PDA

Bekijk de volledige versie : Leuke set en wat zouden zoiets mogen kosten



MY00
29-01-2007, 11:58
Ben er over het denken om misschien de volgende speakers klik (http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/classifieds/classifieds.cgi?request=detail&ad_id=116134&category_id=&sub_id=&variable_file=&page=&set=1&position=2&total_count=4&website=default&prev_action=search&session=45bdd061707d8fa6) aan te schaffen.
En wat zou zou zoiets mogen kosten?
Ik heb de speakers gezien en ze zouden zo uit de fabriek kunnen komen, zo goed zien ze eruit.

Jos A.
29-01-2007, 12:11
Speakers uit dat luxere segment zijn volgens mij redelijk waardevast. Dus je zult nog wel een paar ruggen moeten betalen. Wil je trouwens echt de speakers uit de link kopen? Misschien een vreemd idee, maar is het niet verstandiger om contact met de verkoper op te nemen? :roll: Het gaat er niet om wat wij er voor over hebben, maar wat de verkoper wil hebben. Vervolgens moet je zelf even verder zoeken naar dezelfde of andere luidsprekers in dezelfde klasse, en dan beslissen of je de centjes er voor over hebt.

MY00
30-01-2007, 11:43
Ik heb de speakers gezien en ze zouden zo uit de fabriek kunnen komen, zo goed zien ze eruit.

Ik heb al contact gehad met de verkoper en hij wilt er inderdaad nog wat voor hebben. Alleen weet ik niet of dit een terecht bedrag is.
Daarom mijn vraag wat zouden ze nog mogen kosten?
Ik heb namelijk helemaal geen idee wat waardevast is bij speakers uit deze catogerie.

Alexander D
30-01-2007, 11:45
Ik heb de speakers gezien en ze zouden zo uit de fabriek kunnen komen, zo goed zien ze eruit.

Ik heb al contact gehad met de verkoper en hij wilt er inderdaad nog wat voor hebben. Alleen weet ik niet of dit een terecht bedrag is.
Daarom mijn vraag wat zouden ze nog mogen kosten?
Ik heb namelijk helemaal geen idee wat waardevast is bij speakers uit deze catogerie.

4 jaar is niet zo veel voor een speaker. Als ze in goede staat zijn en de nieuwprijs klopt zou ik eens op de helft van de nieuwprijs gaan zitten, misschien ietsje hoger.

R Klemkerk
30-01-2007, 13:13
Ik heb de speakers gezien en ze zouden zo uit de fabriek kunnen komen, zo goed zien ze eruit.

Ik heb al contact gehad met de verkoper en hij wilt er inderdaad nog wat voor hebben. Alleen weet ik niet of dit een terecht bedrag is.
Daarom mijn vraag wat zouden ze nog mogen kosten?
Ik heb namelijk helemaal geen idee wat waardevast is bij speakers uit deze catogerie.

4 jaar is niet zo veel voor een speaker. Als ze in goede staat zijn en de nieuwprijs klopt zou ik eens op de helft van de nieuwprijs gaan zitten, misschien ietsje hoger.

Als het nog steeds een huidig lopend model is, zou is ongeveer 65% van het bedrag een mooi streven. Is deze speaker weer vervangen door nieuwere modellen, gaat de prijs meestal weer omlaag. Daar moet je ook rekening mee houden ;)

reason
30-01-2007, 23:54
op studioalmaar.nl kun je zien hoe enkele high-end luidsprekers het doen 2ehands. Zaak sterk aan te raden indien je in de buurt woont. Zeer goede service aldaar.
Ik denk met een nw prijs van 7200,- dat je met 3500-4000 euro geen abnormale vraagprijs hebt. Boven de 4500 lijkt me wat veel.
Maar dit zijn alleen gut feelings, en niet op ervaringen gebaseerd. (Hoe vaak koop je dit soort speakers!)

Staat de verkoper open voor een testsessie bij jou thuis?

Succes! :roll:

Johan van den D.
31-01-2007, 13:06
Met die nieuwprijs en leeftijd zat ik ook aan 4000 a 4500 euro te denken mits in perfecte staat.
Mogen we weten wat ie ervoor wilt hebben ?

RubenvH
31-01-2007, 14:33
ik voreg me het volgende af bij het lezen van deze draad.

Iedereen die antwoordt geeft baseert zich op nieuwprijs en leeftijd. Spelen andere factoren zoals kwaliteit, courantheid e.d. hierbij ook niet een rol dan? De speakers kunnen dan wel 7200 euro hebben gekost maar kunnen ook zwaar overprriced zijn geweest (als marketingstrategie bijvoorbeeld).
Ik ken het hele merk niet, maar goed anderen schijnbaar wel.

Een goed prijs/kwalteitvergelijking met andere merken lijkt me toch wel zeer wenselijk.

Rob Eric Blank
31-01-2007, 14:57
Ze kunnen over priced geweest zijn, maar dat denk ik niet. 4000-3500 lijkt mij reƫel.
50% van de nieuwprijs is niet vreemd om te betaleb.

Johan van den D.
31-01-2007, 16:13
ik voreg me het volgende af bij het lezen van deze draad.

Iedereen die antwoordt geeft baseert zich op nieuwprijs en leeftijd. Spelen andere factoren zoals kwaliteit, courantheid e.d. hierbij ook niet een rol dan? De speakers kunnen dan wel 7200 euro hebben gekost maar kunnen ook zwaar overprriced zijn geweest (als marketingstrategie bijvoorbeeld).
Ik ken het hele merk niet, maar goed anderen schijnbaar wel.

Een goed prijs/kwalteitvergelijking met andere merken lijkt me toch wel zeer wenselijk.Wij geven onze mening op basis van de gegevens die we krijgen, de rest is persoonlijk voor de eventuele koper of hij ze het waard vind of niet aan de hand van de door jouw gegeven punten.

reason
31-01-2007, 17:01
op studioalmaar.nl kun je zien hoe enkele high-end...


gutte gut...
sorry, is studioalkmaar.nl

Zo word het een beetje spam :oops:

Kingpin112
09-02-2007, 14:07
Ben er over het denken om misschien de volgende speakers klik (http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/classifieds/classifieds.cgi?request=detail&ad_id=116134&category_id=&sub_id=&variable_file=&page=&set=1&position=2&total_count=4&website=default&prev_action=search&session=45bdd061707d8fa6) aan te schaffen.
En wat zou zou zoiets mogen kosten?
Ik heb de speakers gezien en ze zouden zo uit de fabriek kunnen komen, zo goed zien ze eruit.
Heb je ze ook beluisterd achter je eigen set?
Ik zou nooit iets kopen zonder te luisteren! Misschien klinken ze wel niet achter je set ...

reason
09-02-2007, 16:44
De link bovenaan is niet meer werkend:

advertentie verlopen of verwijderd...

Is het verkocht????

(y cuantos peseta's, hombre?)