PDA

Bekijk de volledige versie : Waar verheug je je meer op?



Koen Crijns
15-04-2002, 09:15
Ben benieuwd!

R. Schaap
15-04-2002, 09:18
Ik heb LOTR nog niet gezien, moet gewoon nog steeds, en Star Wars is gaaf, dus verheug ik me meer op Star Wars Episode II

mark t
15-04-2002, 09:19
Ik ga een lullig antwoord geven: Geen voorkeur, ik kijk met evenveel (positieve) verwachting uit naar beide vervolgfilms.

Bas van Dijk
15-04-2002, 09:23
Kijk naar beiden erg uit, maar heb toch een lichte voorkeur voor LotR... alhoewel...:D

gr,

Bas

Laurens-Jan
15-04-2002, 09:41
Star Wars Episode II

Steven Maas
15-04-2002, 09:45
Toch maar Star Wars.
De kaartjes voor de premiere liggen al klaar.:p
http://www.plauder-smilies.de/tales/lsvader.gif

Gabriël de Rop
15-04-2002, 09:54
Ik ga uiteraard beide film in de bios bekijken.....maar ik verwacht niet al te veel van Star Wars Episode II....volgens mij wordt dit meer een "love-story" tussen Padmé Naberrie en Anakin Skywalker.......ik verwacht meer van Star Wars Episode III.

LOTR: Two Towers lijkt me daarintegen een stuk beter, zeker als ik van veel mensen , die het boek gelezen hebben, hoor dat er meer actie in zal zitten dan de eerste film.

Mijn vote dus: LOTR: Two Towers

Nathan Strik
15-04-2002, 10:56
Ik verheug me meer op Episode II van Star Wars, om de reden dat dit deel flink wat goed te maken heeft t.o.v. deel 1 (al valt die bij nader inzien best mee) en omdat LOTR deel 1 zo goed was, dat deel 2 ook wel snor zal zitten.
Nee, ik ben nieuwsgieriger naar Star Wars II en daarom kijk ik er meer naar uit.

System 3rror
15-04-2002, 11:03
Ik ben ook meer benieuwd naar Star Wars 2, mede omdat deze eerder komt dan LotR :) Daarna komt wel de "drang" naar LotR.

Nicolas cage
15-04-2002, 11:38
duidelijk star wars

Dave
15-04-2002, 12:13
SWII

Rolf
15-04-2002, 12:48
Makkie; LOTR

Remco Out
15-04-2002, 13:30
Ik veheug me op beide enorm, dus ik kan echt niet kiezen, maar omdat Star Wars II volgende maand al uitkomt richt ik me nu eerst op Star Wars, voor LOTR moet ik nog te lang wachten. Ik wacht trouwens ook nog op Matrix Reloaded en Men in Black II.

Nicolas cage
15-04-2002, 13:31
ik wacht op bad boys 2

Point7
15-04-2002, 14:20
Ben benieuwd!

Zeer moeilijke keuze. Ik wil ze allebei heel graag hebben/zien.

Point7
15-04-2002, 14:25
Ik ga uiteraard beide film in de bios bekijken.....maar ik verwacht niet al te veel van Star Wars Episode II....volgens mij wordt dit meer een "love-story" tussen Padmé Naberrie en Anakin Skywalker.......ik verwacht meer van Star Wars Episode III.

Mijn vote dus: LOTR: Two Towers

Dat over die SWE2 dacht ik ook toen ik de eerste trailers gezien heb, maar ik heb ondertussen een nieuwe lange trailer gezien en dat zag er zeeeeeer spectaculair uit. Allemaal scenes met grote gevechten en oorlogen. Niks love story, wel spectakel.
Ik denk dus dat het best wel meevalt met die love story in SWE2.

Als ik die trailer (staat op http://www.tsc-dvd.be/ ) niet gezien had, had ik 100% zeker LOTR2 gekozen, maar nu wil ik ze zeker allebei zeeer graag zien/hebben.

Strzelczyk
15-04-2002, 15:39
LOTR nog niet gezien, dus kan ik daar niet echt een oordeel over geven. Veel mensen vinden hem goed. SW heb ik, dus verheug ik me zeker op deel II.

Stefan

Danny Woensdregt
15-04-2002, 15:47
LOTR was een hele goeie film, en zal zeker de tweede in de bios gaan zien.
Maar als Star Wars fan kijk ik uiteraard meer uit naar Episode 2 dan naar LOTR2.

Pieter
15-04-2002, 15:51
Zeer makkelijke keus:Star Wars Attack of the clones natuurlijk, alle trailers gezien en de conclusie dit wordt de beste film allertijden, hoeveel episode 1 ook tegenviel (inderdaad op teruggekeken viel ie best mee) zal deze rulen!
Lovestory my ass! tuurlijk is dit een beetje het subverhaal maar het gaat om de "empire" wat "opgericht" wordt, en dat ziet er FUCKING spectaculair uit!
Jango Fett die gekloond wordt in een heel leger, Anakin die tegen Christopher Lee vecht met twee lightsabres (yey), Yoda die eindelijk gaat knokken, en dan die SUPER soundtrack van John Williams, met name Across The Stars en The Fall of Count Dooku op de cd rulen (wordt weer een oscar).



Wij gaan er elke week 2 x heen zolang hij draait :eek:

Pieter
15-04-2002, 15:52
O ja, Lord of se ring lijkt me ook wel grappig maar komt er niet bij in de buurt
:cool:

Brian Slotboom
15-04-2002, 16:17
Ik kijk uit naar beide, maar als mn leven ervanaf hing zou ik kiezen voor LOTR2

Glenn Smits
15-04-2002, 16:30
Ik heb helaas LOTR niet in de bios gezien omdat de zaal steeds vol was toen ik wilde gaan en toen ik niet meer kon was ie weer leeg. Dus ik kan eigenlijk niet goed een antwoord geven maar als ik de samenvatting van een vriend mag geloven is Starwars toch wat meer mijn style dan LOTR dus Starwars 2.

jps
15-04-2002, 17:02
Ik ga uiteraard beide film in de bios bekijken.....maar ik verwacht niet al te veel van Star Wars Episode II....volgens mij wordt dit meer een "love-story" tussen Padmé Naberrie en Anakin Skywalker.......ik verwacht meer van Star Wars Episode III.

LOTR: Two Towers lijkt me daarintegen een stuk beter, zeker als ik van veel mensen , die het boek gelezen hebben, hoor dat er meer actie in zal zitten dan de eerste film.

Mijn vote dus: LOTR: Two Towers

Dat wat je zegt over Two Towers is absoluut waar.... hehe..ik ben het nu aan het lezen en het zweet staat me soms op het voorhoofd hehe :) super spannend soms...

Ben zeer beniewd hoe sommige dingen (ik zal niet in details treden maar bv de Enten) eruit gaan zien in de film... :)

mark t
15-04-2002, 17:41
Ik heb helaas LOTR niet in de bios gezien omdat de zaal steeds vol was toen ik wilde gaan en toen ik niet meer kon was ie weer leeg. Dus ik kan eigenlijk niet goed een antwoord geven maar als ik de samenvatting van een vriend mag geloven is Starwars toch wat meer mijn style dan LOTR dus Starwars 2.

LOTR draait anders nog steeds in de nodige bioscopen, dus je kunt de schade nog inhalen.

Pat
15-04-2002, 17:47
Ik kijk meest uit naar LOTR deel III, dan kan ik tenminste alles na elkaar kijken zonder dat ik op het eind van de film op m'n honger blijf zitten. :)
Van de twee genoemde, Star Wars dus maar. :)

Alex Bel-Gy-Bel
15-04-2002, 19:37
Star wars II, Lotr heb ik nog niet gezien, het meest kijk ik uit naar Indian Jones IV.

obiewankanobie
15-04-2002, 20:03
lord of the rings toch wel,vond star wars ook wel goed maar toch beetje te kinderachtig met die jar jar.lord of the rings is dan wat serieuser.

Alex Bel-Gy-Bel
15-04-2002, 20:12
lord of the rings toch wel,vond star wars ook wel goed maar toch beetje te kinderachtig met die jar jar.lord of the rings is dan wat serieuser.

Ik had echt verwacht dat jij voor Star Wars zou kiezen,;)

Waar zou dat nu aan liggen.:D :D

obiewankanobie
15-04-2002, 20:20
Ik had echt verwacht dat jij voor Star Wars zou kiezen,;)

Waar zou dat nu aan liggen.:D :D
ja klopt wegens mijn naam,ik moest een pass woord hebben en daar heb ik dus obiewankanobie voor genomen.wist zo gauw geen andre naam.maar ik had dus beter gewoon robert kunnen nemen maar de eerste 3 delen vind ik stukken beeter,

Dennis
15-04-2002, 21:08
Ik verheug me op beide maar koos toch voor Lord of the Rings. Zal voornamelijk komen omdat Episode 1 een tegenvaller was. Waar ik me echt op verheug is het moment dat Darth Vader weer op het witte doek komt hiermee zal zeker de spanning in de film terugkeren.

Rochan
15-04-2002, 22:03
Ik verheug me heel erg op LOTR I, mede omdat deel zo abrupt op hield. :confused: maar ik vind eigelijk beide sagas goed dus eigelijk maakt het mij niet zo veel uit.:p

Edwin V
16-04-2002, 06:30
Hoewel ik de Star Wars films ook erg goed vind spreekt the Lord of the Rings mij toch meer aan.

starbuck
16-04-2002, 08:48
May the force be with " star wars II "


Kan niet wachten op het moment dat dit schijfje door mijn dvd-speler wordt afgetast.

Louis Bouduin
16-04-2002, 10:28
Hoef ik niet lang over na te denken. Om welke films ging het ook alweer. O ja, juist.
Lord Of The Rings.

Remco Out
16-04-2002, 11:26
Qua film vind ik inderdaad LotR beter, maar ik verheug me nu meer op Star Wars omdat die over een maandje al in de bios draait en je nu de hele tijd die trailer krijgt te zien op tv en verschillende documentaires, daardoor verheug ik me op dit moment meer op Star Wars, maar als beide films tegelijk in de bios zouden draaien was ik eerst naar LotR gegaan.

Jeroen Groot
16-04-2002, 11:28
Wil ze allebei heel graag zien, maar ik ben toch qua film iets benieuwder naar LotR