PDA

Bekijk de volledige versie : Lounge DVD's..



dickozzz
04-03-2007, 23:39
Hoi,

Ik heb een vraagje, bij diverse clubs/uitgaansgelegenheden kom je aan de muur plasma tv's tegen met zeer relaxte beelden. Jullie weten vast wel wat ik bedoel, mijn vraag luidt. Zijn dit soort DVD's te koop? Zo ja, waar kan ik ze krijgen?

Mvg,

Dick

Avalan
05-03-2007, 09:25
Ik heb een vraagje, bij diverse clubs/uitgaansgelegenheden kom je aan de muur plasma tv's tegen met zeer relaxte beelden. Jullie weten vast wel wat ik bedoel, mijn vraag luidt. Zijn dit soort DVD's te koop? Zo ja, waar kan ik ze krijgen?


Volgens mij zijn dat helemaal geen DVD's, maar computer-gegenereerde beelden. Je wil immers gelijk wanneer vloeiend kunnen overschakelen naar andere type beelden en dat kan niet met DVD. Vaak gaan de beelden overigens mee met de muziek, vergelijkbaar met de visualizaties in Windows Media Player.
De software moet daar zeker wel voor te vinden zijn, misschien zelfs gratis.

Fontane
05-03-2007, 10:27
Ik heb een vraagje, bij diverse clubs/uitgaansgelegenheden kom je aan de muur plasma tv's tegen met zeer relaxte beelden. Jullie weten vast wel wat ik bedoel, mijn vraag luidt. Zijn dit soort DVD's te koop? Zo ja, waar kan ik ze krijgen?


Volgens mij zijn dat helemaal geen DVD's, maar computer-gegenereerde beelden. Je wil immers gelijk wanneer vloeiend kunnen overschakelen naar andere type beelden en dat kan niet met DVD. Vaak gaan de beelden overigens mee met de muziek, vergelijkbaar met de visualizaties in Windows Media Player.
De software moet daar zeker wel voor te vinden zijn, misschien zelfs gratis.

Ik bne alleen wel benieuwd met wat voor software ze dit dan doen! Ik heb hier al eens naar gezocht maar kon zelf niks vinden. Althans niks wat er op een groot tv scherm ook een beetje mooi uitzag!

Weet iemand hier welke software wel een beetje high qualitie visualisaties geeft?

Avalan
05-03-2007, 14:04
Althans niks wat er op een groot tv scherm ook een beetje mooi uitzag!

Als het er op die grote TV niet zo goed uit zag, dan was dat misschien omdat die TV slechts een PAL-resolutie heeft (dus 576 lijnen) terwijl vandaag de dag een computerbeeld typisch al een resolutie van 1280x1024 heeft.

Hugo R
05-03-2007, 14:28
Misschien eens vragen tijdens uitgaan hoe ze aan die beelden komen?