PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis: An Inconvenient Truth in de bios



Nielsje
07-03-2007, 15:23
An Inconvenient Truth draait gratis in een aantal grote steden in de bios.

Lees hier het hoe en waarom:http://planetprosperity.org/.

Coen P.
07-03-2007, 15:29
goede tip!

ga eens in Arnhem kijken!

al is 1700 uur wel een ongelukkig tijd, maar over een gratis film mag je niet zeuren :wink:

Hugo R
07-03-2007, 15:31
Goed initiatief! Ik heb hem al op dvd, dus ik kijk hem thuis wel een keer.

YAH87
07-03-2007, 15:35
Goeie zaak.
Zal een maandje draaien zie ik, ga zeker nog doen.

imp
07-03-2007, 15:56
Zo dat gaat hard, site is down:

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Tsja gratis he

Dennis Oosterhuis
07-03-2007, 16:15
Natuurlijk weer niet in (de buurt van) Haarlem... :?

Tim Wiselaar
07-03-2007, 16:18
misschien eens langs de Verkadefabriek hier

imp
07-03-2007, 16:22
Ha mooi, wel in Almere :D

Lex v/d Moolen
07-03-2007, 17:13
En in Filmhuis Den Haag :)

Erik Hagen
07-03-2007, 17:17
Niet in Utrecht. :( Hm, nou ja, misschien dat ik er een keer voor naar Alphen a/d Rijn ga dan.

Oscar P.
07-03-2007, 17:29
Niet in Utrecht. :( Hm, nou ja, misschien dat ik er een keer voor naar Alphen a/d Rijn ga dan.

Hoe dichtbij is Hilversum... ;)

Trein vanaf Overvecht (voor jou een minuut of vijf lopen ;)), klein kwartiertje in de trein en een minuutje of vijf lopen naar de bios...

En je komt nog langs zat leuke kroegen ook. :D

Patrick van den Hul
07-03-2007, 17:48
Hij draait wel in Groningen, maar denk niet dat ik ga.. Heb de docu namelijk al gezien en vond 'm wel goed, maar niet goed genoeg om nu alweer te herkijken.

Martin Z.
07-03-2007, 21:01
Keertje checken in Leiden :)

hstadman
07-03-2007, 22:08
An Inconvenient Truth draait gratis in een aantal grote steden in de bios.

Lees hier het hoe en waarom:http://planetprosperity.org/.



Is al bekend, diegenen die de oscar uitreking hebben gezien weten wel waarom. :wink:

Sneaker
07-03-2007, 23:07
Is al bekend, diegenen die de oscar uitreking hebben gezien weten wel waarom. :wink:Ik heb de uitreiking niet gezien, dus vertel. Goede actie, jammer alleen dat het zo'n lastige tijd is.

steven van dijk
07-03-2007, 23:51
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen.

Stephan Nobelen
08-03-2007, 08:00
helaas, niet in Maastricht

stefanovic
08-03-2007, 08:10
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen. :lol: :roll: :evil:

Kasper P.
08-03-2007, 08:22
helaas, niet in Maastricht
Is al twee weken lang in Maastricht geweest :twisted: (zelf ook geweest in Lumiere).

Patrick van den Hul
08-03-2007, 09:17
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen. :lol: :roll: :evil:

Hahaha, ik vind ook de Gore de boel hier en daar een beetje overdrijft, maar jij gaat wel erg ver :shock: :shock: :lol:

Stephan Nobelen
08-03-2007, 09:51
helaas, niet in Maastricht
Is al twee weken lang in Maastricht geweest :twisted: (zelf ook geweest in Lumiere).

oeps :oops:

steven van dijk
08-03-2007, 10:16
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen. :lol: :roll: :evil:

Hahaha, ik vind ook de Gore de boel hier en daar een beetje overdrijft, maar jij gaat wel erg ver :shock: :shock: :lol:

Ja erg he..lees de geschiedenis er maar op na..of een paar films cq documantaires...kijken

Patrick van den Hul
08-03-2007, 11:12
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen. :lol: :roll: :evil:

Hahaha, ik vind ook de Gore de boel hier en daar een beetje overdrijft, maar jij gaat wel erg ver :shock: :shock: :lol:

Ja erg he..lees de geschiedenis er maar op na..of een paar films cq documantaires...kijken

Vreemd dat je mn sarcasme niet opmerkt :o Natuurlijk veroorzaakt de mens voor een belangrijk deel het broeikaseffect en andere milieuproblemen en kan het niet zo doorgaan, onder welke steen heb jij geleefd? :lol:

Mijn punt is alleen dat Al Gore natuurlijk ook een soort van 'campagne' voert en daarom sommige feiten achterwege laat. In het algemeen sta ik echter achter zijn boodschap en vind ik ook dat er iets aan gedaan moeten. De wereldwijde en nieuwe europese plannen op dit gebied zeggen genoeg over de algemene mening.

steven van dijk
08-03-2007, 11:18
Hoef de film niet te zien..niks nieuws onder de zon.
Wat iedereen schijnt te vergeten is dat het natuurproces is niks meer of minder en al stop je al het geld van de wereld erin..het proces is toch niet te stoppen. :lol: :roll: :evil:

Hahaha, ik vind ook de Gore de boel hier en daar een beetje overdrijft, maar jij gaat wel erg ver :shock: :shock: :lol:

Ja erg he..lees de geschiedenis er maar op na..of een paar films cq documantaires...kijken

Vreemd dat je mn sarcasme niet opmerkt :o Natuurlijk veroorzaakt de mens voor een belangrijk deel het broeikaseffect en andere milieuproblemen en kan het niet zo doorgaan, onder welke steen heb jij geleefd? :lol:

Mijn punt is alleen dat Al Gore natuurlijk ook een soort van 'campagne' voert en daarom sommige feiten achterwege laat. In het algemeen sta ik echter achter zijn boodschap en vind ik ook dat er iets aan gedaan moeten. De wereldwijde en nieuwe europese plannen op dit gebied zeggen genoeg over de algemene mening.

Ik begrijp je sarcasme wel daarom zeg ik ook ja erg he..Weet je alles is dubbel..Gore Branson en een hoop van die strijders vliegen wel de hele wereld over haha hoezo een beter mileu denk ik dan om ff in filmtermen te blijven een man Kubrick ging altijd per boot die was bang om te vliegen.
Ken jij trouwens de film Koyiniqatsi ..dan weet je al genoeg...

Patrick van den Hul
08-03-2007, 12:59
Ik begrijp je sarcasme wel daarom zeg ik ook ja erg he..Weet je alles is dubbel..Gore Branson en een hoop van die strijders vliegen wel de hele wereld over haha hoezo een beter mileu denk ik dan om ff in filmtermen te blijven een man Kubrick ging altijd per boot die was bang om te vliegen.
Ken jij trouwens de film Koyiniqatsi ..dan weet je al genoeg...

Nu spring je wel erg van de hak op de tak en begin je over de hypocrisie van Al Gore en dergelijke figuren... Je hebt daar op zich wel een punt mee, maar om dan meteen het hele broeikaseffect te gaan afschrijven als een natuurlijk proces :shock:

hstadman
08-03-2007, 13:57
Is al bekend, diegenen die de oscar uitreking hebben gezien weten wel waarom. :wink:Ik heb de uitreiking niet gezien, dus vertel. Goede actie, jammer alleen dat het zo'n lastige tijd is.

Toen deze film de oscar won kwam al gore op het podium en riep op om de natuur te beschermen en het broeikas effect tegen te gaan!

Gezien de amerikanen de grootse vervuilers zijn(kyoto nog steeds niet getekend dacht ik) is dit natuurlijk wel behoorlijk betrekkelijk maar het tekent wel de welwillendheid van de democraten ten opzichte van de republikeinen, die alleen oorlog willen voeren, de natuurlijke bronnen willen beschermen en uitputten en niets geven om natuurbehoud.

Zover ik weet is er maar 1 aarde, wees er zuining op. :wink:

Hugo R
08-03-2007, 16:00
Stond in de krant laatst ook dat Gore zelf iets van 10 of 15x de energie gebruikt van de andere inwoners in zijn staat. En dat hij bovendien allemaal dingen had die ook niet echt bijdragen aan een beter milieu, zoals een verwarmd zwembad.
Beter milieu begint bij jezelf :D

hstadman
08-03-2007, 16:20
Stond in de krant laatst ook dat Gore zelf iets van 10 of 15x de energie gebruikt van de andere inwoners in zijn staat. En dat hij bovendien allemaal dingen had die ook niet echt bijdragen aan een beter milieu, zoals een verwarmd zwembad.
Beter milieu begint bij jezelf :D

Tja van andere mensen verwachten wat hijzelf niet wil opgeven. :wink: