectie. Die heeft een database op de computer aangelegd met alle albums en alle doosjes in grote dozen opgeborgen op de zolder. Alle cd's zitten in de eerder vernoemde koffers. :D

Ik zou het persoonlijk niet willen, maar het kan. Voor het opbergen van losse dvd's en cd's ben ik trouwens nog nooit een beter opberg systeem tegengekomen dan de bovengenoemde koffers. De mapjes kun je afzonderlijk gewoon eruit halen en/of wisselen, nummeren of wat dan ook. Nooit meer cd's dvd's doorschuiven door ze moeten te verwisselen van hoesje (zoals je wel moet doen bij de meeste (onhandige) mappen.

thundersplace
28-01-2007, 18:40
Ik zou zeggen ik heb hier nog een mooi opbergsysteem met voorop de letters a t/m z..... wij noemen het wel een kast....

sorry, ik zou inderdaad eens kijken op www.cdfreaks.nl of www.opus.nl

remcobeek
29-01-2007, 16:35
Gebruik gewoon spindels zou ik zeggen. Die heb je in allerlei verschillende formaten en die nemen totaal geen ruimte in beslag.

Maar eh, zoals hier boven ook al werd aangegeven:

DVD.NL IS EEN FORUM VOOR ORIGINELE DVD'S!!!!

Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...

Hugo R
29-01-2007, 16:36
Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...
:shock:

Frank
29-01-2007, 16:58
Wil je de DVD-hoesjes echt weg doen, Remco? Dat zou zonde zijn.

Tim Wiselaar
29-01-2007, 17:01
Tjaa.. als ie ruimte te kort komt, moet je iets, en het gaat hem dan ook echt om de film en niet hoe het hoesje eruit ziet, zoals bij de meeste hier :P

Patrick van den Hul
29-01-2007, 18:19
Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...
:shock:

:shock: :shock: :shock:

joostpolletje
29-01-2007, 18:20
er is toch ook een systeem die zich connect met de PC>

F.v.Eenbergen
29-01-2007, 18:28
Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...

Tip, verkoop de hoesjes en losse covers. Her en der zijn er wel mensen die je er misschien geld voor bieden. :wink: Ik niet trouwens, ik heb er niets aan, gezien al mijn dvd's orgineel met hoes gekocht zijn! :D

Bas Reuver
29-01-2007, 21:43
Gebruik gewoon spindels zou ik zeggen. Die heb je in allerlei verschillende formaten en die nemen totaal geen ruimte in beslag.

Maar eh, zoals hier boven ook al werd aangegeven:

DVD.NL IS EEN FORUM VOOR ORIGINELE DVD'S!!!!

Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...

Zoals Joey zou zeggen: You lost me.....

monkey_jack
04-02-2007, 11:42
hoi heb het zelfde probleem en heb bij v&d mappen gekocht kan je en de dvd zelf in kwijt en het hoesje voor 96 dvd,s
en ziet er nog netjes uit ook

DillenF
13-03-2007, 13:00
Ook ik heb dat probleem :)

Ik heb op het moment aardig wat DVD's in de kast staan. Het probleem is alleen dat het me een beetje gaat vervelen... De DVD's nemen veel ruimte in beslag en ik ben erachter gekomen dat het hoesje me niet zoveel doet :) Het gaat tenslotte om de film...

Ik ben dan ook op zoek naar iets waar ik alleen m'n schijfjes in kan bewaren. Dus bijvoorbeeld een ordner met insteekhoezen o.i.d. Het probleem is alleen dat die ordners zo verschrikkelijk lelijk zijn. Dan heb ik van die Leitz dingen in de kast staan. Weet iemand misschien een plak waar ik design-ordners kan kopen? :) Of DVD mappen die mooi ontworpen zijn? Met bijvoorbeeld tekeningen o.i.d. erop?

Groeten

Edgar Smit
13-03-2007, 13:23
Men neme:
10 ordners
veel plastic vellen waar DVD/CD schijfjes inpassen
1 pak witte of transparant A4 stickervellen
Print op de stickervellen een paar mooie afdrukken en plak deze op de ordners.
Voila, klaar is degeen die het gedaan heeft.

frank_black
13-03-2007, 13:32
Ook ik heb dat probleem :)

Ik heb op het moment aardig wat DVD's in de kast staan. Het probleem is alleen dat het me een beetje gaat vervelen... De DVD's nemen veel ruimte in beslag en ik ben erachter gekomen dat het hoesje me niet zoveel doet :) Het gaat tenslotte om de film...

Ik ben dan ook op zoek naar iets waar ik alleen m'n schijfjes in kan bewaren. Dus bijvoorbeeld een ordner met insteekhoezen o.i.d. Het probleem is alleen dat die ordners zo verschrikkelijk lelijk zijn. Dan heb ik van die Leitz dingen in de kast staan. Weet iemand misschien een plak waar ik design-ordners kan kopen? :) Of DVD mappen die mooi ontworpen zijn? Met bijvoorbeeld tekeningen o.i.d. erop?

Groeten
Als je de hoesjes van de dvd's zou verkopen, kan je mij een lijst sturen met welke je allemaal hebt.

Cor H.
13-03-2007, 13:35
Met wegdoen bedoeld hij volgens mij: in een doos op zolder.

frank_black
13-03-2007, 13:42
Met wegdoen bedoeld hij volgens mij: in een doos op zolder.
Je kan het altijd proberen he! :wink: :D

misterfun
13-03-2007, 16:12
Het zijn ook ORIGINELE DVD'S maar heb er nu al rond de 250 zoiets en begint beetje tevol te worden met de hoesje dus zoek een systeem waar ik alleen de cd in kwijt kan doen en dan kan ik de dvd hoesje weg doen...
:shock:

:shock: :shock: :shock:

Wat Patrick zegt... :shock: :shock: :shock:

slindenau
13-03-2007, 19:36
Dat is een nette omschrijving voor: "ik heb 2 spindels DVDr's volgefikt, en hoe kan ik die nu het beste opslaan".

Foei :nono:

Patrick van den Hul
13-03-2007, 20:47
Dat is een nette omschrijving voor: "ik heb 2 spindels DVDr's volgefikt, en hoe kan ik die nu het beste opslaan".

Foei :nono:

Wel slim bedacht :lol: :twisted:

Rotterdam5314
13-03-2007, 20:52
Als het enkel en alleen om het ruimtegebrek gaat dan zou ik voor de volgende kast gaan.

Check www.cd-rek.nl
hier staan kasten voor dvd's op

neemt zeer weinig ruimte in beslag :wink:

dvdt11
13-03-2007, 20:59
Met wegdoen bedoeld hij volgens mij: in een doos op zolder.
Je kan het altijd proberen he! :wink: :D
gier



waarom geen slim cases neemt ook weinign ruimte in beslag