PDA

Bekijk de volledige versie : Subwoofers



Bob Vels
20-08-2001, 21:12
Door de bomen het bos niet meer..............

Heeft iemand ervaring met Rel, Klipsch of BagEnd subwoofers.
Ze klinken allemaal net zo goed maar prijzen verschillen en enkeling is via het Internet veel goedkoper te bestellen in het buitenland. Alleen Rel geeft problemen met garantie indien niet gekocht via hun reguliere kanalen. Wie ?

Playstation2
20-08-2001, 21:51
Sinterklaas?

Bob Vels
20-08-2001, 22:01
Sinterklaas?

Thanks :eek: :o

Playstation2
20-08-2001, 22:41
Daar zijn we toch immers voor,...

* vette Knipoog *

bmateijsen
21-08-2001, 12:40
Ik heb ervaring met de REL Quake. Ongelofelijk wat die mensen van REL bouwen. De REL Quake is instapmodel, maar weergeeft een strakke lage bas, (geen idee tot hoeveel herz...) Zowel voor stereo als home cinema een absolute topper.

Maar belangrijker is wat hoor/ voel je zelf... Ga gewoon naar een goede audio-dealer en laat je goed informeren over de mogelijkheden naar jou budget... (want REL is niet goedkoop>1200 piek voor een REL Quake)

Voor meer ervaringen verwijs ik je naar:

www.audioreview.com
www.homecinemachoice.com

Bob Vels
21-08-2001, 19:56
Ik heb ervaring met de REL Quake.


Hoi BMateijsen
Ik dacht meer aan de Rel Q150 of Q200 en wil ze combineren met de ' eitjes' van KEF. Dit alles ivm de afmetingen en de ruimte die ik er niet voor ( over ) heb. Ik dacht te horen bij een demo dat de Q150 nog goed blijft klinken als je de crossover freq wat hoger instelt als bij de Q200, dit ook ivm die Kef-eitjes die niet zo ver laag kunnen.
De Q200 leek mij weer wat boomie te klinken, en de Q150 klinkt meer als een Q100 maar heeft de afmetingen van een Q200. 30x30x40cm. Ik kan trouwens nergens vinden of Rel magn. afgeschermd is !

bmateijsen
21-08-2001, 20:20
kijk eens op de product-site van REL www.rel.net
Je vind hier ook diverse reviews van alle producten.

De REL Q200 heb ik 1 keer gehoord op een onkyo Integra versterker en daar klonk deze absoluut niet boomy...

Maar ja ook alles heeft te maken met plaatsing van de sub... dichtbij de muur (boomy).. verder weg.. een veel strakkere bas..

www.homecinemachoice.com is een goede keuze om de reviews te lezen... ook van de rel-home cinema speaker set.

groet Bjorn

spliney
19-05-2004, 06:52
De eitjes van KEF (KHT2005.2) zijn toppertjes :)
Waarom dan ook niet de actieve sub erbij van hetzelfde merk? PSW2010 heet die. Ik denk dat het een prima set is :)