PDA

Bekijk de volledige versie : AV2110 of P2110



geleihoofd
30-01-2007, 16:34
Naar welke QED scart gaat jullie voorkeur uit en waarom?
Is er verschil te zien tussen beiden of zit het hem alleen in de prijs :?:

BVD Geleihoofd :lol:

Alexander D
30-01-2007, 16:42
Naar welke QED scart gaat jullie voorkeur uit en waarom?
Is er verschil te zien tussen beiden of zit het hem alleen in de prijs :?:

BVD Geleihoofd :lol:

Je moet zelf gaan kijken of je verschil ziet, zie je dat niet koop je de P serie.

Mijn voorkeur ging naar de AV. :wink:

geleihoofd
30-01-2007, 16:59
Bedankt voor je reactie!
Bij mij in de buurt zijn er geen dealers die ze op vooraad hebben,deze kunnen wel bestellen maar ik heb er maar 1 nodig.
Nu kan ik er online 1 kopen met de mogelijkheid om af te halen (in de buurt) voor minder:)

Dus 1x AV?

hstadman
30-01-2007, 17:39
Bedankt voor je reactie!
Bij mij in de buurt zijn er geen dealers die ze op vooraad hebben,deze kunnen wel bestellen maar ik heb er maar 1 nodig.
Nu kan ik er online 1 kopen met de mogelijkheid om af te halen (in de buurt) voor minder:)

Dus 1x AV?

Ik heb de AV serie en die is uitstekend. Let wel; er zijn 2 smaken van de scartkabels eentje MET audiodoorvoer en eentje ZONDER audiodoorvoer, dus alleen videosignalen. Volgens ooggetuigen zit hier qua kwaliteit weinig of geen verschil tussen.
De AV21 dus MET audio en de AV 41 ZONDER audio. :wink:

De P serie is een fractie minder maar als je er goedkoop aan kunt komen ook zeker geen straf!

Succes. :wink:

Johan van den D.
31-01-2007, 13:09
De P serie is gewoon erg goed maar de AV serie is de overtreffende trap en zet de puntjes op de i.
Met beide heb je gewoon een uitstekende scart.
Maak zelf gebruik van een AV.

R Klemkerk
31-01-2007, 19:00
Ik heb ook een jaar met de AV2115 gespeeld. Super kabel! Enorm goede kwaliteit voor zijn prijs.

Ik heb deze toendertijd ingeruild voor een Component kabel van QED, maar al snel kwam ik tot de conclusie dat de av scartkabel een prima keuze was, aangezien de component niet ver boven de kwaliteit van de AV21** uitkwam.

hifimaster
04-02-2007, 14:58
mocht iemand nog interesse hebben in een av2210 laat het me dan even weten. Heb er momenteel nog een liggen wegens overstap hdmi.

Johan van den D.
04-02-2007, 15:19
Helaas een ½ meter te kort voor mij om te gebruiken als 2de scart.