PDA

Bekijk de volledige versie : JVC HDD- EN DVD-VIDEOrecorder DR-MH300SE/BE



NaNo1979
11-02-2007, 13:22
Goedenmorgen,
ik heb sinds 2 maanden een JVC HDD- EN DVD-VIDEOrecorder DR-MH300SE/BE met een JVC tuner/versterker...
opnemen vanaf tv gaat prima, afspelen ook...
Afgelopen donderdag was manlief jarig, ik heb de dvd van World Trade Center gehaald en het app. geeft aan dat de disk onleesbaar is en ik die moet controleren...disk is nagelnieuw, net uit de verpakking en doet het wel in een philips-speler boven...

Ik kan eigen gebrande +dvd's niet afspelen, gebrande -dvd's wel..
terwijl er in de handleiding staat dat ik alles moet kunnen afspelen...
ongeacht een + of - versie...

Heeft iemand enig idee wat hier mis zou kunnen zijn??

alvast bedankt!
Nathalie

PS. heb vandaag nog wat andere dvd's (uit het rek, originele versie's, geen kopie's) en bij heel veel anderen zelfde probleem

DVDProfilersFilmgek
12-02-2007, 17:24
Goedenmorgen,
ik heb sinds 2 maanden een JVC HDD- EN DVD-VIDEOrecorder DR-MH300SE/BE met een JVC tuner/versterker...
opnemen vanaf tv gaat prima, afspelen ook...
Afgelopen donderdag was manlief jarig, ik heb de dvd van World Trade Center gehaald en het app. geeft aan dat de disk onleesbaar is en ik die moet controleren...disk is nagelnieuw, net uit de verpakking en doet het wel in een philips-speler boven...

Ik kan eigen gebrande +dvd's niet afspelen, gebrande -dvd's wel..
terwijl er in de handleiding staat dat ik alles moet kunnen afspelen...
ongeacht een + of - versie...

Heeft iemand enig idee wat hier mis zou kunnen zijn??

alvast bedankt!
Nathalie

PS. heb vandaag nog wat andere dvd's (uit het rek, originele versie's, geen kopie's) en bij heel veel anderen zelfde probleem

Zijn de + DVD's gefinaliseerd :?: (afgesloten)
Soms wil een sopje over DVD's wel eens helpen, dan voorzichtig afdrogen, hiermee maak je soms heel erg glimmende oppervlakken wat minder glimmend en ziet de speler hem wel.

Je hebt nu nog garantie, en hoewel het jammer is, zou je er mee terug moeten gaan en de recorder laten nakijken, repareren. Neem dan de schijfjes mee die hij weigert, dat kan helpen bij het oplossen van je probleem.

Je volgende recorder wordt waarschijnlijk een Pioneer of een Panasonic :roll:

NaNo1979
17-02-2007, 18:13
de dvd's zijn gefinaliseerd ja...dus daar zou het niet aan mogen liggen, een daarbij komt dat ik eerst andere topics van dit forum heb gelezen en het dus al extra gechecked heb voor hier hier een topic plaatste

Heb de HDD bij het service centrum in Groningen ter reparatie ingeleverd..
was volgens hun ook al een bekend probleem
heb er paar niet werkende dvd's bijgedaan zodat ze het eea kunnen uittesten
ben benieuwd wat de uitkomst is...
ze zijn in ieder geval wel schappelijk, kon mijn aankoopbewijs zo ff niet vinden maar wist wel dat we in die winkel waar we dat ding hebben gekocht met de pin hebben betaald...dat vrouwtje daar nam genoegen met de transactieafschrift van de bank...

joey hd fanatic
29-03-2007, 23:38
Het is een bekent probleem met de 300 serie.
Als het goed is zal straks op de bon staan lazer unit vervangen en software geupdate.

Atty
09-09-2007, 11:55
Wij hebben een DVD-recorder type JVC DR-MH300SE/BE. Vrijdag wilde wij hiermee GTST op RTL4 opnemen. Zoals gebruikelijk toetsen wij de knopjes 'REC + PLAY' tegelijkertijd in en begint de opname. Echter toen we terugkeken bleek dat we wel beeld hadden maar geen geluid. Dit is ons al eerder gebeurd bij opnames van RTL4 maar als wij van een ander net opnemen hebben wij dit probleem niet!
Wie weet hoe dit kan en wat wij evt. fout doen?