PDA

Bekijk de volledige versie : BoB Kaarten



Aloys
01-02-2007, 08:03
Hai meiden,

Yo-Ecko en ik zijn bezig met een opdracht voor geschiedenis, hiervoor hebben we een goede scan nodig van de kaarten die bij de BoB Military Pack zitten, kan iemand deze voor ons scannen ?


Alvast bedankt.

Patrick van den Hul
01-02-2007, 09:57
Moet je vooral op deze manier vragen, zoveel meiden zitten er hier niet :twisted: :lol:

Nielsje
01-02-2007, 13:13
Als docent geschiedenis ben ik wel benieuwd naar de opdracht. Kan je die misschien mailen oid? Misschien een leuke suggestie voor een les....

Aloys
02-02-2007, 13:22
Als docent geschiedenis ben ik wel benieuwd naar de opdracht. Kan je die misschien mailen oid? Misschien een leuke suggestie voor een les....

Het is de bedoeling dat we over 5 verschillende periodes in de geschiedenis 10 (verschillende) deelvragen beantwoorden, 5 papers (soort korte werkstukjes) en 5 andere manieren, nu wilt Yo-Ecko bij de 2e wereld oorlog brieven gaan schrijven die zogenaamd van een Airborne soldaat af komen, een kaartje zou hierbij een leuke bijlage zijn.

Martin Z.
02-02-2007, 13:26
Leuke opdracht (zegt een andere geschiedenisdocent) :)

Smooth-J
02-02-2007, 13:43
Als docent geschiedenis ben ik wel benieuwd naar de opdracht. Kan je die misschien mailen oid? Misschien een leuke suggestie voor een les....

Op welke school geef je les? Ik heb afgelopen jaar nog op het Dalton Lyceum lesgegeven als vervanger.

Patrick van den Hul
02-02-2007, 14:16
Wat een docenten hier :shock: :o

Smooth-J
02-02-2007, 14:47
Wat een docenten hier :shock: :o

Tsja door de vele vakanties, heb je teveel tijd over voor hobbies. Wat doe je eraan :twisted:

Willempie
02-02-2007, 15:02
Leuke opdracht (zegt een andere geschiedenisdocent) :)

Same here :D

Smooth-J
02-02-2007, 15:07
mmmm, het meest saaie vak is hier op dit forum wel oververtegenwoordigd zeg :twisted: :twisted: :twisted:

Martin Z.
02-02-2007, 15:11
Kun je nagaan hoe saai het is :twisted:

Yo-Ecko
02-02-2007, 15:14
Heel fijn al leraren...

Heeft toevallig nog iemand die kaart... :lol:

ChesterLM
02-02-2007, 18:07
Ik heb geen scanner, maar ik kan wel foto's maken als dat goed is (wel een slechte camera though, maar 2MP :( )

Lennart H.
02-02-2007, 18:54
PM Herjan anders even, hij had een mooi exemplaar meen ik me te herinneren.


Waar hangt hij trouwens uit?

Nielsje
03-02-2007, 13:54
Ik heb vorig jaar op de locatie Kapteynweg ingevallen en werk nu op de Overkampweg. Leuke school en ik hoop ook dat ik mag blijven :wink: .

deweb
03-02-2007, 22:02
mmmm, het meest saaie vak is hier op dit forum wel oververtegenwoordigd zeg :twisted: :twisted: :twisted:

Dat hangt allemaal af van je leraar en je intresse. Als je een beetje intresse hebt en een fijne leraar, dan kan geschiedenis heel boeiend zijn.

Dizer
03-02-2007, 23:38
Hai meiden,

Yo-Ecko en ik zijn bezig met een opdracht voor geschiedenis, hiervoor hebben we een goede scan nodig van de kaarten die bij de BoB Military Pack zitten, kan iemand deze voor ons scannen ?


Alvast bedankt.

Welke kaarten wil je nou? De landkaarten (en zo ja? Welke) of de fotokaarten? Of hoe? Vertel eens wat specifieker :)

Aloys
04-02-2007, 00:00
Hai meiden,

Yo-Ecko en ik zijn bezig met een opdracht voor geschiedenis, hiervoor hebben we een goede scan nodig van de kaarten die bij de BoB Military Pack zitten, kan iemand deze voor ons scannen ?


Alvast bedankt.

Welke kaarten wil je nou? De landkaarten (en zo ja? Welke) of de fotokaarten? Of hoe? Vertel eens wat specifieker :)

Ik weet er niet veel van, Yo-Ecko had het over kaarten, ik denk dat hij de landkaarten bedoelt.

Dizer
04-02-2007, 00:05
Hai meiden,

Yo-Ecko en ik zijn bezig met een opdracht voor geschiedenis, hiervoor hebben we een goede scan nodig van de kaarten die bij de BoB Military Pack zitten, kan iemand deze voor ons scannen ?


Alvast bedankt.

Welke kaarten wil je nou? De landkaarten (en zo ja? Welke) of de fotokaarten? Of hoe? Vertel eens wat specifieker :)

Ik weet er niet veel van, Yo-Ecko had het over kaarten, ik denk dat hij de landkaarten bedoelt.

Hmm.. die zijn mega (groter dan A3) groot...
Ik beloof niks, maar ik zal eens morgen avond kijken :)

Aloys
04-02-2007, 00:14
Hai meiden,

Yo-Ecko en ik zijn bezig met een opdracht voor geschiedenis, hiervoor hebben we een goede scan nodig van de kaarten die bij de BoB Military Pack zitten, kan iemand deze voor ons scannen ?


Alvast bedankt.

Welke kaarten wil je nou? De landkaarten (en zo ja? Welke) of de fotokaarten? Of hoe? Vertel eens wat specifieker :)

Ik weet er niet veel van, Yo-Ecko had het over kaarten, ik denk dat hij de landkaarten bedoelt.

Hmm.. die zijn mega (groter dan A3) groot...
Ik beloof niks, maar ik zal eens morgen avond kijken :)

Als je hem in delen scant kan ik die wel aan elkaar photoshoppen

hstadman
04-02-2007, 00:33
Alleen een prof. drumscanner zou zo'n grote kaart in hoge resolutie kunnen scannen. Gaat je wel wat kosten...andere mogelijkheid is inderdaad delen scannen en via stich weer aan elkaar zetten.

Mocht je nog hulp nodig hebben... :wink: