PDA

Bekijk de volledige versie : Mooi DVD-schijf opbergproduct? (zonder doosje)



DillenF
13-03-2007, 12:16
Beste mensen,

Ik heb op het moment aardig wat DVD's in de kast staan. Het probleem is alleen dat het me een beetje gaat vervelen... De DVD's nemen veel ruimte in beslag en ik ben erachter gekomen dat het hoesje me niet zoveel doet :) Het gaat tenslotte om de film...

Ik ben dan ook op zoek naar iets waar ik alleen m'n schijfjes in kan bewaren. Dus bijvoorbeeld een ordner met insteekhoezen o.i.d. Het probleem is alleen dat die ordners zo verschrikkelijk lelijk zijn. Dan heb ik van die Leitz dingen in de kast staan. Weet iemand misschien een plak waar ik design-ordners kan kopen? :) Of DVD mappen die mooi ontworpen zijn? Met bijvoorbeeld tekeningen o.i.d. erop?

Groeten

Dennis Oosterhuis
13-03-2007, 12:32
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen. Eerst zeg je dat de hoesjes je niet zoveel doen, aangezien het om de film gaat, maar daarna zeg je dat je er wel problemen mee hebt dat de ordners niet mooi genoeg zijn? Dat komt toch eigenlijk op hetzelfde neer en het ging je toch om ruimtebesparing? :P :wink:

Ik heb trouwens geen idee waar (en of) je designordners kunt kopen...

Herjan
13-03-2007, 12:34
Welkom op ons forum. Om een wildgroei aan deze topics te voorkomen, bij dezen het verzoek je antwoord te vinden of je vraag te stellen in deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49397

Dan sluit ik deze.