PDA

Bekijk de volledige versie : Welke digitale schotel reciever?



Dizer
13-02-2007, 20:55
Ik hoop dat deze vraag hier mag, maar ik wil een nieuwe digitale schote reciever hebben, maar de vraag is, wat is nou goed? Een aantal voorkeuren:

Prioriteit 1: Hij moet zwart zijn
Prioriteit 2: Geen philips.....
Prioriteit 3: Niet te duur (maximaal 200 euro)
Prioriteit 4: PCMCI slot (of zo iets)
Prioriteit 5: HDMI aansluiting

ik hoef dus geen HardDisc erin te hebben.
Ik heb gehoord dat het merk Topfield goed is of zo?

Kingpin112
14-02-2007, 13:05
Je zou ook eens naar de Arion kunnen kijken, deze komen heel goed uit de tests.

DVDProfilersFilmgek
15-02-2007, 18:36
Je prioriteiten liggen wel heel erg vreemd, beter kun je jezelf gaan afvragen wat je ermee wilt gaan kijken.

Een CI slot of ingebouwde decoder met kaartslot heb je zo wie zo nodig als je naar Canal Digital wilt kijken.

Doe mij maar een zwarte :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga er eerst maar eens wat meer over leren en je er wat verder in verdiepen, ook dien je over een plek te beschikken waar je schotel een vrij uitzicht heeft naar de satellieten.

DVDProfilersFilmgek
15-02-2007, 18:40
Je zou ook eens naar de Arion kunnen kijken, deze komen heel goed uit de tests.

Was je niet in de war met Arnion :?:, of was de n weggevallen :wink:

Kingpin112
15-02-2007, 21:35
Je zou ook eens naar de Arion kunnen kijken, deze komen heel goed uit de tests.

Was je niet in de war met Arnion :?:, of was de n weggevallen :wink:
Nee hoor .. ARION ... is toch echt 1 van de beste receivers op de markt.
Voorheen ook beter bekend als EchoStar.

http://arion.co.kr/

Dizer
15-02-2007, 22:19
Je prioriteiten liggen wel heel erg vreemd, beter kun je jezelf gaan afvragen wat je ermee wilt gaan kijken.

Een CI slot of ingebouwde decoder met kaartslot heb je zo wie zo nodig als je naar Canal Digital wilt kijken.

Doe mij maar een zwarte :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga er eerst maar eens wat meer over leren en je er wat verder in verdiepen, ook dien je over een plek te beschikken waar je schotel een vrij uitzicht heeft naar de satellieten.

Ik heb al jaren een schotel, alleen dat ding is crap (van EchoStar geloof ik).

Alles is nu Zwart behalve de schoteldecoder. Hij is half stuk (knopjes die niet meer ingedrukt kunnen worden) dus er moet een nieuwe komen. En is Zwart echt belangrijk, omdat hij inhet zicht komt. Wij kijken naar HotBird (Arabische zenders) en wij, is dus mijn ouders :lol:

En meer in verdiepen kom ik alleen maar termen tegen die ok zijn, maar dat zegt nog niet of het een geode decoder is of niet. Daar gaat dit om, wat is goed wat is niet.
Als ik het zonder jullie advies wou doen, dan had ik kieskeurig erbij gepakt en blindeloos op een aantal reviews moeten afgaan ;)

Dus graag wat advies welke merken goed zijn en zo. Want het zijn echt merken die mij totaaaaaaal niks zeggen en nooit van heb gehoord. :cry:

Johan van den D.
15-02-2007, 22:37
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=33.0

DVDProfilersFilmgek
16-02-2007, 11:27
Je zou ook eens naar de Arion kunnen kijken, deze komen heel goed uit de tests.

Was je niet in de war met Arnion :?:, of was de n weggevallen :wink:
Nee hoor .. ARION ... is toch echt 1 van de beste receivers op de markt.
Voorheen ook beter bekend als EchoStar.

http://arion.co.kr/

Het SAT wereldje is een beetje duister wereldje :wink:

Zo is er een merk op de markt, en zo is het weer verdwenen.

EchoStar kende ik wel, ook Arnion, van Arion was ik nog niet op de hoogte, heb zelf de @Sat 9500S, deze is gelijk aan de Arnion 6410. Het is een fijne ontvanger die nu al weer een jaar of 5 zonder problemen zijn werk doet.De beide merken lijken ondertussen ook weer van de aardbodem verdwenen :cry: Als je een probleemloze ontvanger hebt, dan houd je op een gegeven moment op met het bijhouden van alle veranderingen in de markt. In de Sat wereld is het een beetje gokken met de merken, zoals ook met de winkel waar je wat koopt, zo zijn ze er en zo zijn ze weer weg :wink:

DVDProfilersFilmgek
16-02-2007, 12:18
Je prioriteiten liggen wel heel erg vreemd, beter kun je jezelf gaan afvragen wat je ermee wilt gaan kijken.

Een CI slot of ingebouwde decoder met kaartslot heb je zo wie zo nodig als je naar Canal Digital wilt kijken.

Doe mij maar een zwarte :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga er eerst maar eens wat meer over leren en je er wat verder in verdiepen, ook dien je over een plek te beschikken waar je schotel een vrij uitzicht heeft naar de satellieten.

Ik heb al jaren een schotel, alleen dat ding is crap (van EchoStar geloof ik).

Alles is nu Zwart behalve de schoteldecoder. Hij is half stuk (knopjes die niet meer ingedrukt kunnen worden) dus er moet een nieuwe komen. En is Zwart echt belangrijk, omdat hij inhet zicht komt. Wij kijken naar HotBird (Arabische zenders) en wij, is dus mijn ouders :lol:

En meer in verdiepen kom ik alleen maar termen tegen die ok zijn, maar dat zegt nog niet of het een geode decoder is of niet. Daar gaat dit om, wat is goed wat is niet.
Als ik het zonder jullie advies wou doen, dan had ik kieskeurig erbij gepakt en blindeloos op een aantal reviews moeten afgaan ;)

Dus graag wat advies welke merken goed zijn en zo. Want het zijn echt merken die mij totaaaaaaal niks zeggen en nooit van heb gehoord. :cry:

Deze:

Topfield TF5000CI Plus

Software update via de satelliet mogelijk
Nederlandstalig menu
Multi Picture (tot 16 beelden)
Digitale optische audiouitgang
YUV (via Scart)
S-Video uitgang
PLL Modulator K21-K69
MPEG-2 Digital & volledig DVB compatible
2x CI-Slot
Ingangfrequentie: 950 - 2150 MHz.
5000 Kanalen instelbaar voor TV- en Radiozenders
Favorietenlijsten in te stellen
SCPC & MCPC ontvangst voor C/Ku-Band Satellieten
256 kleuren menu
Electronic Programm Guide (EPG)
Ondertitel & Teletext ondersteuning
MPEG 1 Level 2, digitaal geluid in CD kwaliteit
Kinderslot instelbaar
DiSEqC 1.0 en DiSEqC 1.2 en USALS compatible
0/12V uitgang


Folder hier:

http://www.dvbelectronics.nl/Download/folders/TF5000CI%20Plus.pdf

Komt nog het meest in de buurt van bijna al je wensen.
Helemaal zwart en al jouw wensen.... dat wordt nog een hele zoektocht, sterkte :wink: