PDA

Bekijk de volledige versie : Welke receiver op Magnat Motion 990 set?



focusR
22-02-2007, 15:51
Ben een totale nieuweling op het homeaudio gebied als ik dit hier zo allemaal eens lees op het forum!
Stap net van een alles-in-één JVC setje met 'melkpak-speakertjes' over, op een setje wat ik interresant kon overnemen, de Magnat Motion 990 set.
http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/019/Magnat_Motion_990__1920019.gif

Nu mijn vraag; welke receiver zet ik hier beste op, ivm voldoende, maar niet extreem téveel vermogen, en liefst, gezien ik nog maar een beginner ben, een budgetprijsje. Vanzelfsprekend begrijp ik ook zeker wel dat ik dan niet de hoogste kwaliteit heb, maar 'goed' is ook goed genoeg voorlopig zeg maar. Oja, kwa klankbeeld leuk weetje; ik houdt van bass...

Kan iemand mij een leuke suggestie noemen, of mij in elk geval wat wegwijs maken?
Bij voorbaat dank voor elk advies!!!

Met vriendelijke groet,

focusR
(Dolb-newbee 8) )

DVDProfilersFilmgek
26-02-2007, 00:09
Ben een totale nieuweling op het homeaudio gebied als ik dit hier zo allemaal eens lees op het forum!
Stap net van een alles-in-één JVC setje met 'melkpak-speakertjes' over, op een setje wat ik interresant kon overnemen, de Magnat Motion 990 set.
http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/019/Magnat_Motion_990__1920019.gif

Nu mijn vraag; welke receiver zet ik hier beste op, ivm voldoende, maar niet extreem téveel vermogen, en liefst, gezien ik nog maar een beginner ben, een budgetprijsje. Vanzelfsprekend begrijp ik ook zeker wel dat ik dan niet de hoogste kwaliteit heb, maar 'goed' is ook goed genoeg voorlopig zeg maar. Oja, kwa klankbeeld leuk weetje; ik houdt van bass...

Kan iemand mij een leuke suggestie noemen, of mij in elk geval wat wegwijs maken?
Bij voorbaat dank voor elk advies!!!

Met vriendelijke groet,

focusR
(Dolb-newbee 8) )

Je houd van bass... heel mooi doe ik ook :wink: dan is een leuke sub de eerste vereiste, en als je die gevonden hebt een betaalbare receiver erbij.

Met het setje dat daar staat haal je niet een leuke bass, maar met een sub erbij gaat dat een verschil tussen dag en nacht geven, Magnat levert voor weinig geld een paar hele leuke subs die je wensen en je set heel leuk kunnen aanvullen :idea:

Seth__Gekko
26-02-2007, 07:09
Een leuke beginners receiver moet je denken aan de Yahama/Marantz/HK/enz

focusR
27-02-2007, 17:01
Oké, dus zowieso een subje erbij, en daarbij, dan enige suggesties voor leuke receivers, mogelijk in te trend van Seth_Gekko of een andere leuke versterker?