PDA

Bekijk de volledige versie : Opschonen van Pricewatch threads.



Alex van den Berg
16-04-2002, 22:45
Ik heb zojuist een begin gemaakt met het enigszins opschonen van het Pricewatch forum.

Waarom?
Deze afdeling is ooit geopend als centrale plaats op het forum om DVD-prijzen met elkaar uit te kunnen wisselen.
Voordien werden er vaak prijzen her en der verspreid over het forum geplaatst, waardoor het ondoenlijk was geworden om een leuke aanbieding terug te vinden tussen alle andere berichten.

Gezien de hoeveelheid prijsthreads is het ondoenlijk om de off-topic berichten te splitsen naar nieuwe threads.
Kijk dus niet vreemd op wanneer een aantal posttellers van leden ineens achteruit lijken te tellen... :D

De bedoeling van de Pricewatch is dan ook om daar ALLEEN prijzen te plaatsen.
Bespreek hier dus niet de inhoud van een film, kwaliteit van de DVD, Normaal/SE releases of het verkoopbeleid van bepaalde winkeliers. Hiermee voorkomen we dat het overzicht verloren gaat.

Mocht je door een prijsthread toch tot een discussie over de DVD worden verleidt, kijk dan met de zoekfunktie of er al een thread over deze DVD bestaat waarin je je punt kunt bespreken.
Nee? Start dan gewoon even een nieuwe thread in een passend subforum als Regio-2, DVD Algemeen of General Chat.

Camille
17-04-2002, 08:23
Goed begin Alex, het liep af en toe ook wel wat uit de hand;)

Dus vanaf nu alleen maar prijzen posten hè jongens (en meisjes):D ;)

Rossi
17-04-2002, 10:05
Goede actie!
Ik zal er mezelf ook aan houden. :cool:

Alex van den Berg
17-04-2002, 14:12
Goede actie!
Ik zal er mezelf ook aan houden. :cool: Heel graag! :)
Ik ben gisteravond een kleine 1,5 uur bezig geweest om titels die beginnen met een cijfer, een "A" of een "B" op te schonen.
Al met al zal het dus wel even duren voordat de hele Pricewatch weer clean is... :D

Sander Dubbeldam
17-04-2002, 18:54
dan heeft offie zeker heel wat te eten deze dagen! :D :D :D

Henk Heideveld
18-04-2002, 15:22
Goed begin Alex, het liep af en toe ook wel wat uit de hand;)

Dus vanaf nu alleen maar prijzen posten hè jongens (en meisjes):D ;)
Jongens en meisjes. Gelukkig geldt dit niet voor mij ('k ben al bijna 54):D :D :D

Demarco
19-04-2002, 19:55
Jep ! prijzen en links van de genoemde (online)winkels , als die er zijn.

Glenn Smits
20-04-2002, 23:20
goeie actie Alex

Alex van den Berg
21-04-2002, 04:11
goeie actie Alex Ach... Offie doet het meeste werk... Die schop ik af en toe tussen de threads, waarna hij na een uurtje volgegeten en voldaan terugkomt en knorrend in z'n mandje gaat liggen... :D

Alex van den Berg
05-01-2003, 21:39
Zojuist heb ik weer eens een kleine opruimaktie gehouden in de Pricewatch.

Na een uurtje of 2:
Alle titels als "The Movie": Veranderd in "Movie, The"
Alle dubbele threads: Samegevoegd.

Daarnaast nog wat titels gewijzigd i.v.m. uniformiteit en duidelijkheid... bijvoorbeeld;

Was:
Star Trek - Deep Space Nine, Seizoen 1
Star Trek The Next Generation Season 1
Star Trek: The Next Generation Season 2
Star Trek The next generation, seizoen 3

Nu:
Star Trek: Deep Space Nine - Seizoen 1
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 1
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 2
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 3
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 4
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 5
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 6
Star Trek: The Next Generation - Seizoen 7

Tips om de orde te bewaren:
- Gebruik de zoekfunktie voordat je een titel toevoegt.
- Kijk eerst hoe andere delen v.e. zelfde serie zijn ingevoerd.
- Plaats lidwoorden achter de titel, gescheiden door een komma.
vb: De Filmtitel >> Filmtitel, De

Ter informatie: Lidwoorden;
Nederlands: De, Het, Een
Engels: The, A, An
Duits: Der, Die, Das, Ein, Einer etc.
Frans: Un, Une, Le, La, Les



Ik ben gisteravond een kleine 1,5 uur bezig geweest om titels die beginnen met een cijfer, een "A" of een "B" op te schonen.
Al met al zal het dus wel even duren voordat de hele Pricewatch weer clean is... :D Wanneer ik hier ooit nog eens mee doorga, is nog onduidelijk... Het blijft een helse klus.... :(

Johan van den D.
05-01-2003, 22:05
Ik ben dan ook blij dat je dat allemaal voor ons doet Alex
Mijn complimentenhttp://smiliez.de/img.php/2133.gifhttp://smiliez.de/img.php/2116.gif

Luther Hartog
06-01-2003, 10:32
Toch blijf ik het jammer vinden dat je je eigen posts niet meer kan deleten. Ik weet van Henk en van mijzelf dat we dat met regelmaat deden. Dat is toch wel een goeie manier om het forum schoon te houden

M Balje
06-01-2003, 22:29
Toch blijf ik het jammer vinden dat je je eigen posts niet meer kan deleten. Ik weet van Henk en van mijzelf dat we dat met regelmaat deden. Dat is toch wel een goeie manier om het forum schoon te houden

Het zelfde geld eigelijk voor het wijzigen van de titel van de Thread.

Ohjajoh!?
20-01-2003, 09:22
Zou ook beter zijn dat men nu eens een keer alleen:

Datum - Plaats - Prijs in de pricewatch thread vermeld.

Ik wordt langzamerhand een beetje leip van dat gel#l, wanneer ik alleen op zoek ben naar de goedkoopste DVD.

Alvast Bedankt :D