PDA

Bekijk de volledige versie : 2 HDR's met Guide+, 2 decoders -> 2 x verschillend result



Ruud Vorstermans
20-02-2007, 16:45
Ik heb 2 HDR's, die beiden zijn aangesloten dmv een decoder (1 x Samsung en 1 x Panasonic).

Nu heb ik af en toe dat de Guide+ die via de Panasonic wordt gedownload, niet volledig is.

Het signaal gaat vanuit de wandcontactdoos naar de Panasonic en van de Panasonic wordt dit doorgelusd naar de Samsung.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Ruud Vorstermans
22-02-2007, 13:07
Niemand?

Avalan
22-02-2007, 14:29
Wat bedoel je juist met 'niet volledig is' ? Toont de Panasonic minder zenders, of is het duidelijk dat er data voor bepaalde zenders ontbreekt ?

Ruud Vorstermans
22-02-2007, 14:36
Wat bedoel je juist met 'niet volledig is' ? Toont de Panasonic minder zenders, of is het duidelijk dat er data voor bepaalde zenders ontbreekt ?

Bij de Panasonic gaf hij gisteren 387/0 aan en bij de Samsung 587/0 hetgeen bij de Panasonic erin resulteert dat als ik een programma wil opnemen, ik niet de tekst krijg in het schema, maar de begin en eindtijd en de zender waarop dit programma wordt uitgezonden.

De informatie die de Panasonic tot zich neemt is dus niet volledig gedownload.

Ook in Mijn TV blijft het scherm leeg.

Alle zenders worden wel weergegeven in Guide+

Avalan
22-02-2007, 16:32
Bij de Panasonic gaf hij gisteren 387/0 aan en bij de Samsung 587/0 hetgeen bij de Panasonic erin resulteert dat als ik een programma wil opnemen, ik niet de tekst krijg in het schema, maar de begin en eindtijd en de zender waarop dit programma wordt uitgezonden.


Snap ik eigenlijk niets van. Wat is 387/0 en 587/0 ???
En wat bedoel je met tekst in het schema krijgen ? De gedetailleerde informatie van de uitzending ? Dat zou idd wel raar zijn als die ontbreekt in een recorder en er wel is in de andere, terwijl ze allebei wel de zender- en tijd-gegevens van die uitzending hebben...

Ruud Vorstermans
22-02-2007, 19:09
[Wat is 387/0 en 587/0 ???


Het aantal records dat is gedownload

Avalan
22-02-2007, 22:31
[Wat is 387/0 en 587/0 ???


Het aantal records dat is gedownload

Interessant... waar kan je dat ergens zien ? Ben ik nog nooit tegengekomen bij mijn Pioneer.

Ruud Vorstermans
11-03-2007, 13:39
[Wat is 387/0 en 587/0 ???


Het aantal records dat is gedownload

Interessant... waar kan je dat ergens zien ? Ben ik nog nooit tegengekomen bij mijn Pioneer.

Via Guide+ helemaal naar rechts op de balk, dan kom je bij Installatie.

Je hebt nu 2 keuzes en de onderste keuze Guide Plus+ Systeem Informatie levert allerlei interessante info.

Ruud Vorstermans
11-03-2007, 13:40
Problemen opgelost door beide recorders terug te zetten naar de fabrieksinstelling en daarna op nieuw te installeren.

Na een nieuwe download van GuidePlus zijn de problemen verleden tijd.