PDA

Bekijk de volledige versie : Pictogram Pioneer 545H Disc Navigator



Heek
09-02-2007, 23:59
Sinds een paar weken deze Pioneer in bezit. Bevalt prima. Maar er is iets waar ik in de manual of via het net niet achter kom...

In de lijst die ik te zien krijg als ik de Disc Navigator open, staat er onder de titel van het opgenomen programma een pictogram van een televisie(tje), maar vaak staat dat er ook niet. Geen idee wat dat betekent, zie ook geen overeenkomsten of verschillen in het wel of niet aanwezig zijn van dat pictogram. M.a.w. geen verschil in wel of geen pictogram bij opnames via guide+ of handmatig. Voorbeeld bij opnames Wereld Draait Door via Guide+ geen pictogram, Pauw en Witteman via zelfde guide wel pictogram. Stelt niks voor, maar ik word er gek van.....

Wie weet welke betekenis ik daar achter moet zoeken. Vind het nu zwaar irritant dat ik het nergens kan vinden.

groeten, Heek

mbkoks
21-02-2007, 10:07
Volgens mij heeft dat te maken met een categorie. een TV-tje betekent volgens mij serie. Guide plus geeft dat soms mee, en dan komt het denk ik in beeld te staan.

Je kan de categorie van een opname ook zelf aanpassen dacht ik...

Heek
24-02-2007, 14:20
Dankjewel, ik was er net achter. Gisteren iets voor de kinderen opgenomen. Daar kwam een "vrolijk eendje" bij te staan.....