PDA

Bekijk de volledige versie : Wire, The - Seizoen 3 [DVD]



Marcel den Haan
12-02-2007, 07:50
Wire, The - Seizoen 3 [DVD]

Het derde seizoen van deze sterke serie eindelijk verkrijgbaar op DVD.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2859)

Erwin vd H
12-02-2007, 08:20
Wire, The - Seizoen 3

Het derde seizoen van deze sterke serie eindelijk verkrijgbaar op DVD.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2859)Ik heb 'em al in huis gehaald maar moet eerst nog seizoen 2 afkijken :oops: . Het ziet er iig weer goed uit.

Bob Hiemstra
12-02-2007, 10:43
Goeie recensie!

Persoonlijk vind ik dat deze serie gewoon 5 sterren verdiend.
Zeker 1 van de beste series die er is.

Hugo R
12-02-2007, 11:42
Wil ook gaan beginnen aan deze serie, lijkt me erg goed. Eerst maar seizoen 1 ooit een keer halen dan :D

Pascal Barroso
12-02-2007, 16:39
Al in huis, en ook al gezien. Anders als eerdere seizoenen maar nogsteeds top. Laat seizoen 4 maar snel volgen.

Rotterdam5314
12-02-2007, 16:41
Ook al in huis en gezien. Gelukkig is dit deel weer beter als S2. S2 vond ik toch de mindere van de 3. S1 vind ik nog steeds de beste. Hopelijk komt S4 ook snel uit.

Trouwens iemand the corner al eens geprobeerd. Ook zeer goed en ook van HBO

HiddeV
12-02-2007, 18:31
Mooie recensie, leuk dat jullie weer een HBO serie hebben uitgekozen.
Nog wel een aanmerking:

Verder staat dit seizoen in het teken van een nieuwe maatregel, bedacht door de burgermeester van de stad. Deze beste man wijst bepaalde delen van de stad aan die gebruikt mogen worden om drugs te verhandelen.
Dit was toch niet de burgermeester, maar een politiechef die dit had bedacht. Die man uit screenshot 1.

en nog iets

Het geluid klinkt verder mooi helder en bevat redelijk veel detail. Er zijn beschadigingen te horen en ook ruis is niet aanwezig.

moet dit niet zijn "Er zijn geen beschadigingen te horen"

Nu mijn mening: Weer een zeer goed seizoen van deze fantastische serie. Blijft een aanrader voor mensen die van intelligente series houden. Dit is zeker geen gebruikelijke politie serie zoals CSI. Vele malen beter en zorgvuldiger geschreven. Kan niet wachten op seizoen 4.

Coen P.
12-02-2007, 19:29
Staat al in de kast, ben nu halverwege met seizoen 3. Het hoge niveau van de voorgaande seizoenen is wederom aanwezig!

Chris Taylor
13-02-2007, 09:47
Staat al in de kast, ben nu halverwege met seizoen 3. Het hoge niveau van de voorgaande seizoenen is wederom aanwezig!

Klinkt goed! Wij hebben van de Filmvalley een waardebon voor een seizoensbox gekregen nadat ons abonnement was verlengd. Met het uitgeven van die waardebon willen we wachten tot seizoen 3 van the wire erbij zit. En er is een heeeele grote kans dat dit zo is volgende maand, dus ik wacht er nog even mee!
Heb wel gigantisch zin om deze vette serie te bekijken!

Coen P.
15-02-2007, 10:53
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe. Toch blijft het een van de beste series ever en heb dit seizoen dan ook een 8.8 gegeven.

TheGodfather
16-02-2007, 23:05
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe.
Eens, alhoewel ik tot nu pas 8 afleveringen heb gezien. Wederom een goed seizoen maar ik vind tot nu toe het tweede seizoen een stuk beter. Maar desondanks is het nog steeds genieten. Stringer Bell is 1 van de coolste personages van de laatste jaren en in dit seizoen een paar coole nieuwe personages, met Cutty voorop 8)

"Hamsterdam" 8) 8)

Coen P.
17-02-2007, 15:27
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe.
Eens, alhoewel ik tot nu pas 8 afleveringen heb gezien. Wederom een goed seizoen maar ik vind tot nu toe het tweede seizoen een stuk beter. Maar desondanks is het nog steeds genieten. Stringer Bell is 1 van de coolste personages van de laatste jaren en in dit seizoen een paar coole nieuwe personages, met Cutty voorop 8)

"Hamsterdam" 8) 8)\

Cutty is inderdaad gaaf, vind de intro van Marlow niet echt een toevoeging. '(H)Amsterdam' is idd erg cool! Verder vind ik de continu aanwezige politieke spelletjes soms iets te veel van het goede. Toch is de serie het absoluut waard! De minste van de drie voor mij, maar met een 8.8 toch zeer goed.

Marcel v/d H.
21-02-2007, 08:56
Alle rollen zijn zeer sterk, maar Omar blijft toch echt mijn held.

Spidey^
23-02-2007, 21:33
Even een melding over de vergelijking met de Regio 1 boxsets, deze schijnen opvallend veel scherper te zijn omdat de Regio 2 afleveringen direct zijn overgezet van NTSC naar PAL zonder enige aanpassingen van bijv. de ghost images tussen de frames etc. waarom waarschijnlijk de scherpte mist.

Als het goed is krijg ik binnenkort wat screenshots binnen van de Regio 1 en zet ik hier de link wel neer om beter een vergelijking te kunnen maken. En daar kom ik dan achter op het moment dat ik Seizoen 1 en 2 al heb aangeschaft voor de hoofdprijs :(

mac
10-03-2007, 22:03
Nog wel een aanmerking:

Verder staat dit seizoen in het teken van een nieuwe maatregel, bedacht door de burgermeester van de stad. Deze beste man wijst bepaalde delen van de stad aan die gebruikt mogen worden om drugs te verhandelen.
Dit was toch niet de burgermeester, maar een politiechef die dit had bedacht. Die man uit screenshot 1.

Idd, toch wel een behoorlijke fout, moet idd politiechef zijn.

Verder weer een topseizoen.

marsie030
18-03-2007, 12:10
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe.
Eens, alhoewel ik tot nu pas 8 afleveringen heb gezien. Wederom een goed seizoen maar ik vind tot nu toe het tweede seizoen een stuk beter. Maar desondanks is het nog steeds genieten. Stringer Bell is 1 van de coolste personages van de laatste jaren en in dit seizoen een paar coole nieuwe personages, met Cutty voorop 8)

"Hamsterdam" 8) 8)\

Cutty is inderdaad gaaf, vind de intro van Marlow niet echt een toevoeging.. Marlow hebben de makers waarschijnlijk toevoegd voor S4, ze hebben hem hard nodig nu [spoiler:c49bcc43d4]Stringer Bell[/spoiler:c49bcc43d4] naar de andere kant is.

Coen P.
18-03-2007, 13:52
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe.
Eens, alhoewel ik tot nu pas 8 afleveringen heb gezien. Wederom een goed seizoen maar ik vind tot nu toe het tweede seizoen een stuk beter. Maar desondanks is het nog steeds genieten. Stringer Bell is 1 van de coolste personages van de laatste jaren en in dit seizoen een paar coole nieuwe personages, met Cutty voorop 8)

"Hamsterdam" 8) 8)\

Cutty is inderdaad gaaf, vind de intro van Marlow niet echt een toevoeging.. Marlow hebben de makers waarschijnlijk toevoegd voor S4, ze hebben hem hard nodig nu [spoiler:f41455f932]Stringer Bell[/spoiler:f41455f932] naar de andere kant is.

weet de verhaallijnen van 4 niet, maar als dat het geval is dan kan ik leven met zijn intro in de serie

ben nu overigens seizoen 2 weer aan het kijken en die is voor mij denk ik toch tot nu toe het beste seizoen

marsie030
19-03-2007, 18:22
seizoen 3 inmiddels af. Ondanks dat de kwaliteit zeer hoog is, vond ik het de minste van de drie tot nu toe.
Eens, alhoewel ik tot nu pas 8 afleveringen heb gezien. Wederom een goed seizoen maar ik vind tot nu toe het tweede seizoen een stuk beter. Maar desondanks is het nog steeds genieten. Stringer Bell is 1 van de coolste personages van de laatste jaren en in dit seizoen een paar coole nieuwe personages, met Cutty voorop 8)

"Hamsterdam" 8) 8)\

Cutty is inderdaad gaaf, vind de intro van Marlow niet echt een toevoeging.. Marlow hebben de makers waarschijnlijk toevoegd voor S4, ze hebben hem hard nodig nu [spoiler:71468a3b94]Stringer Bell[/spoiler:71468a3b94] naar de andere kant is.

weet de verhaallijnen van 4 niet, maar als dat het geval is dan kan ik leven met zijn intro in de serie

ben nu overigens seizoen 2 weer aan het kijken en die is voor mij denk ik toch tot nu toe het beste seizoen

Ik weet de verhaallijn van 4 ook niet maar het zou een goede reden kunnen zijn. En zijn intro heeft natuurlijk wel de verhoudingen tussen Stringer Bell en Avon op scherp gezet.

Zoolander
23-07-2008, 21:04
Seizoen 3 net afgekeken en ik vind het de beste uit de reeks, met de kanttekening dat ik serie 4 en 5 nog moet zien. Juist de toevoeging van de stadspolitiek gaf dit seizoen extra diepte. Ook mooi om te zien hoe Stringer Bell zich steeds meer ontwikkelde van gangster tot zakenman. Ik vond The Wire al de beste serie die ik tot nu toe had gezien, maar met dit seizoen staat er helemaal geen maat op The Wire. Een TOPPERRRRRRR.