PDA

Bekijk de volledige versie : thuisbioscoop



shimanski
09-02-2007, 14:39
Beste mensen dit is de eerste keer dat ik op deze site ben,ik ben namelijk ook een surround fan en heb tenminste dat vind ik best wel een goede set maar ik wil graag een oordeel van iemand anders.Ik zal je vertellen wat ik tot nu toe heb,twee weken geleden gekocht een lcd van philips de 42pf7621d/10 107 cm dus versterker van denon de avca1se een ouder model dvd de dv 717 van pioneer en een 565a van pioneer maar de laatste alleen voor sacd en dvd audio alle speakers van b&w behakve de sub die is van rel

hstadman
09-02-2007, 15:01
Beste mensen dit is de eerste keer dat ik op deze site ben,ik ben namelijk ook een surround fan en heb tenminste dat vind ik best wel een goede set maar ik wil graag een oordeel van iemand anders.Ik zal je vertellen wat ik tot nu toe heb,twee weken geleden gekocht een lcd van philips de 42pf7621d/10 107 cm dus versterker van denon de avca1se een ouder model dvd de dv 717 van pioneer en een 565a van pioneer maar de laatste alleen voor sacd en dvd audio alle speakers van b&w behakve de sub die is van rel
Dat lijkt mij toch niet zo'n gekke setup, toch? alles is prima. :wink:

Belangrijker is wat jijzelf van je set vindt, niet iemand anders. Als jij hem goed vindt, dan is hij ook goed. 8)

Rob G.
09-02-2007, 15:01
We zien natuurlijk erg graag foto's!!
(en ook wat meer interpuncties, dat leest wat makkelijker :wink: )

shimanski
10-02-2007, 11:28
We zien natuurlijk erg graag foto's!!
(en ook wat meer interpuncties, dat leest wat makkelijker :wink: )daar ben ik al mee bezig is ook leuker als jer wat kunt zien