PDA

Bekijk de volledige versie : witte speakers



TreZor
05-02-2007, 13:45
Ben op zoek naar witte speakers, ik weet dat bose een set beschikbaar stelt in het wit nml. "ACOUSTIMASS® 3 stereo speaker system" maar van andere merken vind ik niks...

wie kan me helpen?

Alexander D
05-02-2007, 13:55
Wat is je budget?
Zoek je grote of kleine speakers?
Zoek je ook een center?

TreZor
05-02-2007, 13:59
-kleine speakers,geen center

-max 300euro

Alexander D
05-02-2007, 14:19
Met sub: http://www.teufel.de/de/iTeufel/s_1316.cfm

TreZor
05-02-2007, 14:23
die zijn speciaal ontworpen voor pc?

kzou graag setje willen aansluiten op receiver en dan op men tv/dvd aansluiten......

Edgar Smit
05-02-2007, 16:29
Bijna elke speaker is in diverse kleurstellingen leverbaar, even navragen bij de dealer.

Of anders:http://img.2dehands.nl/f/normal/13501431.jpg

Alexander D
05-02-2007, 16:31
Micropods zijn er ook in het wit.

R Klemkerk
05-02-2007, 16:57
Monitor Audio Raduis speakers zijn ook in het wit te krijgen, en ze zijn nog eens lekker compact. :D

click voor site (http://www.monitoraudio.co.uk/range.php?range=4)

Jos A.
05-02-2007, 16:59
Volgens mij doen sowieso JBL en KEF aan wit/grijze speakers, maar dat is niet echt spierwit.

Marcellow
06-02-2007, 19:55
Wat te denken van de SVS speakers? Volgens mij ook in t wit leverbaar!

www.svsound.com
http://www.svsound.com/products-sys-sbs_white.cfm

darkraver
06-02-2007, 21:21
ja die zijn ook leverbaar in het wit, zelfs voorradig..........
Zwarte varianten staan bij AudioVision te Dordrecht, luisterklaar.

TreZor
07-02-2007, 14:29
Wat te denken van de SVS speakers? Volgens mij ook in t wit leverbaar!

www.svsound.com
http://www.svsound.com/products-sys-sbs_white.cfm


idd maar wel redelijk duur , voor een paar speakers bijna 300 en zonder subwoofer......

darkraver
07-02-2007, 17:01
Hoi Trezor,

Het is maar hoe je het bekijkt en wat je budget is dat je ter beschikking hebt.

Lidl 7.1 setje kan ik helaas niet aanbieden. :wink:

Zoek je voor echt weinig geld (<300 euro ) een compleet surround setje met sub enz dan kunnen ik en SVS je gewoon niet verderhelpen, helaas.

Succes met de speurtocht

Marcel 8)

Marcellow
07-02-2007, 18:05
Wat te denken van de SVS speakers? Volgens mij ook in t wit leverbaar!

www.svsound.com
http://www.svsound.com/products-sys-sbs_white.cfm


idd maar wel redelijk duur , voor een paar speakers bijna 300 en zonder subwoofer......

Volgens mij heb je in de eerste instantie bij deze speakers geen sub nodig, deze kun je altijd nog later aanschaffen!

Marcellow
07-02-2007, 18:09
Marcel 8)

haha, ik zou mijn hele gevalltetje (de speakers dan) zo omruilen voor een mooie svs set!

Seth__Gekko
07-02-2007, 18:28
Bij de SVS set behoort dan wel minimaal een PB10 of meer.

darkraver
07-02-2007, 19:14
Bij mekaar zit je dan op SBS5.0 + PB10 op 1516 euro.......
5.1 SVS setje

Marcellow
07-02-2007, 20:23
Bij mekaar zit je dan op SBS5.0 + PB10 op 1516 euro.......
5.1 SVS setje

Yep, of 999 USD... Ik vind dat verschil zo groot! Stel ik laat het door familie bestellen in de US, het verzenden kost mij 200 EUR (via DHL/UPS) dan nog ben ik meer dan 500 EUR minder kwijt.

Of ga ik dan de mist in met de spanning die de woofer in moet (110v ipv 220v)?

Ach, anders gooi ik er gewoon een andere travo in, ik heb nog 500 EUR over...

Snap je!?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Of ik vergeet voor het gemak de BTW.... Snorry!!!

darkraver
07-02-2007, 21:59
Hoi Marcellow,

Nee niet "of"...........daar gaan we wederom vrees ik..........
Zoals je weet zijn we bij svsound.be de officiele distributeur voor de BeNelux aangesteld door SVS te Amerika.

Onze prijzen in Nederland zijn "ja" duurder. Overigens zijn onze voornaamste subwoofer concurrenten in Nederland ook beduidend duurder dan in de VS. Ga je exporteren dan krijg je dit !

Wil je gaan proberen te bestellen via familie of via omwegen in de VS nou dan is dat je eigen keuze. Je snapt natuurlijk dat ik geen support of hulp op welke wijze dan ook op zo'n acties kan verlenen.

Snap je !?


Gr,

Marcel

Sphinkx
08-02-2007, 07:19
Bij een sub zal je trouwens ook het probleem hebben van electriciteit. De Amerikaanse versie is enkel 110v terwijl we hier 220v hebben. Je zal dus dit ook moeten gaan verbouwen...

Een kameraad van mij werkt in de VS en komt verschillende keren per jaar naar Belgie omdat hij (nog) geen green card heeft. Hij kon mijn SVS sub gemakkelijk voor mij invoeren zonder dat ik kosten zou gehad hebben (invoerrechten/verzendkosten/BTW) maar toch heb ik daar van afgezien om de service die ik hier zou krijgen + het feit dat je zal moeten prutsen met uw sub zodat hij hier zou werken...

Je moet bij de Amerikaanse prijs trouwens ook nog verzendkosten rekenen want de prijs op de site is excl verzenden. Dus daar zal ook nog snel 50e bij komen...

Marcellow
08-02-2007, 07:44
Ik heb bovenstaande allemaal begrepen hoor. En ik wil de mensen van SVS BE/NL absoluut niet afvallen. Ook ben ik er van overtuigd dat, zodra SVS aan populariteit bij het grote publiek zal winnen de prijs ook lager zal moeten worden (aangezien er meer geimporteerd word de importprijs per artikel daalt).


Marcel/ Darkraver, mijn excuses als je je aangevallen voelt, ik realiseer mij dat je dit verhaal al vele malen hebt moeten afsteken. Ik heb niet de intentie de prijzen van SVSbe/nl in twijfel te trekken.

Ik moet gewoon nog even doorsparen.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval!

Alexander D
08-02-2007, 08:07
Ook ben ik er van overtuigd dat, zodra SVS aan populariteit bij het grote publiek zal winnen de prijs ook lager zal moeten worden.


Dit slaat echt volkomen nergens op. Weinig merken hebben zo'n goede prijs/kwaliteitverhouding als SVS.

Je doet het nooit voor iedereen goed zo blijkt maar weer. :roll:

Jos A.
08-02-2007, 10:49
Dit slaat echt volkomen nergens op. Weinig merken hebben zo'n goede prijs/kwaliteitverhouding als SVS.

Je doet het nooit voor iedereen goed zo blijkt maar weer. :roll:

Aan de ene kant is het wel een beetje logisch gedacht, hoe meer containers je laat verschepen des te meer korting je kunt bedingen bij een transporteur/bevrachter.

Aan de andere kant heeft dat met SVS inderdaad niks te maken. Het is een beetje naïef om te denken dat een merk dat qua prijs al heel goed in de markt ligt (Marcellow, zoek voor de gein even een prijslijstje van Velodyne op) zijn prijzen zal verlagen omdat aan één kant de kosten lager worden. Waarschijnlijk zullen, om meer SVSjes aan de man te brengen, andere kosten (winkels, vertegenwoordigers, koffie voor mensen die op fora rondhangen ;) ) omhoog gaan, zodat SVS er uiteindelijk niks mee opschiet. Misschien dat het wel zorgt voor gematigde prijsstijgingen in de toekomst, wie weet?

darkraver
08-02-2007, 14:20
Hoi Marcellow & rest,

Snap dat SVS gelieft is en mensen ze willen hebben en dat de prijsverschillen aantikken en dat dit sommige mensen irriteert of zelfs afschrikt.

Snap zeer goed dat mensen moeite hebben met het prijsverschil tussen de prijzen hier en in de VS........maar vind het soms wel jammer dat men puur en alleen dit keer op keer bij ons ivm SVS, op het matje gooid terwijl elk ander Amerikaans merk in Nederland zwaar duurder is maar hier nooit een minder aardig woord over geschreven wordt.
Google gewoon eens en je zult verbaasd staan !

We zijn steeds bezig om de aankoopsprijzen goedkoper te krijgen.
Op het moment krijg ik nog niet 1% extra korting voor mekaar bij Ron en Tom, sorry maar waar. Hoop ten zeerste dat bij de nieuw te introduceren SVS producten meer rekening wordt gehouden met export en het verschil zodoende minder zal zijn. Producten die reeds voordat we werden aangesteld op de markt waren in de VS zijn zo scherp geprijsd en bij deze producten is nooit rekening gehouden met export op deze schaal !!


Gr,

Marcel

Alexander D
08-02-2007, 14:46
Snap zeer goed dat mensen moeite hebben met het prijsverschil tussen de prijzen hier en in de VS........maar vind het soms wel jammer dat men puur en alleen dit keer op keer bij ons ivm SVS, op het matje gooid terwijl elk ander Amerikaans merk in Nederland zwaar duurder is maar hier nooit een minder aardig woord over geschreven wordt.
Precies. Wat voorbeeldjes:

- Denon 3806 receiver: US Suggested Retail Price: $ 1.299,- (EUR 1.000,-). Verkoopprijs in NL (Hobo Hifi): EUR 1.499,-. Verschil: EUR 499,-

- Tivoli Audio Model 1: US SRP: $ 119,- (EUR 92,-). Verkoopprijs in NL: EUR 179,-. Verschil: EUR 87,-

- B&W 704 (paar): US SRP: $ 2.200,- (EUR 1695,-). Verkoopprijs in NL: EUR 2198,-. Verschil: EUR 503,-

- Pioneer PDP-5000EX / PRO-FHD1 Elite: US SRP: $ 8.000,- (EUR 6.163,-). Verkoopprijs in NL: EUR 8.999,-. Verschil: EUR 2.836,-

Belachelijk zeg, hier heb ik echt moeite mee! :mrgreen:

Alexander D
08-02-2007, 15:16
Belachelijk zeg, hier heb ik echt moeite mee! :mrgreen:
En over auto's wil je't al helemaal niet hebben ;) ...

Cadillac Escalade: US: vanaf $ 55.400,- (EUR 42.680,-). NL: vanaf EUR 93.990,-. Verschil: EUR 51.310,- !!

Okay, extreem voorbeeld wellicht, maar toch ;).

Ik ga verhuizen. 8)

Ik was al bekend met de verschillen. Het grappige is dat Europese auto's in amerika ook veel goedkoper zijn dan hier. Nog gekker!

Sphinkx
08-02-2007, 15:48
Je moet ook eens naar de plasma of LCD schermen kijken. Daar zijn ook grote verschillen op...

Dit komt gewoon omdat er in de VS veel minder belasting is. Goederen en dergelijke zijn heel goedkoop in de VS maar ik zou er niet graag een doktersbezoekje doen of enkele dagen in het ziekenhuis moeten liggen want dat zal u fortuinen kosten...

Edgar Smit
08-02-2007, 16:28
Prijzen vergelijken blijft leuk, maar vergeet niet dat de totale economie en fiscale regelgeving anders in elkaar steekt in the states.

R Klemkerk
08-02-2007, 16:47
zullen we het ff ontopic houden svp! Open maar een topic als je het niet eens bent met prijzen tussen de US en NL.

Alexander D
08-02-2007, 16:49
zullen we het ff ontopic houden svp! Open maar een topic als je het niet eens bent met prijzen tussen de US en NL.

Sorry meneer de moderator.... :wink:

R Klemkerk
08-02-2007, 16:51
zullen we het ff ontopic houden svp! Open maar een topic als je het niet eens bent met prijzen tussen de US en NL.

Sorry meneer de moderator.... :wink:

Hij is geslaagd he! Ik ben benieuwd wanneer ik een uitnodiging krijg om moderator te worden 8)

R Klemkerk
08-02-2007, 16:54
Hij is geslaagd he! Ik ben benieuwd wanneer ik een uitnodiging krijg om moderator te worden 8)
That will be a black day for all of us ;).

Heerlijk! 8)

Edgar Smit
11-02-2007, 00:27
Hij is geslaagd he! Ik ben benieuwd wanneer ik een uitnodiging krijg om moderator te worden 8)
That will be a black day for all of us ;).

Heerlijk! 8)On-topic graag heren, de TS schiet hier niets mee op en de eerste waarschuwing was al binnen. Nog een keer en dit draadje gaat op slot. ik dacht, ik waag het ook eens

Edgar Smit
11-02-2007, 00:28
Prijzen vergelijken blijft leuk, maar vergeet niet dat de totale economie en fiscale regelgeving anders in elkaar steekt in the states.
Mijn post was dan ook vooral bedoeld om Marcel's punt te ondersteunen. Ik hoor zelden iemand over het prijsverschil van bijv. een Denon receiver of een B&W speaker in de VS tegenover NL. Maar over de prijsverschillen van SVS schijnt men maar niet uitgezanikt te raken.Dat wist ik wel, mijn post was daar ook voor bedoeld eigenlijk :wink: .

Alexander D
11-02-2007, 10:20
Misschien dat topicstarter eens wat kan laten horen over de stand van zaken.... :P