PDA

Bekijk de volledige versie : Merchandise/bioscoopinventaris/promotiemateriaal.



FLEPSER
12-03-2007, 15:56
Mensen,

Ik wil mededelen dat mijn website, www.freewebs.com/jesperhauwe , met prijslijst binnenkort verdwijnt.
Het is teveel werk om alles up-to-date te houden!! De verkoop gaat razendsnel!
Mochten jullie nog ergens interesse in hebben, PM me gerust!
Er is nog genoeg (Bioscoopstoelen, posters, fotopakketten, enz)
Ik heb nog wel een kleine thread met wat items in het merchindise topic!!

SpaaiK
12-03-2007, 22:31
Euh leuk maar over welke site heb je het?

Martijntje
13-03-2007, 14:24
Euh leuk maar over welke site heb je het?

Dat staat er toch of niet?? :twisted:

Edgar Smit
13-03-2007, 14:26
Ik wil mededelen dat mijn website, www.freewebs.com/jesperhauwe

Euh leuk maar over welke site heb je het?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?

Timothy
13-03-2007, 14:31
Ik wil mededelen dat mijn website, www.freewebs.com/jesperhauwe

Euh leuk maar over welke site heb je het?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?

Even verder lezen dan je neus lang is jongens:


Laatst aangepast door FLEPSER op 13-03-2007 07:07, in totaal 1 keer bewerkt

slindenau
13-03-2007, 14:37
Hij verdwijnt...

Mogen wij daaruit concluderen dat jij dacht dat wij van het bestaan van die site afwisten?

Zoja, laat eens zien waar je deze site voor het eerst hebt geadverteerd hier op DVD.nl

Want ik ken 'em niet, en aan de reacties hierboven te zien zijn er nog wat mensen met mij ;).

Mik. V
13-03-2007, 14:39
Hij verdwijnt...

Mogen wij daaruit concluderen dat jij dacht dat wij van het bestaan van die site afwisten?

Zoja, laat eens zien waar je deze site voor het eerst hebt geadverteerd hier op DVD.nl

Want ik ken 'em niet, en aan de reacties hierboven te zien zijn er nog wat mensen met mij ;).

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50075

FLEPSER
13-03-2007, 14:40
Dan het bovenstaand bericht blijkbaar niet voor jou bedoeld!
Maar juist voor de mensen die er wel vanaf weten!

Edgar Smit
13-03-2007, 15:00
Ik wil mededelen dat mijn website, www.freewebs.com/jesperhauwe

Euh leuk maar over welke site heb je het?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?

Even verder lezen dan je neus lang is jongens:


Laatst aangepast door FLEPSER op 13-03-2007 07:07, in totaal 1 keer bewerktAangepast, maar wat???
Afgaande op de eerste reactie zal het ongetwijfeld de URL zijn die er eerst niet stond, maar het blijkt nergens uit. Uiteraard wist ik het ook wel, maar het blijft best grappig :wink: .
(daarom zet ik in zulke gevallen meestal onderin mijn bericht wat ik ge-edit heb, in dit geval dus : EDIT: website is www.freewebs.com/jesperhauwe , maar dat even geheel terzijde :wink: )

Edgar Smit
13-03-2007, 15:03
Hij verdwijnt...

Mogen wij daaruit concluderen dat jij dacht dat wij van het bestaan van die site afwisten?

Zoja, laat eens zien waar je deze site voor het eerst hebt geadverteerd hier op DVD.nl

Want ik ken 'em niet, en aan de reacties hierboven te zien zijn er nog wat mensen met mij ;).SpaaiK reageerde omdat FLEPSER in de eerste instantie de site niet vermeld had, tsja dan is het voor iedereen wat moeilijk raden. Eigenlijk is er dus geen enkele reactie waaruit blijkt dat de site onebekend was bij anderen dan bij jou. Je opmerking is dus onterecht en bovendien erg provocerend, maar daar heb je wel vaker last van geloof ik :twisted: :wink: .

Patrick van den Hul
13-03-2007, 15:38
Waar gaat dit over :roll:

Edgar Smit
13-03-2007, 15:51
Waar gaat dit over :roll:Over een site die niet meer uptodate is, die eerst niet en toen wel vermeld stond waar wat over gezegd werd en waarop iemand ook nog terloops zei dat hij niets van de site wist en blijkbaar anderen ook niet wat onterecht was wara hij vervolgens op werd gewezen. Daarover dus :wink: .

joostpolletje
13-03-2007, 16:14
Waar gaat dit over :roll:Over een site die niet meer uptodate is, die eerst niet en toen wel vermeld stond waar wat over gezegd werd en waarop iemand ook nog terloops zei dat hij niets van de site wist en blijkbaar anderen ook niet wat onterecht was wara hij vervolgens op werd gewezen. Daarover dus :wink: .

Wat voor site :twisted:

Patrick van den Hul
13-03-2007, 16:37
Waar gaat dit over :roll:Over een site die niet meer uptodate is, die eerst niet en toen wel vermeld stond waar wat over gezegd werd en waarop iemand ook nog terloops zei dat hij niets van de site wist en blijkbaar anderen ook niet wat onterecht was wara hij vervolgens op werd gewezen. Daarover dus :wink: .

Ok, maar waar gaat het nou over? :twisted: :lol:

Hayko de Boer
13-03-2007, 17:37
Waar gaat dit over :roll:Over een site die niet meer uptodate is, die eerst niet en toen wel vermeld stond waar wat over gezegd werd en waarop iemand ook nog terloops zei dat hij niets van de site wist en blijkbaar anderen ook niet wat onterecht was wara hij vervolgens op werd gewezen. Daarover dus :wink: .

Ok, maar waar gaat het nou over? :twisted: :lol:

nergens over :arrow: :wink:

slindenau
13-03-2007, 19:36
Ik wil mededelen dat mijn website, www.freewebs.com/jesperhauwe

Euh leuk maar over welke site heb je het?
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?

Even verder lezen dan je neus lang is jongens:


Laatst aangepast door FLEPSER op 13-03-2007 07:07, in totaal 1 keer bewerktAangepast, maar wat???
Afgaande op de eerste reactie zal het ongetwijfeld de URL zijn die er eerst niet stond, maar het blijkt nergens uit. Uiteraard wist ik het ook wel, maar het blijft best grappig :wink: .
(daarom zet ik in zulke gevallen meestal onderin mijn bericht wat ik ge-edit heb, in dit geval dus : EDIT: website is www.freewebs.com/jesperhauwe , maar dat even geheel terzijde :wink: )
:oops:

Sorry, ik had het originele topic van die site inderdaad nog nooit gezien :D.

RobinB
13-03-2007, 19:59
Haha schande! Hoe snel sommige hun conclussies trekken.. :P

slindenau
13-03-2007, 20:13
Ach, nu ik de site eens heb bekeken kan ik alleen maar concluderen dat het sowieso al niet al te veel voorstelde...sorry hoor :o.

De excellsheet op de site daarentegen is wel van een goede kwaliteit & inhoud.

FLEPSER
26-03-2007, 16:33
Slotje aub.