PDA

Bekijk de volledige versie : Hangende speakers aan kabel . . . .



Billy Gates
15-02-2007, 18:53
Hoi,

Wie heeft er ervaring met hangende luidsprekers ?
Dus in dit geval aan een kabel/ketting en niet vast gemonteerd aan het plafond of aan de muur. . . .

Wie weet bij welke webwinkel je voor zoiets terecht kunt ?

Alvast bedankt,

Roger.

Marcellow
18-02-2007, 09:42
www.gamma.nl ??

Hakkie
19-02-2007, 07:42
www.gamma.nl ??.com (http://www.gamma.com) bedoel je denk??

Billy Gates
19-02-2007, 10:00
Tja, of www.gammabouwmarkt.nl

Maar daar was ik inmiddels wel achter, hahaha

Als iemand nog een reactie heeft waar in WEL wat aan heb dan hoor ik het wel.

:shock:

:D

Gr. Billy Gates

A3aan
20-02-2007, 12:33
Mijn broer heeft een poos speakerboxen op een dergelijke wijze opgehangen. Eerst inderdaad simpel aan kettingen. Ging prima. Een nadeel is dat de trilling van de speaker (m.n. de bas) direct door wordt gegeven aan het plafond. Is dat hout of beton dan kan dat nog behoorlijk doorklinken (buren, slaapkamer).
In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.

Seth__Gekko
20-02-2007, 14:01
...In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.Met andere woorden, een hangmat voor de speakers, sjiek :P 8)

TornadoGo
21-02-2007, 07:11
Mijn broer heeft een poos speakerboxen op een dergelijke wijze opgehangen. Eerst inderdaad simpel aan kettingen. Ging prima. Een nadeel is dat de trilling van de speaker (m.n. de bas) direct door wordt gegeven aan het plafond. Is dat hout of beton dan kan dat nog behoorlijk doorklinken (buren, slaapkamer).
In zijn 'aan het plafond hangen versie 2.0' had hij de speakers dan ook in een katoenen net hangen. Dat zag er bijzonder uit maar klonk meer dan voldoende. Zeg maar gewoon goed.

Die trillingen zijn eenvoudig op te lossen door ze aan rubber op te hangen.

reason
21-02-2007, 09:04
Ik krijg steeds meer een camping-speaker gevoel. 8)
Maar ik denk dat het verassend goed kan klinken.