PDA

Bekijk de volledige versie : muziekdvd's



Jos Habets
17-04-2002, 13:57
De reviews van In the Flesh en Hell Freezes over zijn prima.
Ik zou het mooi vinden als er meer van dit soort muziek-dvd-reviews op DVD.NL komen. Er zijn namelijk toch al wat meer mooie concerten op DVD uitgekomen. (Mike Oldfield-Tubular Bells I en II), Santana (Supernatural), etc. die ik hier eigenlijk een beetje mis.

Eric van Ballegoie
17-04-2002, 14:04
Jos,

De laatste tijd besteden we meer aandacht aan muziek DVD's en we zijn nogaltijd bezig om nog meer muziek recensies te maken. Ik kan dus zeggen dat het aantal muziek-recensies alleen maar zal toenemen de komende tijd!

jokey
17-04-2002, 18:18
Dit is typisch een voorbeeld van: "U vraagt, wij draaien". Een tijdje geleden werd er ook "geklaagd" dat er te weinig muziekdvd's besproken werden, en gelukkig is dat veranderd!!

Keep up the good work, crew!!!

Henk Heideveld
18-04-2002, 14:12
Onder regio 2 hebben ook al de nodige bevindingen van liefhebbers gestaan. Ik heb daar zelf ook al de nodige aandacht aan muziek DVD's gegeven. Er was echter weinig respons. Ik ben dus blij dat muziek-DVD's zich in een toenemende belangstelling mogen verheugen.

jokey
18-04-2002, 18:00
Onder regio 2 hebben ook al de nodige bevindingen van liefhebbers gestaan. Dat wist ik niet; die ga ik toch eens ff terugzoeken!!:D

Henk Heideveld
19-04-2002, 10:47
Dat wist ik niet; die ga ik toch eens ff terugzoeken!!:D
Zal waarschijnlijk wel een archeologische opgraving worden.:rolleyes: :rolleyes:
Ouder dan 30 dagen, ouder dan 60 dagen, ouder dan 90 dagen, wanneer komt er nou wat??????:D :D
Heeft OFFIE aan het oude papier zitten knagen!!!!

Jos Habets
19-04-2002, 14:35
Hartstikke mooi dan Eric.
Doen jullie me een heel groot plezier mee.

Henk Heideveld
22-04-2002, 08:58
[i]Originally posted by Eric van Ballegoie
De laatste tijd besteden we meer aandacht aan muziek DVD's en we zijn nogaltijd bezig om nog meer muziek recensies te maken. Ik kan dus zeggen dat het aantal muziek-recensies alleen maar zal toenemen de komende tijd!
Als muziekliefhebber vind ik dat dus prachtig, maar dat zal bij de meesten inmiddels wel bekend zijn. Bedankt voor de inzet, Eric.:)

Luther Hartog
30-04-2002, 12:33
Jippie....goed nieuws voor muziekliefhebbers:

Muse release the new Double DVD 'Hullabaloo Live at Le Zenith, Paris' & the new double album 'Hullabaloo Soundtrack' both to be released on the 17th of June!

Ik ben in ieder gval heel blij:D

Rochan
30-04-2002, 12:43
Weet iemand toevallig wanneer de muziekdvd van Janet Jackson
A Decade of Hits uitkomt?? het zou eerst in maart en daarna in april uitkomen, maar ik heb nog stteds niets gezien in de winkels.:confused: :confused:

Alexander de Mol
01-05-2002, 09:51
Weet iemand toevallig wanneer de muziekdvd van Janet Jackson A Decade of Hits uitkomt?? Ik heb Rochan er reeds persoonlijk over geinformeerd maar voor overige geinteresseerden: Op 6 mei behoort Design of the Decade uit te komen bij Universal Music.

Luther Hartog
19-06-2002, 14:36
Jippie....goed nieuws voor muziekliefhebbers:

Muse release the new Double DVD 'Hullabaloo Live at Le Zenith, Paris' & the new double album 'Hullabaloo Soundtrack' both to be released on the 17th of June!

Ik ben in ieder gval heel blij:D laatste nieuws:

MUSE

"Hullabaloo" live @ Zenith, Paris DVD

LABEL: TASTE/ PIAS 2012 DVD GENRE/STYLE: Pop/ rock

Een van de hoogtepunten van Pinkpop 2002 was ongetwijfeld het optreden van MUSE, een band die zich in de laatste jaren heeft ontwikkeld van een jonge, onervaren band tot een professionele, energieke band en een van 's werelds beste live performers. Inmiddels heeft MUSE op alle grote zomerfestivals gestaan, met als uitschieters de afsluiting van de Alpha tent op Lowlands 2002 en een headline positie op de mainstage van Pinkpop dit jaar. Iedereen die MUSE ooit live heeft zien spelen, ware het in het clubcircuit of op een festival, kan niet meer om deze band heen: MUSE is een van de beste live bands uit de geschiedenis van de rockmuziek! Om dit te vieren, brengt PIAS op 01 juli een live 2DVD uit van MUSE: een registratie van het concert dat de band gaf in Zenith/ Parijs, met gebruik van meer dan 20 camera's en dolby surround sound 5.1.
De 'Hullabaloo' live DVD is 'the second best thing after seeing MUSE perform live'!

Release datum: 01 juli 2002

Alexander de Mol
19-06-2002, 15:35
Ik begrijp je enthousiasme Luther, maar we moeten voorkomen dat dit een thread gaat worden met 'Muziek DVD' aankondigingen.
Dit forum is natuurlijk ingericht voor feedback richting de crew.

Luther Hartog
19-06-2002, 22:25
Ik begrijp je enthousiasme Luther, maar we moeten voorkomen dat dit een thread gaat worden met 'Muziek DVD' aankondigingen.
Dit forum is natuurlijk ingericht voor feedback richting de crew. Ok, excuses, weten jullie dan misschien meer over een toekomstige DVD-release van Radiohead?

Riccardo
22-06-2002, 16:17
Weet iemand wanneer de Live Music Dvd van SHAKIRA uitkomt ?
Regio-1, zou deze al op 12-06-2002 uitkomen.

Alexander de Mol
22-06-2002, 16:40
Weet iemand wanneer de Live Music Dvd van SHAKIRA uitkomt ? Deze zal verschijnen op 30 juni bij Sony Music.

Maar......beste Luther & Riccardo, dit is niet de plaats voor dit soort vragen! Gebruik daarvoor a.u.b. het Regio 2 forum (of desgewenst 1 of 4 natuurlijk)