PDA

Bekijk de volledige versie : Ducktales, de serie



creamdog
12-02-2007, 21:38
Toen ik in het regio 2 forum zocht kreeg ik geen apart topic over Ducktales de serie, dus bij deze open ik hem dan maar. Het lijkt er op dat er komende maanden dan toch Disney tv series gaan verschijnen op DVD. Op disneyinfo.nl worden er data genoemd voor een aantal series, maar het beste nieuws vind ik dit:

"DuckTales verschijnt op 13 juni op DVD in drie volumes."

Deze quote wordt nog niet echt ondersteund in een perspericht of iets dergelijks, maar op een duitse dvd webwinkel staat al een officiele aankondiging van Rescue Rangers, wat het nieuws in elk geval een stuk aannemelijker maakt. Nu maar hopen dat de serie een waardige behandeling krijgt en Sacco van der Made er niet uit gedubbed wordt.

Jurgen V
12-02-2007, 22:49
Fantastisch nieuws, als ze inderdaad maar de originele nederlandse dub houden...

Kevin Lottering
13-02-2007, 19:04
Wauwie.....dat zou ff helemaal te gek zijn als ze de Nederlandse dub van Ducktales hier uitbrengen in Juni!!!

Ik heb al paar keer op'et punt gestaan om de regio 1 boxen te kopen, maar puur omdat ik die engelse stemmen absoluut niet te verteren vind (meestal is dat het tegenovergestelde, maar vooral Dagobert Duck met die hele zware "schotse" stem is helemaal niks), heb ik het toch maar niet gedaan.
In de hoop dat ze Ducktales ooit in regio 2 zouden uitbrengen.

Sacco Van Der Made is gewoon Dagobert Duck (of "was" helaas) voor mij.

Stevie miracle
13-02-2007, 23:15
Prachtig nieuws. Ikga ze zeker aanschaffen :!:

Kevin Lottering
13-02-2007, 23:49
Darkwing Duck in NL versie zou ik trouwens ook niet verkeerd vinden, al heeft dat bij mij zeker minder prioriteit als Ducktales!

DVD Watcher
14-02-2007, 02:09
Er was al een Topic over Ducktales :

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=37330&highlight=ducktales