PDA

Bekijk de volledige versie : Denon-AVR-3805



marcello69
15-02-2007, 14:55
Hallo hifi vrienden.

Heb een vraag, waar sluit je de achter surround speakers aan op deze receiver in een 5.1 opstelling? Ik heb ze nu aangesloten op surround A,
weet niet zeker of dat goed is?

Maar je hebt ook nog surround B -en surround back-zitten te veel aansluitingen op pfff en in het te dikke boek staat het niet goed omschreven of ik kijk er overheen?

Nu zijn hier vast wel mensen die deze receiver ook hebben en het weten?

alvast hartelijk dank ,groetjes Marcel

Alexander D
15-02-2007, 15:05
Dat staat toch gewoon in de handleiding? :?

darkraver
15-02-2007, 15:33
RFM

Jos A.
15-02-2007, 16:57
Wat darkraver zegt +T. In het te dikke boek staat ook een hoofdstuk over aansluitingen; volgende keer als je naar de WC moet dat ding toch maar eens meenemen.

marcello69
15-02-2007, 17:04
Wat darkraver zegt +T. In het te dikke boek staat ook een hoofdstuk over aansluitingen; volgende keer als je naar de WC moet dat ding toch maar eens meenemen.

Nou heb dat boek weer gelezen staat er echt niet duidelijk in staat voor 5.1 niet goed omschreven waar de rear speakers moeten ze staan daar dan opzij getekend vind ik vaag volgens mij moeten ze ook op Surround A maar wil het zeker weten plus weten hoe andere het hebben. is maar een vraag ,vragen staat toch vrij?? als het duidelijk was zou ik het niet vragen-)))))))

vriendelijke groeten Marcel

darkraver
15-02-2007, 17:13
RFM is wat men altijd zegt uit LOL :D

Alexander D
15-02-2007, 18:47
RFM is wat men altijd zegt uit LOL :D

Dan is het RTFM. Ander is het een afkorting voor halfbakken Engels. :wink:

darkraver
15-02-2007, 18:51
Mijn baas zegt dat ook wel eens. Read the fu*king manual.....
Al valt het wat SVS betreft wel mee.........

Alexander D
15-02-2007, 19:00
Mijn baas zegt dat ook wel eens. Read the fu*king manual.....
Al valt het wat SVS betreft wel mee.........

Heeft een SVS geen 5.1 aansluiting? :lol: :wink:

darkraver
15-02-2007, 19:08
nee maar wel een RS232

Jos A.
15-02-2007, 19:48
Nou heb dat boek weer gelezen staat er echt niet duidelijk in staat voor 5.1 niet goed omschreven waar de rear speakers moeten ze staan daar dan opzij getekend vind ik vaag volgens mij moeten ze ook op Surround A maar wil het zeker weten plus weten hoe andere het hebben. is maar een vraag ,vragen staat toch vrij?? als het duidelijk was zou ik het niet vragen-)))))))

vriendelijke groeten Marcel

Ik snap wel dat het "maar" een vraag is, maar het is er echt één waarvan het antwoord in je manual te vinden moet zijn. Misschien lees je er overheen, of denk je te moeilijk? Kijk goed op de achterkant of anders het plaatje in je manual en probeer voor jezelf op een rijtje te krijgen welke aansluiting voor welke luidspreker is. Er zal ongetwijfeld logica achter de aansluitingen zitten (figuurlijk dan)!

joey hd fanatic
14-03-2007, 18:24
het is de zelfde ald de 3806
idd op surround a