PDA

Bekijk de volledige versie : JVC DR-MH300S vps/pdc krijg apparaat niet meer aan de praat



Henry1234
13-03-2007, 20:18
Hoi,

HDD recorder is in stanby mode. Op display een rood klokje te zien wat zou duiden op een VPS?PDC opname. Alleen kan ik me niet herinneren dat we iets dergelijks geprogrammeerd hebben.

Hoe dan ook, aanzetten van het apparaat (zowel via het apparaat zelf als via afstandbediening) werkt niet. Resetten werkt niet. Stekker eruit werkt niet. Wat we ook proberen de eindsituatie is steeds dezelfde: apparaat blijft in standby mode (zeg maar 'uit') en rood klokje is te zien.

HELP

BrownEyes
19-03-2007, 13:14
Eehh, nog garantie?..

Je kunt een apparaat soms op 2 manieren resetten, soft en hard-reset (kan zo simpel zijn als indrukken of 5-10sec ingedrut houden).

Zit er geen garantie op, dan zou ik het ding openschroeven en kijken waar de accu zit (ja die moet er echt inzitten, accu of batterij) en ff loskoppelen.

Herjan
19-03-2007, 17:29
Is het een nieuw apparaat? Zo ja, dan ben je één van de velen. JVC doet het vaak uit-fabriek niet. De technische dienst moet dan soms een kleine reparatie doen (firmware is meestal al genoeg), waarna JVC één van de betere DVD-recordermerken is.

Maar ook als je hem al even in huis hebt en hij het eerder wel deed, zou ik hem even naar de technische dienst brengen. Wel eerst alle opties in de handleiding bekijken natuurlijk!

pannes32
20-03-2007, 09:48
Ik las dit op kieskeurig;

stefan72: Ik heb dit ook meegemaakt......
Oplossing: Op de afstandsbediening zit onderaan een knopje in het midden met ook dit tekentje (timersymbool) Druk hierop en het is opgelost.

Succes :lol:

joey hd fanatic
29-03-2007, 22:28
Het is een software update.
Heb het ook gehad.
E.S.N in leiden is service center van jvc waar ik de mijne heb laten updaten.
had namelijk het zelfde probleem.
:oops:

hansietersteege
06-04-2008, 19:12
PANNES IS EEN HELD!!!!
Dit is dus echt de oplossing voor dat K***** klokje dat ik dus al een paar dagen niet weg kreeg.
Knoppen en afstandbediening werkten niet, had bijna het hele zwikkie in de kliko gedumpt.
Het apparaat is namelijk net weer 3 weken in huis na een reparatietijd van meer dan 4! maand. Dit na het bekende probleem van geen cd's meer kunnen afspelen.

Nogmaals, Pannes bedankt !!