PDA

Bekijk de volledige versie : Back to the Future op DVD??????



Kevin Janssen
20-08-2001, 23:40
Hoi!!!! Ik heb me laatst een DvD speler gekocht en aangezien
mijn vader een GMC Delorean :D heeft en wij compleet gek zijn van Back to the Future!!!!!!!!!!! zou ik graag willen weten of Back to the Future uit is op DvD of nog uitkomt of dat ie niet meer uitkomt :mad:

Please let me know something !!:confused:!!

Nathan Strik
21-08-2001, 01:06
Ik zou mijn adem niet inhouden in ieder geval. Je beste gok is import want in Nederland komt hij toch tenminste niet uit voor 2015. (Hihi) :D

Alex van den Berg
21-08-2001, 01:12
De laatste geruchten zijn volgens mij tegen de kerst... maar ik geloof dat dat al 3 jaar het geval is... :rolleyes:

Rudy Mas
21-08-2001, 03:38
Hallo,

Universal zou de 3 films in 2002 op DVD uitbrengen, een juiste datum is echter nog niet bekend.

Althans dat zijn momenteel toch de plannen. Hopelijk worden vlak voor de release van de DVD's de rechten niet weer doorverkocht. :)

Dunky
21-08-2001, 10:19
Ik heb ze wel (import natuurlijk) met dts-es (Wat achteraf Dolby Digital 5.1 bleek te zijn :D Maargoed voor de prijs die ik betaald heb moet je niet beste van het beste verwachten.:D

Remco Sondagh
21-08-2001, 11:42
Officieel zijn deze films nergens uit op DVD. Dus wat jij hebt zijn
illegale kopieën.

Dunky
21-08-2001, 11:57
Officieel zijn deze films nergens uit op DVD. Dus wat jij hebt zijn
illegale kopieën.

Zou dat nou echt:rolleyes:

Dat is toch algemeen bekend ik heb er ook IMPORT achter gezet.
De officiele DVD's staan nog niet op een release schema.

Illegaal of niet, ik heb ze wel!:D :D :D

Kevin Janssen
21-08-2001, 18:09
bedankt mensen voor jullie reacties!! :p

We hebben vandaag weer een ritje gemaakt in de delorean

MAAARRREEEE ik hoop toch echt dat de DvD's heel snel uitkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want als delorean fan hoort dat toch op zijn minst in de collectie

toch?????

en anders is het een leuk kerst kadootje :)
dit jaar of volgende jaar of in 2015 hahahahaha :D

DE Groete !! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ohw ja weet iemand het suffix nr van House on Haunted hill????

Dunky
22-08-2001, 15:44
bedankt mensen voor jullie reacties!! :p

We hebben vandaag weer een ritje gemaakt in de delorean

MAAARRREEEE ik hoop toch echt dat de DvD's heel snel uitkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want als delorean fan hoort dat toch op zijn minst in de collectie

toch?????

en anders is het een leuk kerst kadootje :)
dit jaar of volgende jaar of in 2015 hahahahaha :D

DE Groete !! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ohw ja weet iemand het suffix nr van House on Haunted hill????

Ze zijn uit alleen niet met alle extra's. Maakt voor nu niet uit want niemand weet wanneer de releases zijn van R1,2 & 4.

:)

DVDfreak
22-08-2001, 19:10
Ik snap na zoveel jaar nog steeds niet wat de mensen zo bijzonder vinden aan de Back to The Future films. Ik weet dat mijn kritiek misschien niet rechtvaardig is, maar ik we zijn op tv zo doodgegooid met de BTTF films, dat ik al geen zin meer heb om ze te kijken. Nee geef mij dan maar, als ik dan toch een klassieker wil, de Indiana Jones Trilogy...maar dat vinden jullie misschien weer nix aan, dus vergeet dit berichtje maar ff :)

Groetjes Chris

Alex van den Berg
22-08-2001, 20:05
Waarom BTTF zo gewild is !?!?!

Hoe durf je het nog te vragen! :)
Maar goed... Voor ieder fan zijn ze bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.... :D
Daarnaast is het natuurlijk een MUST voor de Michael J. Fox fans.
Verder zijn het drie absolute meesterwerkjes van de heren Robert Zemeckis en Steven Spielberg :cool: die je elke keer wanneer je kijkt je hersenen kunnen pijnigen :confused:

Maar... wees blij dat je geen fan bent... dat kan je al snel een paar jaar frustratie schelen :D

Arnold van Oostrum
05-09-2001, 08:42
Volgens de BTTF site is de werkelijke reden dat de bttf-trilogie nog niet op DVD komt, het feit dat Universal zich realiseerde dat de deal die zij hebben met Columbia hun erg veel geld kost.
In eerste instantie zag Universal (ene mr. Bronfman) niet veel in DVD en heeft de Europese DVD-rechten voor een periode van 3 jaar aan Columbia verkocht. Nu ziet Universal hoeveel geld (winst) er behaald wordt en houden zij bepaalde top-titels bewust terug, totdat de deal met Columbia is beëindigd. Dit zal eind dit jaar / begin volgend jaar zijn.
Daarna kunnen we dus BTTF uitgegeven door Universal zelf op DVD verwachten, zelfs als een SE versie met vele extra's.

Bron: http://www.bttf.com/interviews/2001/bobgale6.shtml

Martin van Tuijl
06-09-2001, 21:52
Daarna kunnen we dus BTTF uitgegeven door Universal zelf op DVD verwachten, zelfs als een SE versie met vele extra's.


Als het ooit zover komt dan wordt dat na Star Wars 1 van de grootste klappers op dvd...
Ik heb nu al slapeloze nachten :p
Mijn grootste natte droom is dat de drie films in mooie boxset op de markt komen...:o

Martin van Tuijl
06-09-2001, 21:58
Nee geef mij dan maar, als ik dan toch een klassieker wil, de Indiana Jones Trilogy...maar dat vinden jullie misschien weer nix aan, dus vergeet dit berichtje maar ff :)


Hoe kom je daar nou bij? Zodra Indiana Jones op dvd komt, ben ik de eerste die ze aanschaft :)
Ik vermoed dat alle Btf fans ook gek zijn op Indiana Jones. Ik denk dat het iets met Spielberg te maken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening..

Nathan Strik
07-09-2001, 00:08
Zemeckis was ook de leerling van Spielberg. Ook maakten ze in die periode een beetje hetzelfde soort films. Indiana Jones is een avonturenfilm en dat geld ook voor BTTF. Is gewoon deze overeenkomst die fans van beide series aantrekt denk ik.



Ik vermoed dat alle Btf fans ook gek zijn op Indiana Jones. Ik denk dat het iets met Spielberg te maken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening..

Martin van Tuijl
07-09-2001, 00:20
Is gewoon deze overeenkomst die fans van beide series aantrekt denk ik.



Mee eens! Het is de combinatie van actie, avontuur, humor, en regie die deze films bijzonder maken. Beide regiseurs zijn daar meesters in.
Het zijn ultieme popcorn films, en dat bedoel ik positief!

Martin van Tuijl
10-09-2001, 17:03
Er wordt al jaren lang gespeculeerd over BTTF 4.
Het laatste nieuws/gerucht is dat Steven Spielberg en Robert Zemeckis locaties aan het zoeken zijn in Portugal en Frankrijk.
Lees hier het volledige artikel: http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=10042

Mocht 1 van die geruchten ooit waar worden, dan ben ik bang dat we nog langer op deel 1,2 en 3 moeten wachten...
:rolleyes:

ftl
10-09-2001, 18:38
Ik snap na zoveel jaar nog steeds niet wat de mensen zo bijzonder vinden aan de Back to The Future films. Ik weet dat mijn kritiek misschien niet rechtvaardig is, maar ik we zijn op tv zo doodgegooid met de BTTF films, dat ik al geen zin meer heb om ze te kijken. Nee geef mij dan maar, als ik dan toch een klassieker wil, de Indiana Jones Trilogy...maar dat vinden jullie misschien weer nix aan, dus vergeet dit berichtje maar ff :)

Groetjes Chris

hello,

you dont understand why most people loves back to the future triology ? i love the idea to be able to travel back in time :-) but hey, i love indiana jones as well :-)

dvd_freak1965
10-09-2001, 20:50
Hoi!!!! Ik heb me laatst een DvD speler gekocht en aangezien
mijn vader een GMC Delorean :D heeft en wij compleet gek zijn van Back to the Future!!!!!!!!!!! zou ik graag willen weten of Back to the Future uit is op DvD of nog uitkomt of dat ie niet meer uitkomt :mad:

Please let me know something !!:confused:!!



ik zou ook o zo graag willen dat er een back to the future triology uit zou komen. ik heb het eerste deel meer dan 25x gezien. en nog vind ik hem echt top. mijn video band is ondertussen al aardig in qualiteit af aan het nemen. en de dvd hoef je niet telkens terug te spoelen (lui ben ik he ?:D)

er zijn trouwens nog veel meer (oudere) films die ik ook wel op dvd zou willen zien. onder andere indiana jones (allemaal) en een bruce lee verzaamel dvd zou ook cool zijn.

Arnold van Oostrum
13-11-2001, 14:21
In het Franse blad Les Années Laser heeft de Franse directeur van Universal Jacques Margules bevestigd dat de BTTF trilogy in het 3e of 4e kwartaal van 2002 op DVD zal verschijnen.

Ook het Duitse DVD Area maakt melding van de bevestiging dat Universal BTTF in Duitsland in het derde kwartaal uit gaat brengen.
Tevens maken zij melding van de komst van E.T. in oktober 2002.

paul knieriem
13-11-2001, 22:17
Volgens de duitse site Area DVD het 3e kwartaal 2002 samen met ET (oktober 2002)
(www.areadvd.de)

Alex van den Berg
13-11-2001, 23:09
Thanx! 1 september en 1 oktober 2002 staan geregistreerd in mijn wishlist... :D

Dadaveke
14-11-2001, 00:03
Back to the future en indiana jones daar heb ik nu al bij wijze van spreken slapeloze nachten van. Dat zijn nu de echte jaren 80 en 90 jarige films daar zit teminste verhaal in, daar draait het tenminste nog niet over wie de beste special effects heeft.

Martin van Tuijl
22-11-2001, 09:44
3e kwartaal 2002 samen met ET (oktober 2002)

UNIVERSAL STUDIOS LAUNCHES 13-MONTH-LONG CELEBRATION OF 20TH ANNIVERSARY OF STEVEN SPIELBERG’S CLASSIC FILM, E.T. THE EXTRA-TERRESTRIAL (http://www.universalpictures.com/press/index.html?data/et13.inc)

ET (Phone) Home (http://www.et20.com)

Bekijk de trailer (http://www.apple.com/trailers/universal/e.t.20/)