PDA

Bekijk de volledige versie : HK970



TehProwner
23-02-2007, 19:09
Ik ben al een tijdje op zoek naar n versterker, en ben nog n n00b op dat gebied. Ik hoor veel goede verhalen over HK, en heb vandaag naar de HK970 geluisterd. Nu is natuurlijk mijn eigen smaak doorslaggevend maar wilde toch even een objectieve mening horen ipv een verkoper..

Ik wil absoluut niet meer dan 1000 euro eraan uitgeven en vond de combinatie met de KEF CRESTA 30 (169 per stuk bij RAF) wel goed klinken. In totaal zou ik dan 870 kwijt zijn. Verder zou een zwaardere bass welkom zijn in de boxen.. Iemand een betere optie?

Avalan
23-02-2007, 19:17
De HK970 is een stereo versterker, dus ik vermoed dat het ook voornamelijk voor muziek is ?
Als je €1000 kunt uitgeven dan zou ik toch wat hoger gaan kijken wat betreft speakers. De HK970 moet je zeker onder de €400 kunnen vinden, wat je nog €600 overhoudt voor de speakers.

TehProwner
23-02-2007, 19:47
Die HK970 is 499 bij RAF.. ik weet niet waar je die goedkoper zou kunnen vinden? Is er een betrouwbare internet winkel die ze kan leveren? Het is ook voornamelijk voor muziek inderdaad, vooral omdat ik mijn computer erop wil aansluiten, af en toe gebruik ik hem waarschijnlijk ook voor films.. Wat zijn wat goede voorbeelden van betere speakers?

DVDProfilersFilmgek
24-02-2007, 02:35
Die HK970 is 499 bij RAF.. ik weet niet waar je die goedkoper zou kunnen vinden? Is er een betrouwbare internet winkel die ze kan leveren? Het is ook voornamelijk voor muziek inderdaad, vooral omdat ik mijn computer erop wil aansluiten, af en toe gebruik ik hem waarschijnlijk ook voor films.. Wat zijn wat goede voorbeelden van betere speakers?

Waarom geen 5.1 of 6.1 of 7.1 receiver, daar kun je dan ook een sub op aansluiten en dan heb je gelijk wat meer bass, ben je wel even duurder uit :wink:, maar je hoeft het natuurlijk ook niet allemaal in 1 x aan te schaffen. :idea:

Edgar Smit
24-02-2007, 23:51
Die HK970 is 499 bij RAF.. ik weet niet waar je die goedkoper zou kunnen vinden? Is er een betrouwbare internet winkel die ze kan leveren? Het is ook voornamelijk voor muziek inderdaad, vooral omdat ik mijn computer erop wil aansluiten, af en toe gebruik ik hem waarschijnlijk ook voor films.. Wat zijn wat goede voorbeelden van betere speakers?

Waarom geen 5.1 of 6.1 of 7.1 receiver, daar kun je dan ook een sub op aansluiten en dan heb je gelijk wat meer bass, ben je wel even duurder uit :wink:, maar je hoeft het natuurlijk ook niet allemaal in 1 x aan te schaffen. :idea:Omdat het voornamelijk voor muziek is en we het eigenlijk allemaal eens zijn dat een stereoversterker in stereo nou eenmaal stukken beter klinkt dan een HT reciever in stereo. Daarnaast is een film kijken met een goede stereoversterker absoluut geen straf hoor.

Johan van den D.
25-02-2007, 08:31
Daarnaast is een film kijken met een goede stereoversterker absoluut geen straf hoor.Dat kan ik je garanderen. :wink:

DVDProfilersFilmgek
26-02-2007, 00:58
Daarnaast is een film kijken met een goede stereoversterker absoluut geen straf hoor.Dat kan ik je garanderen. :wink:

Maar met een 5.1 is het toch genieten, en dat kan ik je garanderen :wink:

Johan van den D.
26-02-2007, 18:18
Daarnaast is een film kijken met een goede stereoversterker absoluut geen straf hoor.Dat kan ik je garanderen. :wink:

Maar met een 5.1 is het toch genieten, en dat kan ik je garanderen :wink:Ik heb beide kunnen ervaren en niet met de minste spullen, ik wete dus waar ik over praat.
Uiteraard mis je iets als je geen 5.1 gebruikt maar bij serieus goede speakers/versterker (zoals de mijne :twisted: :wink: ) vergeet je dat gemis al zeer snel.
Kortom, het is geen behelpen als je je films in stereo moet beluiseren maar ben wel van mening dat je hardware wel enige kwaliteit moet bezitten.
Dit is slechts een mening uit eigen ervaring.