Bekijk de volledige versie : Probleem met 50 euro provision divx video speler vd blokker!
Hoi, ik gebruik nog steeds m'n playstation 2 al lange tijd voor dvds af te spelen, maar een tijdje geleden had ik een ontzettend goedkope dvd speler bij de blokker gekocht voor 50 euro! Provision (dvix video speler/multi language). Waarom? Hij was goedkoop en hij kon andere regios afspelen, met een tikkeltje mindere kwaliteit, maar dat nam ik er blij bij. Ik heb geen problemen met regio 1 films af te spelen, maar om een of andere reden is de kwaliteit bij animatiefilms/series zeer matig, kartelig enz (als ik een stukje fastforward is de kwaliteit wel goed, maar voor maar heel eventjes, dan valt het weer terug op de slechte). Bij simpsons seizoen 9 R1 en ren and stimpy R1. Ligt het aan de goedkope dvd speler of iets anders? Kan ik er iets aandoen? Help needed!
thx!
DVDProfilersFilmgek
17-02-2007, 10:25
Hoi, ik gebruik nog steeds m'n playstation 2 al lange tijd voor dvds af te spelen, maar een tijdje geleden had ik een ontzettend goedkope dvd speler bij de blokker gekocht voor 50 euro! Provision (dvix video speler/multi language). Waarom? Hij was goedkoop en hij kon andere regios afspelen, met een tikkeltje mindere kwaliteit, maar dat nam ik er blij bij. Ik heb geen problemen met regio 1 films af te spelen, maar om een of andere reden is de kwaliteit bij animatiefilms/series zeer matig, kartelig enz (als ik een stukje fastforward is de kwaliteit wel goed, maar voor maar heel eventjes, dan valt het weer terug op de slechte). Bij simpsons seizoen 9 R1 en ren and stimpy R1. Ligt het aan de goedkope dvd speler of iets anders? Kan ik er iets aandoen? Help needed!
thx!
Je hebt ongeveer 20 euro teveel betaald, het is een 30 euro apparaat :wink:
Als er nog garantie opzit, dan terug ermee en na laten kijken, het beeld hoort goed te blijven.
Uhmm whatever. Toen ik hem kocht was ie 40 euro of 50 euro, can't remember. Daar gaat t nu even niet om.
Misschein dipt de kwaliteit bij de animatie films door mn oude tv? of door een scartcable?
Als iemand me kan helpen, much appreciated.
edit: of heeft iemand hier ook een regio 1 animatie film en kan het even uit testen op dezelde dvd speler?
Voor zo'n prijs kan je ook weinig verwachten naar mijn mening. Denk dat het aan de speler ligt.
Ja, waarschijnlijk. :wink: Maar kan t altijd vragen right.
Update:
Cool! Ik snap nu waarom het beeld bij R1 animatie producten zo matig was. Ik moest gewoon via de remote op setup drukken en van PAL naar NTSC switchen haha. Ik dacht dat het automatisch ging, maar blijkbaar niet. En nu is de quality veel beter. :)
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.