PDA

Bekijk de volledige versie : Help! Columbia Tristar/Sony Pictures DVD omruilen?



Ohjajoh!?
12-02-2007, 10:18
Wie weet waar je moet wezen als je een defecte DVD wil omruilen van Columbia Tristar (Sony Pictures)?

Heb namelijk een tijdje terug Cowboy Bebop aangeschaft bij een groothandel, maar hij loopt vast (zitten krasjes op). Omruilen kan niet meer (al 2 weken voorbij).

Heb gezocht naar een lokale contact adres, maar op de nederlandse site van Sony is niks te vinden over klantenservice.

Kan iemand me helpen?......Alvast bedankt

Frank
12-02-2007, 10:37
Ik zou het toch eerst proberen bij de groothandel, want ik denk niet dat Sony Pictures de disc zomaar zal vervangen.

Sony Pictures is trouwens gevestigd in Hilversum (staat de lezen onderaan de cover van elke DVD). Met deze informatie kun je heel gemakkelijk op www.detelefoongids.nl het adres en telefoonnummer achterhalen:

Sony Pictures Home Entertainment
Marathon 2
1213PH Hilversum
Tel: 035 6250750

A3aan
13-02-2007, 10:28
Heb namelijk een tijdje terug Cowboy Bebop aangeschaft bij een groothandel, maar hij loopt vast (zitten krasjes op). Omruilen kan niet meer (al 2 weken voorbij).
Je moet gewoon terug naar de winkel waar je het gekocht hebt. Pas als die niet meer zou bestaan (faillisement o.i.d.) zal je een stap verder moeten.

let wel dat ruilen i.v.m. niet functioneren van een artikel wat anders is dan ruilen omdat je eigenlijk wat anders wou.

(simpel de regels van het NBW = Nieuw Burgerlijk Wetboek)