PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl banner?



Dennis Veldhuizen
15-04-2002, 12:03
op de main page staat
alles wat je wilt wilt weten......... :D

Eric van Ballegoie
15-04-2002, 12:08
waar gaat dit nu weer over? :confused:

Dennis Veldhuizen
15-04-2002, 12:18
wat denk je nou flapdrol ;) :p ;)

zo ziet het bij mij eruit, ook na paar keer reloaden: => http://www.entertain-dom.com/dvdbanner.jpg

Raskel
15-04-2002, 12:23
wat denk je nou flapdrol ;) :p ;)


Zelf met smilies vind ik het een zeer ongenuanceerde uitspraak Dennis. Heb je zo'n geringe vocabulair? :confused:

Alexander de Mol
15-04-2002, 12:29
Kort gezegd heb je problemen met de DVD.nl banner bovenaan de pagina? Uit je eerste post was dit absoluut niet op te maken namelijk.
Een beetje vreemde reactie vervolgens van je.
Wellicht kan je je probleem met de banner nog wat concreter omschrijven zodat er een duidelijk antwoord gegeven kan worden.

Dennis Veldhuizen
15-04-2002, 12:29
Zelf met smilies vind ik het een zeer ongenuanceerde uitspraak Dennis. Heb je zo'n geringe vocabulair? :confused:

ach ik noem iedereen een flapdrol, toch geen scheldwoord ofzo?

Dennis Veldhuizen
15-04-2002, 12:30
Kort gezegd heb je problemen met de DVD.nl banner bovenaan de pagina? Uit je eerste post was dit absoluut niet op te maken namelijk.
Een beetje vreemde reactie vervolgens van je.
Wellicht kan je je probleem met de banner nog wat concreter omschrijven zodat er een duidelijk antwoord gegeven kan worden.

sorry en zie vorige aub :)
i mean no harm here ;)

Eric van Ballegoie
15-04-2002, 12:59
Inderdaad een erg vreemde manier om aan te geven dat iets niet werkt. Post volgende keer aub een normale vraag/opmerking of stuur een PM.

Wat betreft je probleem: Er werkt bij jou kennelijk iets niet, waarom dat zo is weet ik niet. Bij ons werkt alles prima en verdere klachten zijn ook niet binnengekomen. Probeer eens je internet-files te deleten en daarna te refreshen.

EDIT: Ik zie nu wat je duidelijk wilt maken, het gaat je om de tekst. Dit is inderdaad een fout die we zo snel mogelijk zullen aanpassen. Dank voor (vreemd gebrachte ;) ) tip!

Eric van Ballegoie
15-04-2002, 13:18
Het probleem is opgelost. Waarschijnlijk zie je de foute afbeeldingen nog, maar als je je tempory internet files delete dan zie je daarna de goede afbeeldingen.

Dennis Veldhuizen
15-04-2002, 13:45
Het probleem is opgelost. Waarschijnlijk zie je de foute afbeeldingen nog, maar als je je tempory internet files delete dan zie je daarna de goede afbeeldingen.

ja doet het weer, :D
great!!...

ps: sorry als iemand zich net aangesproken voelde maar ik noem bijna iedereen een 'flapdrol' haha.. sorry dus