PDA

Bekijk de volledige versie : Nine Inch Nails - Live Beside you in Time



jschort
26-02-2007, 13:14
Van het weekend uitgekomen: de nieuwe live dvd van NIN. Sjonge, met afstand de beste live dvd in mijn collectie (en die is groot!). Prachtig opgenomen, scherp beeld, ongelooflijk mooie licht- (+ visuals) show en prachtige 5.1 mix (DD en DTS). En erg interessant extra's, zoals 5 nummers van de eerste helft van de tour met een compleet andere show. En alle extra's ook in DTS en 16x9. Zo hoort dat dus!


Nog mooier dan Rammstein, want veeeel beter geluid en scherper beeld. 122 minuten genieten, heb nu al zin in het 013 optreden in maart :lol:
Dvd komt trouwens gelijktijdig uit op HD-DVD en Blu-ray.

grt, Jeroen

stefanovic
26-02-2007, 14:56
Wow, wat een geweldig nieuws! Ik dacht dat ik nooit over mooie releases heen kijk, maar deze is toch echt aan m'n aandacht ontsnapt... Leuk voorproefje voor 013 inderdaad! Als hij ook maar in de schaduw kan staan van 'And all that could have been' is het al een topper...

Overigens is hij bij Pacific slechts 10,54 Euro.

jschort
26-02-2007, 19:25
Hoi, eigenlijk is hij nog een stuk beter dan (het al erg goeie And all that...). Beter beeld, veel betere regie, 16x9, geen concert verdeeld over 2 dvd's en mooiere show. Surround geluidsmix is net zo mooi. En hij is inderdaad voor weinig te krijgen in het buitenland, ik werd alleen wat hebberig toen ik hem al zag staan :) Mijn bestelling bij Amazon zaterdagmiddag (voor € 21,-) toch maar gecancelled...

Nyarlathotep
27-02-2007, 10:53
Zijn er nog meerdere uitgaven van de DVD? And All... had namelijk een losse DD en DTS uitvoering als ik mij goed herinner.
En heeft iemand een linkje naar die Pacific shop? Googlen op Pacific levert iets te veel hits op :lol:

jschort
27-02-2007, 11:15
Hoi, hij is tegelijkertijd uitgekomen op DVD, HD-DVD en BLU-RAY. Meer uitgaves zijn er niet, de DTS en Dolby geluidssporen passen gewoon op 1 dvd gelukkig :D . Zie http://halo22.nin.com/ voor alle info.

stefanovic
27-02-2007, 11:55
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=789194

Overigens is bestellen bij dvdpacific alleen maar interessant als je meerdere dvd's in 1x besteld. Anders kun je hem volgens mij beter via bv. cd-wow aanschaffen.

jschort
27-02-2007, 12:02
Bij Amazon maar $ 11.99! Zie http://www.amazon.com/gp/product/B000LXH3BK/ref=pd_rnr_gw_2/103-4827471-1534209

Nyarlathotep
01-03-2007, 12:17
Ik kon niet wachten, en heb m maar in de winkel gekocht voor 20 euri. Ik denk wel dat het elke cent waard is. Ik heb al het eerste nummer gekeken, en het beeld is werkelijk fantastisch, evenals het geluid. Je kan echt zien dat het oorspronkelijk om HD materiaal gaat.
Morgenavond waarschijnlijk ontmaagd ik de dvd met wat vrienden, geluid lekker hard en moeten de buren maar even een avondje weg :lol:

stefanovic
09-03-2007, 15:28
Een concert, de live dvd en het nieuwe album binnen 1 maand, wat worden we verwend!

Nyarlathotep
09-03-2007, 19:47
Ome Trent was wel zo makkelijk om toe te geven in een interview dat hij zonder centen zat. Dit verklaart ook wel de 2e live DVD. Tussen deze en de vorige zat maar 1 studio album... Niet dat ik klaag ;)
Bovendien had Closure (die aloude dubbel VHS set) al lang uit moeten zijn op DVD! Maar de leak op internet stilt deze honger. Geruchten gaan overigens dat Trent achter deze leak zat. Na al die 'legal b*llshit' was hij het waarschijnlijk zat...

stefanovic
23-03-2007, 17:08
Vandaag de DVD in bestelling gezet. Overigens vond ik het concert in 013 goed, maar niet geweldig en zeker aan de korte kant...