PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Releases tot eind juli



Eric van Ballegoie
17-04-2002, 14:29
Columbia: Releases tot eind juli



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=333)

pascalnet
17-04-2002, 16:30
4 Juni : No Man's Land ! The Fast and the Furious avant la lettre. Stukken beter, en met een wagenlading Porsches i.p.v. al die opgedirkte Japanse bakken.
Maar goed, ik rij een afgetrapte Peugeot, noch Fast, noch Furious :D

Verder vind ik er weinig tussen zitten, misschien Jerry Maguire.

Jordé den Tenter
17-04-2002, 17:39
Waarom weer MIB?
En ik ga misschien alleen The One aanschaffen!

Pat
17-04-2002, 18:14
4 Juni : No Man's Land ! The Fast and the Furious avant la lettre. Stukken beter, en met een wagenlading Porsches i.p.v. al die opgedirkte Japanse bakken.
Een heel goeie film. Als de prijs okee is, schaf ik hem zeker aan.
Ik vind TFATF ook niet slecht. Ik vind het trouwens wel cool dat er eens een dergelijke film gemaakt werd zonder al die supersportwagens die niemand kan betalen. ;)
[B]
Verder vind ik er weinig tussen zitten, misschien Jerry Maguire.
Inderdaad niet zo vet voor de rest. The Principal zou ik nog kopen als hij in een van de 'koopjesbakken' lag. Ik vond James Belushi in zijn tijd wel cool.

Dennis
17-04-2002, 18:45
Ghosts of mars van John Carpenter mag ik als sci-fi zeker niet missen.

Rolf
17-04-2002, 18:49
4 Juni : No Man's Land ! The Fast and the Furious avant la lettre. Stukken beter, en met een wagenlading Porsches i.p.v. al die opgedirkte Japanse bakken.
Maar goed, ik rij een afgetrapte Peugeot, noch Fast, noch Furious :D

Verder vind ik er weinig tussen zitten, misschien Jerry Maguire.

Wat voor film is No Man's Land ???

Rochan
17-04-2002, 20:54
Voor mij alleen maar A Knights Tale.:cool:

Remco Out
17-04-2002, 22:10
Zit niet zoveel superieurs tussen, maar ik zie inderdaad weer Men in Black er tussen staan, wat voor een release is dit?

pascalnet
17-04-2002, 23:34
Wat voor film is No Man's Land ???

No Man's Land gaat over een smeris die infiltreert in een bende autodieven, die het voornamelijk voorzien hebben op Porsches...
Charlie Sheen speelt er nog redelijk in, dus het is al een oudje :D

mark t
18-04-2002, 06:37
D'r staan anders best een paar leuke classics tussen; de 2 Sindbads, Monty Python (serie?), Jabberwocky (volgens mij ook met deel van de Python-cast), Robin & Marian (Sean Connery versus Robert Shaw).

Eerst maar eens afwachten wat ze gaan kosten.

Jeroen Groot
18-04-2002, 10:01
Mmm, misschien alleen Jerry en A Knight's Tale. Niet veel bijzonders :(

Luther Hartog
18-04-2002, 11:31
Voor mij wordt het alleen Jerry Maguire

Gabriël de Rop
18-04-2002, 11:44
Voor mij wordt het alleen Jerry Maguire

He....voor mij ook...das toevallig !!

Dennis
18-04-2002, 13:25
Juist deze film valt nou niet in de superieure klasse.

Jens
18-04-2002, 17:15
eej ppl,

the one, is dat die film met jet li..??
wantuh dan zijn ze ook vroeg met de dvd..:D
relax, lijkt me namelijk een TOPfilm!!

heb um al wel geload maar nog nie gekeke.....:S
geen tijd gehad..:(

Latex,

Alex van den Berg
18-04-2002, 19:37
Zit niet zoveel superieurs tussen, maar ik zie inderdaad weer Men in Black er tussen staan, wat voor een release is dit? Gokje...
Waarschijnlijk is dit, na de Limited- en Collector's Edition, de "normale" versie... 1 disc, geen (uitgebreide extra's...)

Pat
19-04-2002, 06:35
Waarschijnlijk is dit, na de Limited- en Collector's Edition, de "normale" versie... 1 disc, geen (uitgebreide extra's...)
Zo zouden alle DVD's uit moeten komen : eerst de (duurdere) Special/Collectors Editions en dan de kale (goedkopere) versie. Dan kan je altijd wachten op goedkoper. Nu koop je dikwijls een kale versie omdat je de film écht wil en dan verschijnt er weer een SE of zo. :(
Ik heb uiteraard geen kaas gegeten van marketing. ;)

pdejon
19-04-2002, 22:47
Nieuwe MiB zou ook oude versie + korte blik richting aankomend deel 2 kunnen zijn.

Rens Verhage
22-04-2002, 10:05
No Man's Land gaat over een smeris die infiltreert in een bende autodieven, die het voornamelijk voorzien hebben op Porsches...
Charlie Sheen speelt er nog redelijk in, dus het is al een oudje :D


Is het wel die No Man's Land? Niet de film die laatst nog de Oscar voor beste buitenlandse film ontvangen heeft?

Die gaat namelijk over 2 serviërs en 1 bosniër gezellig met z'n drieën in een loopgraaf tussen de servische en bosnische linies.

Youri08
22-04-2002, 14:32
Is het wel die No Man's Land? Niet de film die laatst nog de Oscar voor beste buitenlandse film ontvangen heeft?

Die gaat namelijk over 2 serviërs en 1 bosniër gezellig met z'n drieën in een loopgraaf tussen de servische en bosnische linies.

Ik hoop dat het deze versie is:

http://us.imdb.com/Title?0283509
Plot Outline: Bosnia and Herzegovina during 1993 at the time of the heaviest fighting between the two warring sides. The two Bosnian soldiers, Niki and Chiki, wander into the no man's land and become the victims of bombing

Met een 8.0 op IMDB. Lijkt me gaaf als het deze is, in amerika als hij al een tijdje uit op dvd als ik me niet vergis.

De eerder genoemde versie waarin een agent infiltreerd kreeg maar een 5.3, dus waarschijnlijk minder de moeite waard :)

Rob P.
22-04-2002, 16:44
Ik hoop dat het deze versie is:

http://us.imdb.com/Title?0283509
Plot Outline: Bosnia and Herzegovina during 1993 at the time of the heaviest fighting between the two warring sides. The two Bosnian soldiers, Niki and Chiki, wander into the no man's land and become the victims of bombing

Met een 8.0 op IMDB. Lijkt me gaaf als het deze is, in amerika als hij al een tijdje uit op dvd als ik me niet vergis.

De eerder genoemde versie waarin een agent infiltreerd kreeg maar een 5.3, dus waarschijnlijk minder de moeite waard :)

Ik denk (lees hoop) het wel, deze film heb ik gezien op het Rotterdams filmfstival (waar die ook gewonnen heeft) en is een absolute prachtfilm! Volgens mij was het zo dat halverwege dit jaar/begin derde kwartaal een boel filmvestival films uit zouden komen. Lijkt me ook een stuk logischer dat ze nu een dvd uitbrengen die de afgelopen oscars in de prijzen is gevallen dan een vergeten Charlie Sheen film uit 1987.

pascalnet
24-04-2002, 08:53
ja, aan die titel had ik eigenlijk nog even niet gedacht. Lijkt me ook wat waarschijnlijker. Al vind ik de Porsche-versie zeker niet slecht, ondanks Charlie Sheen dan.
Maar goed, als ze Cocktail ook nu uitbrengen kan No Man's Land ook nog wel. Kom op man, Cocktail?

Louis Bouduin
24-04-2002, 10:26
Wat voor film is No Man's Land ???

In het kort. Het gaat over een jonge en nieuwe (rookie) politieagent,
(D.B. Sweeney) die door zijn overste is opgedragen om in het milieu van een autodiefstallen bende te infriltreren.
De reden hiervoor is dat de overste ervan overtuigd is dat de vorige politieagent die aan dit dossier werkte, werd gedood door
de leider (Charlie Sheen). De nieuwe agent infiltreert en is vanaf Sheens nieuwe vriend. De twee zijn onafscheidelijk. Hij wordt zelfs verliefd op zijn zuster.
Behalve over goed en kwaad, gaat dit natuurlijk ook over vriendschap en verraad. Zo'n beetje de thema's die je ook terugvindt in Donny Brasco.

Remco Out
24-04-2002, 10:26
Zo zouden alle DVD's uit moeten komen : eerst de (duurdere) Special/Collectors Editions en dan de kale (goedkopere) versie. Dan kan je altijd wachten op goedkoper. Nu koop je dikwijls een kale versie omdat je de film écht wil en dan verschijnt er weer een SE of zo. :(
Ik heb uiteraard geen kaas gegeten van marketing. ;) Zo zou het inderdaad beter zijn, als ze eerst de betere versies zouden uitgeven, maar dit zal helaas nooit werkelijkheid worden neem ik aan. Om even in te gaan op het marketing gedeelte. Ze doen eerste de goedkope versies zodat deze worden gekocht door de mensen die niet kunnen wachten op de betere versie en dan vervolgens de betere versie kopen wanneer deze uit is. Hierdoor verkopen ze extra DVD's en dus een grotere omzet en is het dus een slimme marketing methode. :D

Remco Out
24-04-2002, 10:27
Gokje...
Waarschijnlijk is dit, na de Limited- en Collector's Edition, de "normale" versie... 1 disc, geen (uitgebreide extra's...) Aha, maar weet je toevallig ook al of Men in Black in een box wordt uitgegeven samen met MIB II? Of ben ik daarvoor nog te vroeg? :)