PDA

Bekijk de volledige versie : Mighty Morphin Power Rangers



freaky
06-03-2007, 22:43
Zijn er hier nog mensen die zoals ik nu even in een nostalgische bui verkeren en eens willen spreken over deze serie, en wat jullie ervan vonden in jullie jeugd/kindertijd :lol:

Ben benieuwd welke reacties ik zal ontvangen, wees niet te hard voor ik hé mensen ben in een nostalgische bui :lol: :lol: :lol:

Lorre
06-03-2007, 22:44
Raar, maar waar ben ik ook in zo'n bui. Net de films besteld... :lol:

Marc Raps
06-03-2007, 23:00
Nostalgie heerst.

Die serie was supercool, maar tegelijkertijd zo hilarisch slecht. Power Rangers for life!

Yoeri
06-03-2007, 23:16
Ik keek er ook wel eens naar, en daarna naardoen met me broertje:p
Die aflevering had iedere keer flink wat invloed haha.

Hij loopt trouwens nog altijd, 14 jaar onderhand al!

Tegenwoordig heet het "Power Rangers SPD"
Maar hij stamt dus af van Mighty Morfhin Power Rangers.


Airs Next: FOX at Weekdays 7:30 AM (30 min.)
Status: Returning Series Premiered: August 28, 1993

http://www.tv.com/power-rangers/show/1905/summary.html?q=Power%20Rangers&tag=search_results;title;0

Khonnor
07-03-2007, 00:59
Hm. Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zag ik hier laatst ook al ergens een topic over de Power Rangers.

Hoe dan ook geweldige serie. De eerste 3 seizoen althans. Keek het in het begin alleen maar omdat mijn hele klas het keek, maar toen de nieuwe rangers kwamen vond ik het helemaal te gek. Had ook alle speelgoed en die geweldige Zords. De (eerste) film roeleert ook nog steeds heftig. Adam en Kimberly waren mijn favorieten. Scorpina was ook hysterisch. Tommy vond ik een sukkel...:)

Jammer dat de actrice die Trini speelde, inmiddels is overleden tijdens een auto-ongeluk. Hierdoor zijn de plannen voor dvd-boxen in development hell terecht gekomen.

Kendorjia
07-03-2007, 13:55
geweldig stukje jeugdsentiment... Keek er vroeger elke dag naar, en dan de dag erna op school lopen nadoen... echt hilarisch allemaal... Had er ook veel speelgoed van... samen met een vriend van me, verzamelden we echt alles... Met diezelfde kerel paar maanden geleden nog eens zo'n aflevering of drie bekeken op video...met grote bak bier erbij... om nog eens goed te lachen... het is eigenlijk zo slecht... maar ach, zo zie je maar, als kind moet je niet veel hebben om iets 'cool' te vinden...

Alle spinoffs zijn wel erg slecht hoor... The Mighty Morphin' Power Rangers zijn nog altijd gewoon het leukst.. nu heb je al zo'n tiental nakomelingen die echt nog slechter zijn... ook al die andere na-apers zijn rommel.. VR Troopers, Masked Rider, Beetleborgs... enz

Tomb
07-03-2007, 20:46
Yeah, eerste afleveringen (met originele power rangers) waren best ok!

Wesley
08-03-2007, 01:16
Yess Power Rangers waren zo heerlijk... Heb laatst heel veel eps weer zitten kijken op YouTube... De film ook d'rbij... Was weer helemaal kind... Heb het nog helemaal gevolgd tot en met Lost Galaxy... En daarna ging FoxKids ***ten met de tijden... Heel veel eps zijn wel "te koop" bij Itunes, maar t schijnt nogal moeilijk om ze op dvd uit te brengen :S

Ben toendertijd zelfs nog (jaja tis echt zo) een LIVE show ervan in Ahoy geweest! T liefst ga ik weer terug naar die tijd (L)

Khonnor
08-03-2007, 03:35
Ben toendertijd zelfs nog (jaja tis echt zo) een LIVE show ervan in Ahoy geweest! T

OMG...ik ook!! En dacht toen echt nog dat het de acteurs uit de film waren in die pakken. Hysterisch gewoon. Heb het 'tour'book ook nog van die show. Heerlijk. En zo'n spijt dat ik op mijn 15de al het speelgoed heb verkocht voor een paar gulden. Sukkel dat ik er was...;)

Stephan Nobelen
08-03-2007, 08:02
Beetleborgs... enz


Dit vond ik toch wel grappig, vooral met dat huis vol spoken en mosters en zo. Flabber ofzoiets heette dat ding of niet?

Kendorjia
08-03-2007, 09:28
Beetleborgs... enz


Dit vond ik toch wel grappig, vooral met dat huis vol spoken en mosters en zo. Flabber ofzoiets heette dat ding of niet?

hahahah dat je dat nog weet man! maar inderdaad :oops: (ik weet het dus ook nog... :lol: )

er was ook nog zo'n show, ik weet niet meer hoe die heette, maar dat was echt ontzettend fout en zo goedkoop, vier tieners met zo'n "magische" tatoeage die dan oplichte als er gevaar was... en dan veranderde ze in vier van die "helden" in de meest idiote pakjes, spandex, natuurlijk, en dan zo lelijk als de nacht... hotpants... een kerel met hotpans? omg :lol:

Wesley
08-03-2007, 14:55
Ben toendertijd zelfs nog (jaja tis echt zo) een LIVE show ervan in Ahoy geweest! T

OMG...ik ook!! En dacht toen echt nog dat het de acteurs uit de film waren in die pakken. Hysterisch gewoon. Heb het 'tour'book ook nog van die show. Heerlijk. En zo'n spijt dat ik op mijn 15de al het speelgoed heb verkocht voor een paar gulden. Sukkel dat ik er was...;):O:O:O Neeeeeej, die heb ik niet eens gekocht :$... Ik heb volgens mij echt nog 100 "magazines" van power rangers en stickerboeken... En bij mij was al het speelgoed kapot :(... Altijd braken die benen of armen ervan af... Maar vond het wel vet dat die wapens uiteindelijk de "Mega Blaster?" konden vormen.. Geniaal, en dan had je die poppetjes die ook kunnen Morphen (lees: de hoofden konden omdraaien ^o) macaber :P).... En de "movie-version" van de poppetjes... Sjezus wat een geld ging er doorheen... Probeerde laatst nog de MegaZord ergens op Ebay op de kop te tikken :$

Stephan Nobelen
08-03-2007, 23:01
ik heb de VHS nog ergens van de film :D heb ik een paar jaar geleden zelfs nog bekeken. Wat een nostalgie :wink:

Laurens van der Molen
09-03-2007, 00:39
Ik heb beide films op dvd en als het ooit nog eens zo ver komt dat de eerste series op dvd uitkomen koop ik ze ook meteen. echt jeugdsentiment! een van de laatste series (twee jaar terug ofzo) was power rangers dino thunder. hierin kwam tommy terug als ranger. dino thunder was ook wel leuk. ook vooral omdat ze weer terug waren gewoon op aarde in plaats van in space in time enz. Ook de zords waren weer dino's dus dat was ook mooi meegenomen. Dino thunder is wel op dvd uitgebracht maar op een belachelijke manier. 3 of 4 episodes per volume en dan maar 6 volumes, niet eens de volledige serie dus.