PDA

Bekijk de volledige versie : Sony dvd speler DVP-NS305 regio vrij maken?



Otnemem
16-02-2007, 22:51
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=DVP-NS305&hits=50&Search=Search

Ik heb de hulp proberen te volgen, maar ik ben niet zeer technisch aangelegd. Wat the hell zijn Palm V with Omniremote enzo? Compaq Armada E500? WINSAMP? ik heb al die dingen niet! kan het niet simpeler? :P


sorry voor het dubbele topic moest even!

Werner
16-02-2007, 23:49
Nee, kan niet simpeler. Palm V en Omniremote zijn pocket PC's met een infrarood-poort resp. universele afstandbedieningen. Tja, The Burden of Sony, ik weet er alles van.

Otnemem
17-02-2007, 09:19
Oh ok dan. thanks Werner voor de reply. Ik had ergens gelezen dat je en action replay kunt gebruiken om regivrije dvds af te spelen op de playstation 2...klopt dat eigenlijk?

Kevin Lottering
17-02-2007, 15:34
Oh ok dan. thanks Werner voor de reply. Ik had ergens gelezen dat je en action replay kunt gebruiken om regivrije dvds af te spelen op de playstation 2...klopt dat eigenlijk?

Dat klopt...daar zijn eigelijk meerdere programmatjes voor....zoals bijvoorbeeld ook Region X.

Je moet dan wel constant wissellen van DVD.
Dus eerst doe je de Region X CD/DVD erin (en de speciale memory card, die je erbij moet gebruiken)...dan stel je de regio in van de DVD die je wil afspelen....dan springt de lade van je PS2 open en dan stop je de DVD erin die je wilt afspelen.
Dat moet je constant opnieuw zo doen!

Otnemem
17-02-2007, 16:50
Je moet dan wel constant wissellen van DVD.
Dus eerst doe je de Region X CD/DVD erin (en de speciale memory card, die je erbij moet gebruiken)...dan stel je de regio in van de DVD die je wil afspelen....dan springt de lade van je PS2 open en dan stop je de DVD erin die je wilt afspelen.
Dat moet je constant opnieuw zo doen!

Hmm. Bedankt voor de informatie. dat constant opnieuw doen is best wel irritant volgens mij. Kan je die action replays voor de ps2 eigenlijk nog ergens in nederland kopen? Zoiets vind je toch niet bij intertoys of bartsmit? En welke action replay moet het zijn wil het werken? thx. :)