PDA

Bekijk de volledige versie : Uitslag Oscars



Aerodynamisch
26-02-2007, 05:26
Beide deze de uitslag van de Oscars 2007:

Academy Awards, USA: 2007

Best Motion Picture of the Year
Winner: The Departed (2006) - Graham King

Best Performance by an Actor in a Leading Role
Winner: Forest Whitaker for The Last King of Scotland (2006)

Best Performance by an Actress in a Leading Role
Winner: Helen Mirren for The Queen (2006)

Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Winner: Alan Arkin for Little Miss Sunshine (2006)

Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Winner: Jennifer Hudson for Dreamgirls (2006)

Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)

Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Winner: Little Miss Sunshine (2006) - Michael Arndt

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: The Departed (2006) - William Monahan

Best Achievement in Cinematography
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - Guillermo Navarro

Best Achievement in Editing
Winner: The Departed (2006) - Thelma Schoonmaker

Best Achievement in Art Direction
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - Eugenio Caballero, Pilar Revuelta

Best Achievement in Costume Design
Winner: Marie Antoinette (2006) - Milena Canonero

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Winner: Babel (2006) - Gustavo Santaolalla

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song
Winner: An Inconvenient Truth (2006) - Melissa Etheridge("I Need To Wake Up")

Best Achievement in Makeup
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - David Martí, Montse Ribé

Best Achievement in Sound
Winner: Dreamgirls (2006) - Michael Minkler, Bob Beemer, Willie D. Burton

Best Achievement in Sound Editing
Winner: Letters from Iwo Jima (2006) - Alan Robert Murray, Bub Asman

Best Achievement in Visual Effects
Winner: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) - John Knoll, Hal T. Hickel, Charles Gibson, Allen Hall

Best Animated Feature Film of the Year
Winner: Happy Feet (2006) - George Miller

Best Foreign Language Film of the Year
Winner: Leben der Anderen, Das (2006)(Germany)

Best Documentary, Features
Winner: An Inconvenient Truth (2006) - Davis Guggenheim

Best Documentary, Short Subjects
Winner: The Blood of Yingzhou District (2006) - Ruby Yang, Thomas
Lennon

Best Short Film, Animated
Winner: The Danish Poet (2006) - Torill Kove

Best Short Film, Live Action
Winner: West Bank Story (2005) - Ari Sandel

Aerodynamisch
26-02-2007, 05:27
Ik heb het nog nooit eerder gezien en de online streaming hielp een handje. De show was erg goed en Ellen Degeneres was goed op dreef.

Ik ben erg blij met de uitslag. Dreamgirls is de grote verliezer.

hstadman
26-02-2007, 05:30
Ik heb het nog nooit eerder gezien en de online streaming hielp een handje. De show was erg goed en Ellen Degeneres was goed op dreef.

Ik ben erg blij met de uitslag. Dreamgirls is de grote verliezer.

Niet echt, dream girls heeft 2 Oscars, de echte grote verliezer IS Blood Diamant!

Grote winnaars zijn The departed EN Pan's labyrinth! Beide hebben 3 oscars veroverd! The departed de meest prestigieuze, die van beste film!

P.s.
er is ook al een lijst in de andere thread. :wink:

Marc Raps
26-02-2007, 06:01
Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Winner: Babel (2006) - Gustavo Santaolalla

Ongelooflijk.

Absoluut ongelooflijk.

RWLover
26-02-2007, 06:02
Grote winnaars zijn The departed EN Pan's labyrinth! Beide hebben 3 oscars veroverd! The departed de meest prestigieuze, die van beste film!

ik zie er anders 4 bij The Department:

Best Motion Picture of the Year
Winner: The Departed (2006) - Graham King

Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: The Departed (2006) - William Monahan

Best Achievement in Editing
Winner: The Departed (2006) - Thelma Schoonmaker

:wink:

hstadman
26-02-2007, 06:05
Grote winnaars zijn The departed EN Pan's labyrinth! Beide hebben 3 oscars veroverd! The departed de meest prestigieuze, die van beste film!

ik zie er anders 4 bij The Department:

Best Motion Picture of the Year
Winner: The Departed (2006) - Graham King

Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: The Departed (2006) - William Monahan

Best Achievement in Editing
Winner: The Departed (2006) - Thelma Schoonmaker

:wink:

Tja erg laat voor mij he. :wink: :oops:

Fruity
26-02-2007, 06:55
Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)

Yay! (y)

Marcel v/d H.
26-02-2007, 07:24
Mooi voor Scorsese, maar jammer dat The Departed de Oscar voor beste Film heeft gewonnen. Was voor mij toch wel een beetje een tegenvaller.

Richard B.
26-02-2007, 07:26
Ik zag dat er in het filmhok een al wat langere en oudere thread is over dit onderwerp: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=47596

Hugo R
26-02-2007, 11:19
Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)

Yay! (y)

Helemaal mee eens, meer dan terecht dat hij hem nu eens wint.

Oudlid_X5
26-02-2007, 12:30
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!

Dennis Kuijper
26-02-2007, 12:37
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!
Das toch geheel terrecht dat Scorsese eindelijk die Oscar krijgt dan,en Mel moet niet zeuren die heeft al zat me Braveheart gewonnen als ik me niet vergis.

Oudlid_X5
26-02-2007, 12:40
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!
Das toch geheel terrecht dat Scorsese eindelijk die Oscar krijgt dan,en Mel moet niet zeuren die heeft al zat me Braveheart gewonnen als ik me niet vergis.

haha, dat klopt :lol: Maar dan liever niet dan voor een simpele remake vind ik dan... :wink:

Martin Z.
26-02-2007, 12:47
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!
Das toch geheel terrecht dat Scorsese eindelijk die Oscar krijgt dan,en Mel moet niet zeuren die heeft al zat me Braveheart gewonnen als ik me niet vergis.

haha, dat klopt :lol: Maar dan liever niet dan voor een simpele remake vind ik dan... :wink:

Precies :!:

En zelfs nog voor beste writing/screenplay (staat wel bij dat het om previous produced material gaat maar The Departed staat er met naam bij :shock: Beetje de omgekeerde wereld...)

Oudlid_X5
26-02-2007, 12:49
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!
Das toch geheel terrecht dat Scorsese eindelijk die Oscar krijgt dan,en Mel moet niet zeuren die heeft al zat me Braveheart gewonnen als ik me niet vergis.

haha, dat klopt :lol: Maar dan liever niet dan voor een simpele remake vind ik dan... :wink:

Precies :!:

En zelfs nog voor beste script (staat wel bij dat het om previous produced material gaat maar The Departed staat er met naam bij :shock: Beetje de omgekeerde wereld...)

Gelukkig één medestander, dat het een misplaats grapje is om voor deze film een oscar te geven. Het origineel beloonde ze niet met de buitenlandse oscar en dit wel... Verdacht... :x

Patrick van den Hul
26-02-2007, 12:55
Ehmm.. Ik wil geen spelbreker zijn maar er loopt ook een topic in FilmAlgemeen dus op deze manier gaat het een beetje dubbelop :wink:

Lijkt me dat dit meer thuishoort in FilmAlgemeen dan in DVDalgemeen.

Dennis Kuijper
26-02-2007, 13:15
Dit had ik verwacht maar niet gehoopt, een remake belonen en dan totaal mel gibson pamflet links laten liggen. Voor mij is het gedaan met de oscars. Martin heeft betere werken op zijn naam staan!
Das toch geheel terrecht dat Scorsese eindelijk die Oscar krijgt dan,en Mel moet niet zeuren die heeft al zat me Braveheart gewonnen als ik me niet vergis.

haha, dat klopt :lol: Maar dan liever niet dan voor een simpele remake vind ik dan... :wink:

Precies :!:

En zelfs nog voor beste script (staat wel bij dat het om previous produced material gaat maar The Departed staat er met naam bij :shock: Beetje de omgekeerde wereld...)

Gelukkig één medestander, dat het een misplaats grapje is om voor deze film een oscar te geven. Het origineel beloonde ze niet met de buitenlandse oscar en dit wel... Verdacht... :x
De hele Oscars is toch poppenkast,tuurlijk had Scorsese die Oscar al vele eerder gehad moeten hebben voor een andere film.

Filmfan
26-02-2007, 13:39
Kan de show ergens op internet bekeken worden?

hstadman
26-02-2007, 15:13
De gehele show? Geen idee, heb hem live gestreamd via abc...als je alles op de hd had willen bewaren had je een erg grote hd array nodig. 6 uur film he....

Mischien dat fox live stream nog wat korte filmpjes op de website heeft staan of abc zelf.

Fontane
26-02-2007, 15:44
Ik heb de show via FILM1 gekeken, kvon het niet veel aan... soms te lang dradig!

Marcel den Haan
26-02-2007, 15:49
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=47596